MuscleMeat

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

 
Laatst bewerkt:
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of het basisloon (exclusief externe sponsordeals) van de drie heren, en vooral in vergelijking met Neeskens, wel zo groot was. Constant Vanden Stock redde Anderlecht van de afgrond. Alleen was hij nu niet meteen zuiver op de graat te noemen. (o.a. omkoping)

Wees er maar zeker van dat Rensenbrink zijn deel, met zwart geld gevulde, enveloppes gekregen heeft.

Ik wil niet teveel waarde hechten aan prijzen. Alleen valt het onmiskenbaar op dat Cruijff tussen 1973–1978 slechts twee prijzen won. Een feit waardoor we misschien (?) kunnen aanvoeren dat Barcelona sportief en financieel gezien nog niet tot de absolute top behoorde.

Iemand zou eens moeten berekenen hoeveel Johan verdiende (basisloon + bonussen), rekening houdend met inflatie, in vergelijking met Messi. Op voorwaarde dat ze van beide heren het hoogste contract gebruiken dat ze hadden aldaar. Wat Messi verdiende bij z'n debuut is niet relevant.
Niet te vergelijken met de tvgelden van tegenwoordig. Denk dat vroeger substantieel deel van het loon via externe rijke clubsupporters werd gefinancierd in verhouding met nu. Kijk maar naar die rijke veehandelaar uit Groningen.
 
Had Gijp niet een soort kindse fascinatie met Gullit?
Wat ik me van Gijp kan herinneren waren twinkelende oogjes als ie het weer had over zn grote vriend. Gullit mocht hem ook wel. Als Gullit hem niet als hofnarretje had zou Gijp het eerste seizoen al opgehoepeld zijn bij PSV. Zal me niks verbazen als ze elkaars 'zwaarden hebben gekruist' ergens in een hoereclub in Oost-Europa. Djek en Derksen beticht ik daar ook van.
 
Zal me niks verbazen als ze elkaars 'zwaarden hebben gekruist' ergens in een hoereclub in Oost-Europa. Djek en Derksen beticht ik daar ook van.
Maar wat zou Freud vinden van jouw obsessie met het kruisen van zwaarden?
:thinking:


shaq laughing GIF
 
Heb jou er wel eens wat over zien posten. Denk post voor jou even je grote fantasie.
 
 
Laatst bewerkt:
Doelmannen kunnen ook geen fatsoenlijke trainers zijn. :o

Michel Preud'homme

1618084471433.png
 
Laatst bewerkt:
 
Laatst bewerkt:
Preud'homme werd met Twente bijna ook kampioen en Frank de Boer teert gewoon op zn ajax tijd de rest is huilen met de pet op
 
Sommige trainers zijn goed mits de club helemaal bij ze past. Frank zou zo weer naar Ajax kunnen, maar verder moet hij het niet zoeken.

Wat zou Foppe de Haan hebben bereikt met iets meer ambitie?
 
Back
Naar boven