XXL Nutrition

Verschil drinken en eten calorien

tommetje1993

Freaky Bodybuilder
Waardering
362
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Hallo ik zit al heel lang met een vraag.

Bijv als je 4000 calorien nodig hebt ( om te bulken )

Kan je dan 3000 calorien aan eten en bijv nog 2 liter melk erbij om aan de calorien te komen?

Tuurlijk, een calorie is een calorie.. ipv melk zou ik chocomel aanraden:)

• Topic Starter Topic Starter
Is goed bedankt!

Gewoon melk ipv. chocomel, is enkel melk met een shitload aan toegevoegde suiker , alleen (misschien) aan te raden voor rond de training. Zou het verder gewoon bij melk houden.

Zou het proberen zo clean mogelijk te houden, als jij aan 4000 kcal kan komen door 'kwaliteitsvoedsel' is dat natuulijk veel beter dan 3000 kcal en 1000 kcal aan suiker en verzadigd vet.

Je gaat uiteindelijk altijd spijt hebben van een all out bulk, zit je namelijk een veel langere en vervelendere cut periode te wachten. De ene calorie is de andere niet, zoals veel mensen wel lijken te denken.

en dan wel tijdens de training een litertje

+ dat

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Nee ik ben dit niet.. helaas:P, is DBB lid VERB ___ link: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/93kg-1-80m-229592/index3.html
11u: 1 banaan, appel en mandarijn + proteineshake(50gr proteinen) (puur uit luiheid een shake, omdat ik nooit op tijd uit mn bed raak en moet om 11.30 al vertrekken naar school, dus een volwaardige maaltijd lukt niet meer op die tijd, en heb er meestal ook gewoon geen zin in 's morgens)

13u: 1 sneede bruin brood met 75gram hesp+ wortel

15 u: 1 sneede bruin brood met 75 gram hesp+ wortel (is dus gewoon een pakje hesp van 150gram, verdeeld over twee maaltijden)

17u: een paar aardappelen met 200 gram kippenfilet+rauw witloof

19u: 1 snede bruin brood + 75 gram kalkoenfilet+ wortel

21 u: 1 snede bruin brood+ 75 gram kalkoenfilet (weer 1 pakje vlees verdeeld over 2 maaltijden)

en straks alsk ga slapen nog een pot tonijn.

meestal eet ik tussendoor ook nog een aantal noten, maar heb er momenteel geen meer op kot...
verder drink ik 4 liter water ongeveer, + wat groene thee (melk drink ik niet meer wegens teveel last van acne hierdoor)

op trainingsdagen neem ik na mn training 2 bananen en een liter chocomelk

zoalang je t rond de training doet is er weinig aan de hand hoor.

Ik eet meestal gewoon 12 boterhammen veel avond eten potje aarbei kwark voor het slapen

+ dat

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Nee ik ben dit niet.. helaas:P, is DBB lid VERB ___ link: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/93kg-1-80m-229592/index3.html
11u: 1 banaan, appel en mandarijn + proteineshake(50gr proteinen) (puur uit luiheid een shake, omdat ik nooit op tijd uit mn bed raak en moet om 11.30 al vertrekken naar school, dus een volwaardige maaltijd lukt niet meer op die tijd, en heb er meestal ook gewoon geen zin in 's morgens)

13u: 1 sneede bruin brood met 75gram hesp+ wortel

15 u: 1 sneede bruin brood met 75 gram hesp+ wortel (is dus gewoon een pakje hesp van 150gram, verdeeld over twee maaltijden)

17u: een paar aardappelen met 200 gram kippenfilet+rauw witloof

19u: 1 snede bruin brood + 75 gram kalkoenfilet+ wortel

21 u: 1 snede bruin brood+ 75 gram kalkoenfilet (weer 1 pakje vlees verdeeld over 2 maaltijden)

en straks alsk ga slapen nog een pot tonijn.

meestal eet ik tussendoor ook nog een aantal noten, maar heb er momenteel geen meer op kot...
verder drink ik 4 liter water ongeveer, + wat groene thee (melk drink ik niet meer wegens teveel last van acne hierdoor)

op trainingsdagen neem ik na mn training 2 bananen en een liter chocomelk

zoalang je t rond de training doet is er weinig aan de hand hoor.

dat is niet jouw schema hoop ik?....

Breng eens een bezoekje aan [Link niet meer beschikbaar], een bron van thee- informatie, een uitgelezen collectie hoogwaardige thee en theegerelateerde producten en shops. Een "Kado shop" en een "Culinaire Boeken Shop" vol met smakelijke titels en natuurlijk een grote keus uit losse thee.
Tevens nodigen we u van harte uit een bezoek te brengen (of bijdrage te leveren) aan ons TheeForum dat bedoeld is een 'ontmoetingsplaats' te worden voor iedereen met passie voor thee.

[Link niet meer beschikbaar]

Knuppel ga lekker ergens anders adverteren of ik trap je naar je moeder

Breng eens een bezoekje aan [Link niet meer beschikbaar], een bron van thee- informatie, een uitgelezen collectie hoogwaardige thee en theegerelateerde producten en shops. Een "Kado shop" en een "Culinaire Boeken Shop" vol met smakelijke titels en natuurlijk een grote keus uit losse thee.
Tevens nodigen we u van harte uit een bezoek te brengen (of bijdrage te leveren) aan ons TheeForum dat bedoeld is een 'ontmoetingsplaats' te worden voor iedereen met passie voor thee.

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:

Haha, je hoort het 2 lier thee.

Terug
Naar boven