Fitness Seller

vertrouwen B&F creatine

'You see, EPA and DHA are polyunsaturated fatty acids, which means they have multiple double bonds between their carbon atoms. This makes them very unstable as the double bonds can readily react with oxygen to create unpleasant fishy flavour and odours. It is this process of oxidation that leads to the accompanying off flavours and smells that people often associate with fish oils. Because of this, you can use taste and smell as indicators of quality. Interestingly, fresh fish extracted from the ocean does not have a fishy taste and smell. These sensory properties are developed as a result of oxidation during the processing and packaging of the fish oil. Products with the least amount of fishy taste and smell have undergone the least amount of oxidation and closely resemble fish oil in its most pure and fresh state.'

Er zijn op het internet zeker 2 huis-, tuin- en keukentestjes te vinden om zelf enigszins de kwaliteit van je visoliepreparaat te beoordelen (oplossen van piepschuim en het niet bevriezen).
Ik kan niet goed inschatten hoe betrouwbaar deze methoden zijn, ik heb er domweg geen verstand van, misschien dat iemand hier zijn of haar licht over wil laten schijnen?
Wel kan ik bevestigen dat de inhoud van de B&F Marinol capsules niet bevriest overnacht, dat zou een goed teken moeten zijn.

Wat verwacht je een of andere chaggie professor die dit niet accepteerd, ze verwachten wel British English maar als je iets informeel bent is dit geen probleem ;)

Ik zou het niet serieus nemen als ik in slang aangesproken word door een student als prof zijnde.

Ik quote:
"Dear ....

Last year we executed different chromatogtaphy experiments and I was wondering if we're gonna do HPLC one aswel? Because I really wanna test a food product by using this method. It's concerning a highly purified version of Creatine called Creapure.

Thanks in advance

...."

Heb de mail verstuurd naar een van mijn lecturers :D

@CannaNick, nee de Wageningen universiteit ��

Uitstekend initiatief, ik wil je wel een potje van het spul sponsoren.
Tegelijkertijd verdient je Engels nog wel wat aandacht.

Uitstekend initiatief, ik wil je wel een potje van het spul sponsoren.
Tegelijkertijd verdient je Engels nog wel wat aandacht.

Wanna, gonna, because aan het begin van de zin :bang:

Het probleem is dat alleen derde en 4e jaars minors er momenteel mee werken.
Er moet ook altijd een supervisor en een lab assistente aanwezig zijn.
Enige optie is om aan te sluiten bij bovengenoemde klassen en hopen dat ik geholpen word.
Ik ga mijn best doen om iets te regelen in ieder geval.
I will keep you up to date ;)

Wanna, gonna, because aan het begin van de zin :bang:

Het probleem is dat alleen derde en 4e jaars minors er momenteel mee werken.
Er moet ook altijd een supervisor en een lab assistente aanwezig zijn.
Enige optie is om aan te sluiten bij bovengenoemde klassen en hopen dat ik geholpen word.
Ik ga mijn best doen om iets te regelen in ieder geval.
I will keep you up to date ;)

Ik zou zeggen t.z.t. lekker je stage op proceskunde of biochemie doen dat geeft een hoop mogelijkheden.

Ik quote:
"Dear ....

Last year we executed different chromatogtaphy experiments and I was wondering if we're gonna do HPLC one aswel? Because I really wanna test a food product by using this method. It's concerning a highly purified version of Creatine called Creapure.

Thanks in advance

...."

Heb de mail verstuurd naar een van mijn lecturers :D

@CannaNick, nee de Wageningen universiteit ��

ik zou de volgende dagen goed achter je kijken of je geen bnf kidnappers ziet. We weten allemaal wat er met jordy gebeurd is. Leuk je gekend te hebben silver sky.

Ik heb regelmatig de creapure van B&F besteld maar eerlijk gezegd nooit een goed resultaat mee behaald. Dit hoeft niks te zeggen over die creatine uiteraard.. Dit kan verschillende redenen hebben. Nu heb ik de monohydraat van sportpoeders gekocht en dit is ook een fijne poedervorm net als bij XXL waarschijnlijk. Lost met een paar keer roeren volledig op. Ben benieuwd of deze wat meer resultaat gaat brengen.

Ik heb regelmatig de creapure van B&F besteld maar eerlijk gezegd nooit een goed resultaat mee behaald. Dit hoeft niks te zeggen over die creatine uiteraard.. Dit kan verschillende redenen hebben. Nu heb ik de monohydraat van sportpoeders gekocht en dit is ook een fijne poedervorm net als bij XXL waarschijnlijk. Lost met een paar keer roeren volledig op. Ben benieuwd of deze wat meer resultaat gaat brengen.

Gebruik je ook nog andere supplementen?

Huidige conclusie is, bij de ene koop je met een veel groter risico om opgelicht te worden dan bij de andere. Met een beetje logisch verstand zou men dat risico voor die paar euro's verschil niet willen nemen.

Je bedoelt elke whey fabrikant die er bestaat? aangezien ze allemaal 10-15% minder erin stoppen. Als dat je criteria zijn dan bestel je alleen bij XXL en misschien nog 2-3 andere merken.

Ikzelf denk dat creatine wel een stuk minder risico loopt om mee gesjoemeld te worden dan bijv whey. Want het behoeft verder geen verwerking na inkoop (zoals toevoegen van smaakaromas door aminolabs bij WP). Dus BnF koopt die creapure in bij alzchem en hoeft het verder alleen in eigen potjes over te drukken. Zouden ze al bewust er nog iets bij moeten steken om de creatine als het ware te versnijden zonder dat het de smaak/oplosbaarheid etc aantast. Lijkt me stug dat dit gebeurd omdat er weinig winstmarge is op creatine. Verder heb ik (en andere bekenden) altijd prima (als in hetzelfde) gereageerd op bodyenfit creatine vs creatine van andere merken.

Maar goed als die HPLC gedaan word, alleen maar leuk om te weten wat er uit komt!

We snappen dat je twijfelt naar aanleiding van de uitslagen van de Whey Perfection. De Creapure creatine wordt geproduceerd bij AlzChem. Zuiverdere creatine is er niet :) Je kan deze gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellen. Met de Creapure creatine zit je altijd goed. Ralf

WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA omfg wat een geruststelling!

Zoiets zeiden ze ook over VOLAC Ivo

Bleek het toch niet zo sensationeel te zijn als dat ze dachten

WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA omfg wat een geruststelling!
Hou nou maar gewoon je bek, je bent 24/7 erop uit om B&F zwart te maken, hoogstwaarschijnlijk in opdracht van de concurrent. Alsof jij iets merkt van 20% minder whey of creatine?

• Like
Waarderingen: Ot92
  • Like
Waarderingen: Ot92
uwotm8-o.gif

Ik heb zelf ook een tijd Creapure van benf gebruikt, weinig tot geen verschil in trainingen. Dit kan inderdaad niet iedereen reageert goed op creatine. Hierna overgestapt naar Optimum Nutrition micronized creatine, de structuur van dit poeder is veel fijner en lost direct op in water. De trainingen werden beter, kracht nam toe wat resulteerde in nieuwe pr's. Dus creatine werkt wel bij mij alleen niet van benf.

Terug
Naar boven