Tommyx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.337
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Klonk erg leuk totdat ze over die lemon merengue begon.. 😬 🤢
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klonk erg leuk totdat ze over die lemon merengue begon.. 😬 🤢
Girlhood ❤️
Custard cream en sticky toffee pudding 👌🏻❤️Als je uit je gister uit werk/na trainen thuis komt en je zusjes heel lief mijn COR zijn komen bezorgen met een briefje erbij🥰
![]()
Zusje vond trouwens de lemon merengue wel heel lekker hahaha
Die 2e heb ik nog niet eerder geprobeerd dus ben heel benieuwd!🤩 En curstard cream wilde ik een herkansing geven want vlak na mn cut toen ik die voor het eerst probeerde had ik geen smaakpapillen meer ofzo alles proeft nu weer heel anders lol. Cookies & cream al geprobeerd? Ik kan NOOIT iets met cookies & cream proberen omdat er altijd gluten in zit, maar in deze COR niet dus ik pak mn kans🤞🏼
De coconut white chocolate is echt mn favoriet❤️Door al jullie positieve berichten krijg ik ook zin om de COR van TBJP te proberen haha
Cookies & cream is zeker goed maar niet “bijzonder” vind ik zelf. Neem deze niet zo snel omdat je die in mijn ogen niet kan combineren met elke smaak whey/fruit. Met een smaak als custard cream of vanille kan dat wel vind ik dus ga ik eerder daar voor. Ik ben zo iemand met 10-15 smaken whey op voorraad altijd vandaar .. 😬Die 2e heb ik nog niet eerder geprobeerd dus ben heel benieuwd!🤩 En curstard cream wilde ik een herkansing geven want vlak na mn cut toen ik die voor het eerst probeerde had ik geen smaakpapillen meer ofzo alles proeft nu weer heel anders lol. Cookies & cream al geprobeerd? Ik kan NOOIT iets met cookies & cream proberen omdat er altijd gluten in zit, maar in deze COR niet dus ik pak mn kans🤞🏼
De coconut white chocolate is echt mn favoriet❤️
Vooral met de ESN almond/white chocolate whey drip en beetje amandelpasta. Beste. Combi. Ever🫶🏼 ik leef voor die maaltijd elke dag hahaha
Ook al zit er lactose (met toegevoegd lactase dan weer wel) in de ESN whey, ik neem die einde van de dag dan heb ik in de nacht dikke opgeblazen buik en in de ochtend niet meer hahahaha
Ja dat is wel weer zo, heb meestal gewoon vanille whey dat kan ook weer overal op haha. Ben benieuwd. Heb nu nog 40g COR in mn schema maar als ik weer op 50g zit ga ik de testzakjes gebruiken👌🏼Cookies & cream is zeker goed maar niet “bijzonder” vind ik zelf. Neem deze niet zo snel omdat je die in mijn ogen niet kan combineren met elke smaak whey/fruit. Met een smaak als custard cream of vanille kan dat wel vind ik dus ga ik eerder daar voor. Ik ben zo iemand met 10-15 smaken whey op voorraad altijd vandaar .. 😬
Klinkt goed! Hoeveel kcal zit je momenteel?Ja dat is wel weer zo, heb meestal gewoon vanille whey dat kan ook weer overal op haha. Ben benieuwd. Heb nu nog 40g COR in mn schema maar als ik weer op 50g zit ga ik de testzakjes gebruiken👌🏼
Heb even stapje terug gedaan van 1722 naar 1570 en carbs wat verlaagd want het ging ff te snel voor mn lichaam om bij te benen haha. Nu per week weer 10g carbs erbij en dat weer opnieuw ophogen.
Vervelend zeg! Wel knap dat je zelfs op vakantie, zo goed nog je voeding bijhoud. Geniet van je vakantie!Beetje jammer wel dat daar binnen 2 uur na het ophalen van de huurauto een slang van het koelsysteem gesprongen was. Net voor €60 aan kip en groente gehaald sta je daar in 29 graden in de zon😣 kip tactisch ingebouwd tussen de diepvries groente en dat heeft het gered lol. Zelden zoveel moeite moeten doen om mn mealpreps te kunnen maken
Thanks! En is ook vooral omdat ik hier anders sowieso niks kan eten hoor haha. Vind het fijn om me aan mijn schema te houden maar zou het nog fijner vinden eigenlijk om de optie te hebben om 1 dagje zorgenloos & gezellig met de fam mee te eten. Maargoed dat zit er ff niet in dus koeltas + koelelementen mee zodat alles mee kan de berg op👌🏼Vervelend zeg! Wel knap dat je zelfs op vakantie, zo goed nog je voeding bijhoud. Geniet van je vakantie!
