AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Enige leuke van Raf is die reclame dat hij zegt:


Kan m nergens meer vinden
 
Calyptus postte een keertje over het cafègevoel dat bij veronica inside hoort.

Mensen als Brusselmans en Boskamp passen in dat plaatje.

Figuren als Schelvis (al mag ik hem graag) en die vdVaart passen er gewoon niet tussen. Raf komt alleen maar los bij zn pa in 'de wagen'. Verder is het maar een dooie.

Ik mag graag naar Brusselmans kijken maar juist aan VI valt hij tegen dan wordt het geforceerd. Die man is echt een einzelgänger en kan niet meegaan met het aanvullen van anderen, hoort er totaal niet tussen.
Zelf vind ik Kraay en Boskamp weinig aan, vindt het echt wat te simpele humor en zou ze niet missen aan tafel.
 

Bij 6:45 "volgens mij is die van Argon" :roflol:
 
Tiedjee Tsjah die is toch wel een toffe jongen eigenlijk eh?
 
Ik mag graag naar Brusselmans kijken maar juist aan VI valt hij tegen dan wordt het geforceerd. Die man is echt een einzelgänger en kan niet meegaan met het aanvullen van anderen, hoort er totaal niet tussen.
Zelf vind ik Kraay en Boskamp weinig aan, vindt het echt wat te simpele humor en zou ze niet missen aan tafel.
Het is ook niet makkelijk om geschikte mensen aan zo een tafel te zetten. Joling maar die heeft de ballen verstand van voetbal.
 
Het is ook niet makkelijk om geschikte mensen aan zo een tafel te zetten. Joling maar die heeft de ballen verstand van voetbal.

Wim Kieft en Dick Advocaat zijn toch wel de ideale.
Jan Boskamp is wel leuk maar alleen vanwege clubliefde, daarnaast gewoon moeilijk te verstaan.

Vele analisten zijn gewoon te statisch, serieus. Schelvis, Krabbendam, Arno Vermeulen. Inhoudelijk sterk, maar geen charmes.

Misschien Ruud gullit eens proberen
 
Derksen vindt De Ligt beter en completer dan van Dijk.

Ik vraag me nog steeds af in wat... Defensief klaverjassen ofzo.
Derksen zijn pilletje sloeg volgens mij wat vroeg in.
 
 
Laatst bewerkt:
Echt weer iets voor Wilfred... Topshow!
 
Zonder elkaar stoppen ze gewoon. Dat heeft Gijp weleens gezegd.
 
Commercie druipt er van af sinds Satan ( John de Mol) vinger in de pap heeft.
 
Back
Naar boven