XXL Nutrition

Versterkend supplement...?

Ano_1986_2

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
40
Hey,

Ik was aan het denken, momenteel ben ik nog altijd mezelf aan het opkrikken na mijn dubbele schouderoperatie naar het niveau waar ik vroeger zat, maar dat is blijkbaar nog niet zo simpel. Zelfs met het trainen nu komen er meer en meer kleine kwaaltjes omhoog. Ik heb sowieso al altijd last gehad van te lakse gewrichten en veel krakende botten enzo.

Is er op de markt (legaal of eventueel illegaal) geen supplement of product die het lichaam versterkt qua pezen, het lichaam in zijn geheel sterker maakt qua spieren, kapsels, pezen,...

Ik ging oorspronkelijk na de operatie deca nemen om het herstel te versnellen en extra sterk te worden maar ik wil bij de politie gaan en toen kon ik er niet door zijn bij de medische test vanwege bloeduitslagen enzo.
Nu is dat nog riskant zelfs al heb ik m'n medische test al gedaan, als er een product bvb resten tot 12 maanden na gebruik nog in het bloed ronddwalen.

Weet iemand een bepaald supplement ofzo?

Zoek eens op Cissus Quadrangularis. Het schijnt wel redelijk te helpen bij het herstellen van gewrichtschade. Je kunt er ook nog Glucosamine en Chondroïtine bij nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Neem ik al enkele maanden, of het helpt weet ik niet, maar ik zoek iets sterkers.
Ik neem de versie Super Cissus RX, de uiteindelijke werking zal ik natuurlijk nooit echt ondervinden denk ik.

Maar ik zoek iets voor het gehele lichaam sterker te maken...

osteobolin-C en Super Cissus RX dat helpt geen bal en ik ben niet de enigste die deze produkten twee maanden heeft genomen zonder enige vooruitgang. wat die deca betreft, begrijp ik niet waarom je zit te paniekeren ivm bloedtesten. denk je nu echt dat ze AS gaan opsporen in je bloed. er zijn toch veel flikken die aan de AS zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zit nog niet bij de politie he, en tijdens de opleiding zelf ook nemen ze 2x in het jaar normaalgezien bloed af, dus is toch wel een stof dat je makkelijk ziet. Als ze checken voor drugs zullen ze ook wel de andere stoffen zien he.

Neen ik wil iets dat mij sterker maakt vanbinnen omdat ik van mezelf vind dat ik op te zwakke voet sta, en dat ook niet lang in de bloedbaan te vinden is.

osteobolin-C en Super Cissus RX dat helpt geen bal en ik ben niet de enigste die deze produkten twee maanden heeft genomen zonder enige vooruitgang. wat die deca betreft, begrijp ik niet waarom je zit te paniekeren ivm bloedtesten. denk je nu echt dat ze AS gaan opsporen in je bloed. er zijn toch veel flikken die aan de AS zitten.

Ik lees toch andere verhalen....

http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-usp-labs-cissus-rx-107940/

Ben er zelf nu ook mee begonnen,zal mijn bevindingen hier posten.

Ja ik zit nog niet bij de politie he, en tijdens de opleiding zelf ook nemen ze 2x in het jaar normaalgezien bloed af, dus is toch wel een stof dat je makkelijk ziet. Als ze checken voor drugs zullen ze ook wel de andere stoffen zien he.

Neen ik wil iets dat mij sterker maakt vanbinnen omdat ik van mezelf vind dat ik op te zwakke voet sta, en dat ook niet lang in de bloedbaan te vinden is.

Ik denk dat zoiets niet bestaat. Je kunt sowieso niet iets vinden dat zoveel processen ondersteunt.

anavar word je sterker van, ik weet niet wat het met je pezen enzo doet.

