AndroidHealthClinic

Verschil van Ruhl

Waarom niet ja? Niet alle top BBers hebben het in zich om elke keer een perfecte timing te hebben. Hij zag er vorige keren idd stukken beter uit.

Niet elk lichaam is imo bestand tegen een dergelijke "levensstijl." Kijk maar naar Greg Kovacs, wat er van die gast geworden is.

Ik vraag me af waarom Ruhl zich niet heeft terruggetrokken uit de Mr.O

Want hij kon imo zich zijn vernedering wel besparen. Want een prof bb als Ruhl hoort gewoon in de top 10 te eindigen.

Ja maar ik denk dat dat ook in zijn contract staat.
Was ook met Flex Wheeler die door zijn slechte shape maar een smoes verzon om niet bij de olympia te kunnen zijn namelijk dat hij door ninja's cargejacked was en met ze had gevochten.
loll.

net als Ronnie wordt ie ook een daggie ouder, naar mate de leeftijd vordert wordt het steeds moeilijker om in topconditie te verschijnen op het podium..alhoewl ze daar veel mooi snoepgoed voor hebben:D

Lijkt erop dat Ruhl de strijd met Coleman met meer massa wilde aangaan.
Waarschijnlijk te lang de nadruk op massatoename hebben gelegd en het cutten te lang uitgesteld. Maar ja, het blijft speculeren aan de zijlijn.

Ruhl moet tegenwoordig gewoon eten wat de pot schaft. Dus als z'n vrouwtje bier und bratwursten op tafel zet, dan eet ie dat gewoon!

Marc zei:
Hij zit er idd lang niet zo goed uit als eerdere jaren,de aderen op zijn armen en benen zie je nauwelijks lopen en hij lijkt gewoon vocht vast te houden. Dat kan natuurlijk niet op een Olympia ! Hij zal er ongetwijfeld volgend jaar meer rekening mee houden.
eigenlijk alleen zijn kop is er iets op vooruit gegaan.

Volgend jaar... maar dan moet hij zich wel eerst zien te plaatsen!

als ik Ruhl in 2003 gezien had, was ik denk ik meer fan van hem geweest. Helaas zag ik hem dit jaar pas echt op filmpjes etc.

boerenkool zei:
Ruhl moet tegenwoordig gewoon eten wat de pot schaft. Dus als z'n vrouwtje bier und bratwursten op tafel zet, dan eet ie dat gewoon!

dat vrouwtje van hem kennende zet die nog eerder een pot whey op tafel

Jij bent zeker de leukste thuis "Coltivatore"

Erg jammer, ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij deze olympia hoge ogen zou gaan gooien. Dit omdat hij de afgelopen jaren steeds minder blokkerig is geworden. Helaas stond hij er nou bij als een softie...

Suat zei:
Ik vraag me af waarom Ruhl zich niet heeft terruggetrokken uit de Mr.O
Want hij kon imo zich zijn vernedering wel besparen. Want een prof bodybuilding als Ruhl hoort gewoon in de top 10 te eindigen.

respect juist! wat zal hij zich ellendig gevoelt hebben. En nog lachen op het podium ook. Volgend jaar beter.

puur contractgebonden inderdaad

Hoe naief. Er staat gewoon in zijn contract dat hij mee moet doen hoor anders istie de lul.

Mars zei:
Hoe naief. Er staat gewoon in zijn contract dat hij mee moet doen hoor anders istie de lul.

kan idd..

maar hoe krijg priest het voormekaar om een paar weken van te voren af te zeggen?

KaLe zei:
kan idd..
maar hoe krijg priest het voormekaar om een paar weken van te voren af te zeggen?
Hij deed gewoon simpelweg niet mee, maar daar zal hij wel een boete voor krijgen en hij moet alle gemaakte kosten terugbetalen. Is op getbig nog een hele thread over geweest, Lee Priest heeft daar ook zijn contract online gezet.

ik vraag me dan af, hoe hij dan aan zijn geld komt?

blowjobs en gastoptredens

jammer van ruhl. volgend jaar hopelijk beter

Terug
Naar boven