Fitness Seller

Verschil of mythe

wieweet

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
75kg
Hey,

Kval met de deur in huis.

Je ziet hier vaak staan dat mensen een schema zoeken voor massa of om in een cut te gebruiken...

Als je in de cut je huidige schema blijft aanhouden doe je toch niets slecht ofwel,?
Massaschema tijdens cut kan dus,toch gewoon?

Het volume verlagen tijdens de cut wat is dit concreet dan, minder sets en reps?

Je moet niet ineens anders gaan trainen tijdens je cut.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat dacht ik ook, maar je hoort het toch wel dat mensen heel hun training veranderen.

Minder gaan in volume is dan weer wel aan te raden las ik hier in de stickys...

:-) heb je ni veel aan dan natuurlijk.

enigste wat vooral veranderd is je voedingschema.

iedereen beweerd altijd dat je in cut hogere reps moet doen, omdat je hartslag dan hoger is en meer vet verbrand tijdens de training.

Mijn plan is als volgt:

Cutten van ongeveer 13-14% naar een 8%

Momenteel zijn men stats 77kg op een 1.76m.
Ben ecto met een smalle taille.

Doel is om er mooi droog bij te staan, richttijd 3maanden.
Dit moet zeker lukken denkik, heb een zeer snelle verbranding

Ik neem 3maanden omdatk niet ineens een vernietigende cut wil inzetten maar langzaamaan met een calorietekort van rond de 300kcal,zonder cardio die hou ik voor het laatste indien nodig.

Eiwitten liggen berekend op een 280gr, ruom zat dus om spierverlies tegen te gaan.

Trainngsschema, 4dagen in de week hoewel ik tijd heb om 7op7 te trainen.
2 a 3 werksets per oefening, met een reprange tussen de 8-12, afhankelijk van de oefening.

Het doel om nog wat droge mass in de cut te kweken ja is vrijwel onmogelijk aangezien je niet boven onderhoud eet maar bvb op trainngsdagen een bulkdieet en op rustdagen 500kcal eronder je behoefte gaan, werkt dit ook?
Pak je mss nog wat massa en val je toch af denkik zo.

Tijd is 3maanden dus moet niet elke week mass vet droppe,.

enigste wat vooral veranderd is je voedingschema.

iedereen beweerd altijd dat je in cut hogere reps moet doen, omdat je hartslag dan hoger is en meer vet verbrand tijdens de training.

Je zit in een kcal deficit dus je bent iets vatbaarder voor blessures, dit word dan " gecompenseerd" door wat hoger in reps te gaan en lager in gewicht. Volgens mij was dat het idee erachter.

Als je nu genoeg goeie dinge binnekrijgt valt dit toch wel mee niet?
Genoeg smeerolie(visolie,...) ijzer,vitaminen,mineralen,e-k-v,......

Maar daarvan losstaand is het een logische redenering.

Terug
Naar boven