Enzyme zei:
ik lees toch andere verhalen....
ik had mij ook gebaseerd op die andere verhalen. toen ik achteraf mijn bevindingen op een ander forum gezet had, kreeg ik onmiddelijk een paar soortgelijke verhalen van verschillende bb'ers die er ook hun geld aan weggesmeten hadden. nu, 6 maanden later, ben ik grotendeels van mijn problemen af. door te rusten, ijs en bepaalde oefeningen niet te doen. osteobolin-C heeft niet, maar dan ook niets geholpen. zelfs niet de minste verbetering. en andere problemen (rugproblemen) waren ook niet verbeterd. als ik bvb mobic of cataflan neem, voel ik al na een paar dagen niets meer maar als ik stop komen de problemen terug na een paar dagen. daar voel je tenminste dan toch een verbetering tijdens de inname. ik baseer mij nooit op verhalen als ik iets post maar altijd op eigen ervaringen.

Hey,

Ik was aan het denken, momenteel ben ik nog altijd mezelf aan het opkrikken na mijn dubbele schouderoperatie naar het niveau waar ik vroeger zat, maar dat is blijkbaar nog niet zo simpel. Zelfs met het trainen nu komen er meer en meer kleine kwaaltjes omhoog. Ik heb sowieso al altijd last gehad van te lakse gewrichten en veel krakende botten enzo.

Is er op de markt (legaal of eventueel illegaal) geen supplement of product die het lichaam versterkt qua pezen, het lichaam in zijn geheel sterker maakt qua spieren, kapsels, pezen,...

Ik ging oorspronkelijk na de operatie deca nemen om het herstel te versnellen en extra sterk te worden maar ik wil bij de politie gaan en toen kon ik er niet door zijn bij de medische test vanwege bloeduitslagen enzo.
Nu is dat nog riskant zelfs al heb ik m'n medische test al gedaan, als er een product bvb resten tot 12 maanden na gebruik nog in het bloed ronddwalen.

Weet iemand een bepaald supplement ofzo?

Wees er open over. Bespreek de deca met je arts en de reden waarvoor je het wilt gebruiken. Een eenmalige kuur met een concreet legitiem doel kan misschien zinvol zijn (voor de rest ben ik anti 'doping').
Als je een recept krijgt van je arts, dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat men hier moeilijk over doet bij je opleiding.

Zorg wel dat je goede begeleiding krijgt met revalidatie oefeningen van een kinesist / fysiotherapeut. Als de schouderkwaal het resultaat is van je training, dan moet je er in ieder geval voor zorgen dat die training nu veel beter is.

Wat betreft supplementen kan je in een dermate ernstige situatie denk ik weinig verwachten. Als er artrose is geconstateerd, dan zijn de volgende suppplementen zeker het overwegen waard:

- Glucosamine sulfaat
- Chondroitine sulfaat
- Onverzeepbare bestanddelen van avocado en soja (ASU)
- SAM-e (wel erg instabiel, duur en bevat ftalaten in de coating :eek:)

Klopt dat is ook zo, osteobolin-C en Super Cissus RX heb ik ook uitgeprobeert.
Pure rotzooi is het en echt niet omdat het bij mij niet werkte, heb die crap aan diverese artsen en fysiotherapeuten laten zien en allemaal zeiden zei hetzelfde.
nml. dat deze middeltjes pure oplichterij zijn en de bestanddelen die erin zitten totaal niet bekend zijn in de Medische Wetenschap laat staan dat ze uberhaupt werken.

Door schade en schande wordt men wijs, allemaal geldverspilling!

Klopt dat is ook zo, osteobolin-C en Super Cissus RX heb ik ook uitgeprobeert.
Pure rotzooi is het en echt niet omdat het bij mij niet werkte, heb die crap aan diverese artsen en fysiotherapeuten laten zien en allemaal zeiden zei hetzelfde.
nml. dat deze middeltjes pure oplichterij zijn en de bestanddelen die erin zitten totaal niet bekend zijn in de Medische Wetenschap laat staan dat ze uberhaupt werken.

Door schade en schande wordt men wijs, allemaal geldverspilling!

ik denk dat het puur ligt aan welke aandoening je hebt, wij hebben veel positieve reacties (ook negatieve uiteraard) ook terug gekregen van oa osteobolin-c. mijn visie op deze supplementen is dat het afhangt van het type aandoening of het helpt of niet.
mijn Pa bv .. die heeft helemaal geen pijn in zijn heupen meer sinds hij dat neemt.

Terug
Naar boven