XXL Nutrition

vertrouwen B&F creatine

Laatst bewerkt door een moderator:
De enige relevante vraag is of BenF Crea inderdaad de CreaPure is van AlzChem (en ook of het niet een goedkopere variant is die AlzChem aanbiedt, lijkt mij niet maar OK). Zelfde geldt voor de Omega3 (echt van Marinol?). Als dat zo is, dan biedt BenF de beste bang voor je buck. Ik bestel daar sowieso niet meer (principieel, na de whey gate), maar op zich is het in dat geval imo het beste wat je kunt krijgen.

Al het andere wat hier wordt geroepen is geklets (dingen zoals structuur verschilt etc.). Sinds ikzelf creatine gebruik, ken ik het niet anders dan het niet oplosbare zanderige goedje. Oplossen heeft het bij mij nooit gedaan.

Als jullie B&F Creapure werkelijik voor 100% uit AlzChem Creapure bestaat, en niet is verdund met andere goedkope creatine monohydraat (bv. in China gemaakt), dat zou een HPLC test dus volgende resultaat moeten opleveren:

Hoeveel kost zo'n HPLC test ongeveer?

EDIT:
Uit volgende bron ([Link niet meer beschikbaar]
Kost per analyse als particulier = € 50

Al het andere wat hier wordt geroepen is geklets (dingen zoals structuur verschilt etc.). Sinds ikzelf creatine gebruik, ken ik het niet anders dan het niet oplosbare zanderige goedje. Oplossen heeft het bij mij nooit gedaan.

Daar heb je uiteraard gelijk in, alleen wordt hiernaar gevraagd en wordt er op geantwoord.

Verder is inderdaad de grote prijsvraag, welke producten van B&F zijn wel nog te vertrouwen? Alles wat ze verkopen is het beste ("sensationeel") en het goedkoopste. Maar bewijzen van het eerste criterium doen ze niet.

Huidige conclusie is, bij de ene koop je met een veel groter risico om opgelicht te worden dan bij de andere. Met een beetje logisch verstand zou men dat risico voor die paar euro's verschil niet willen nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie inbreng heren, het wordt gewaardeerd!

Ik quote:
"Dear ....

Last year we executed different chromatogtaphy experiments and I was wondering if we're gonna do HPLC one aswel? Because I really wanna test a food product by using this method. It's concerning a highly purified version of Creatine called Creapure.

Thanks in advance

...."

Heb de mail verstuurd naar een van mijn lecturers :D

@CannaNick, nee de Wageningen universiteit

Laatst bewerkt:
We snappen dat je twijfelt naar aanleiding van de uitslagen van de Whey Perfection. De Creapure creatine wordt geproduceerd bij AlzChem. Zuiverdere creatine is er niet :) Je kan deze gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellen. Met de Creapure creatine zit je altijd goed.

Ralf

Precies! Ik en meerdere in de gym bij mij gaan prima op deze creatine, gains zijn merkbaar aanwezig en na jaren gebruik ben ik nogsteeds tevreden!

Oplossen in warm water.

Precies! Ik en meerdere in de gym bij mij gaan prima op deze creatine, gains zijn merkbaar aanwezig en na jaren gebruik ben ik nogsteeds tevreden!

Hey, jij weer?! De dbb'er die BenF producten aanprijst, op zo een manier dat ik er van moet kokhalzen.

Net eentje laten knappen in mn mond, moest gelijk aan je zus denken :D

423.gif

Ik quote:
"Dear ....

Last year we executed different chromatogtaphy experiments and I was wondering if we're gonna do HPLC one aswel? Because I really wanna test a food product by using this method. It's concerning a highly purified version of Creatine called Creapure.

Thanks in advance

...."

Heb de mail verstuurd naar een van mijn lecturers :D

@CannaNick, nee de Wageningen universiteit 😉

I really wanna? Naar 1 van je lecturers? Shiiet. Dun goofd

Terug
Naar boven