Fitness Seller

Verschil van Ruhl

Patrick_

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Hoe kan het dat een man als Ruhl, met zoveel wedstrijd ervaring, zo de mist in gaat op de afgelopen olympia?

Ruhl olympia 2005
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ruhl in eerdere vorm.

hellaas het kan raar lopen

mischien hebben ze huwlijk en het weekje ziekenhuis roet in het eten gegooid....

Tjah wie gaat er dan ook trouwen :D

aardig verschil hoor!

Te vroeg gepeaked denk ik. Of misschien is hij een Burger King tegengekomen en dacht: bekijk het maar! Ik ga schaften!

boerenkool zei:
Te vroeg gepeaked denk ik. Of misschien is hij een Burger King tegengekomen en dacht: bekijk het maar! Ik ga schaften!
:D:D:D tsjah het kan altijd misgaan he:cool: ervaring doet aan dat risico weinig af. kijk dennis james de voorgaande jaren, vaak was hij het ook net niet, nu word het beter:)

Ja het was niet best idd. Ruhl was toch wel een van de teleurstellingen van dit jaar. Better luck next time

Hij zit er idd lang niet zo goed uit als eerdere jaren,de aderen op zijn armen en benen zie je nauwelijks lopen en hij lijkt gewoon vocht vast te houden. Dat kan natuurlijk niet op een Olympia ! Hij zal er ongetwijfeld volgend jaar meer rekening mee houden.

eigenlijk alleen zijn kop is er iets op vooruit gegaan.

het blijft een huge MF!!

Hopen dat hij volgend jaar een betere prestatie kan neerzetten.

Misschien wel teveel waarde gehecht aan de nieuwe gut-regel?

Hij stond er verbazingwekkend soft bij ja. Jammer.

weet je dat komt vaak voor inderdaad.
Zelf ook eens gehad die gasten kijken waarschijnlijk te veel naar hun gewicht inplaats van super hard en droog te komen.Ja dan is het niet gek dat ze er zo uitzien

echt slecht hoor dit is echt verre weg van kurkdroog.

b3ta zei:
mischien hebben ze huwlijk en het weekje ziekenhuis roet in het eten gegooid....

Tjah wie gaat er dan ook trouwen :D
Dat ziekenhuis gedoe zal niet bevorderend geweest zijn voor zijn prestaties op de O.

Hij wou toch kleiner maar nog harder komen? Is duidelijk niet in z'n opzet geslaagd... maar blijf hem gewoon een uiterst vette bb'er vinden...

Tja ze kunnen niet altijd in topvorm komen he :rolleyes:

Mars zei:
Tja ze kunnen niet altijd in topvorm komen he :rolleyes:
Wat is topvorm? Ronnie bv staat er eigenlijk altijd super bij, natuurlijk het ene jaar beter dan het andere maar hoe Ruhl er dit keer bij stond was ronduit teleurstellend. Maar goed, wat wil je als je zo kort voor de wedstrijd in het ziekenhuis hebt gelegen.

mja idd, heeft blijkbaar wel effect gehad zeg, je kunt duidelijk zijn dat hij nog teveel vocht vasthoudt.

Misschien heeft hij geen zin meer in dieten.

Het kan verkeren...

Terug
Naar boven