Nee niet in de zorg, maar vooral in het begin keken collega’s er gek van op dat ik om 09:30 aan de kip, rijst en groente zat haha. Nieuwe collega’s kijken nog steeds wel raar als die met koffie & koeken zitten om dat tijdstip maar de rest reageert er geeneens meer op hahaha. Ook niet als de mealpreps mee gaan de auto in oid🤣PS: Jij werkt ook in de zorg toch? Ik word soms gek van al die bewoners die komen met vragen, als ik mijn bakje met kip rijst en groenten in de middag zit weg te eten 😂🫣
Heel erg herkenbaar, hier moeten ze echt meer duidelijkheid voor geven. Ik ben rond m'n ~18de heel kort aan de pil geweest vanwege extreme pijnklachten (2x naproxen 4 maal per dag pijnklachten). Ik heb toen in die periode de meest bizarre intoleranties gekregen en reageerde overal op. Ik ben doorgaans behoorlijk goed met eten en heb weinig heftige reacties op bepaalde voedingswaren. In die periode kon ik echter niks eten, alles gaf extreme reacties en ik kon gewoon amper meer functioneren. Van alles geprobeerd, kleinere porties, zaken weg laten of bepaalde dingen uit mijn dieet halen. Helemaal niks werkte, ik bleef continu extreme maagklachten ervaren tot het punt dat ik gewoon geen enkele normale maaltijd meer kon nuttigen.Daarbij grote error want ik was vergeten een nieuwe pil-strip mee te nemen op vakantie dus was daar halverwege mee gestopt en ben er ook nog steeds mee gestopt. Eerste week echt extreme vermoeidheid, down, migraine waar geen pijnstiller voor hielp. Maar na de eerste week kreeg ik ineens weer energie terug, geen mental breakdown meer en niet meer compleet instorten na het eten, vrolijker, meer zin en motivatie om te trainen én ik kan nu ik 4 weken gestopt ben ook weer heel veel meer voedingsmiddelen verdragen. Wtf.
Bizar hè wat een bijwerkingen het kan hebben allemaal en dat dit inderdaad niet duidelijk is. Dit zijn dingen die zelfs in de kilometer-lange bijsluiter niet vermeld staan en die ook (huis)artsen niet weten. Je wordt er als 14-15 jarige aan gezet zonder dat je op die leeftijd duidelijk is wat het allemaal kan veroorzaken of wat het allemaal doet.Heel erg herkenbaar, hier moeten ze echt meer duidelijkheid voor geven. Ik ben rond m'n ~18de heel kort aan de pil geweest vanwege extreme pijnklachten (2x naproxen 4 maal per dag pijnklachten). Ik heb toen in die periode de meest bizarre intoleranties gekregen en reageerde overal op. Ik ben doorgaans behoorlijk goed met eten en heb weinig heftige reacties op bepaalde voedingswaren. In die periode kon ik echter niks eten, alles gaf extreme reacties en ik kon gewoon amper meer functioneren. Van alles geprobeerd, kleinere porties, zaken weg laten of bepaalde dingen uit mijn dieet halen. Helemaal niks werkte, ik bleef continu extreme maagklachten ervaren tot het punt dat ik gewoon geen enkele normale maaltijd meer kon nuttigen.
Uiteindelijk ben ik wat research gaan doen en kwam ik wat artikelen tegen over de 'minder bekende' bijwerkingen. Toen ik bepaalde zaken las die 1-op-1 overeen kwamen met wat ik op dat moment ervaarde met bijna elke soort voeding ben ik per direct gestopt met de pil en sindsdien heb ik nooit meer last gehad van die problemen. Ik vind het dan ook extreem kwalijk dat er zo weinig aandacht is voor die specifieke kant van de pil, buiten alle andere dingen waar je mee te maken (kan) krijgen.