Fitness Seller

vertrouwen B&F creatine

hun crea zal nu wel gewoon crea zijn maar toch in

Ben bij wijze van test gisteren gestart met mono van QNT. Dit ter vervanging van een huiscreatine dewelke ik reeds enkele maanden gebruik. Ben benieuwd..... wel een fijner poeder. Minder korrelig, makkelijker oplosbaar. (22 euro voor 800 gr. bij Decathlon, tov 12,50 euro voor 500 gr. huismerk)

QNT monhydraat word ook bij Aminolabs gemaakt

Precies! Ik en meerdere in de gym bij mij gaan prima op deze creatine, gains zijn merkbaar aanwezig en na jaren gebruik ben ik nogsteeds tevreden!

gast hou is op met die sneaky manier van B&F aanprijzen.

Ik ben echt benieuwd naar meer testen, en ik zou het fijn vinden als B&F daar zelf mee zou aankomen.
Tot die tijd zijn ze een klant armer.

Is simpel toch om het te testen, stop met gebruiken, val je af (vocht) dan is het echt en werkt t.

Ik zou het gewoon niet meer bij B&F halen ;)

Bij de snackbar hier op de hoek kun je voor een goede prijs een frietje satésaus halen.
Blijkt dat de frietboer al jaren in zijn satésaus schijt.
Zal ik daar dan maar een kroket bestellen?

Bij de snackbar hier op de hoek kun je voor een goede prijs een frietje satésaus halen.

Naar een andere frietboer gaan ;)
Als er poep in de satesaus zit zal dat waarschijnlijk ook aan de beste man zijn handen zitten.

Bij de snackbar hier op de hoek kun je voor een goede prijs een frietje satésaus halen. Blijkt dat de frietboer al jaren in zijn satésaus schijt. Zal ik daar dan maar een kroket bestellen?

Als ze moraproducten verkopen en je gek bent op vervuild paardenvlees dan zou ik dat zeker doen!

In4 results

in b4 crealuminatti

Vond de crea altijd prima, zelfs als er 50% minder in zit kom je nog wel aan je dosering met 1 schep. (Zou wel kut zijn qua prijs/gram)

In

Lijkt me alleen niet de moeite om met creatine te zitten klooien. Is niet een duur product in aankoop, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Zegt ie dat ie het niet meer doet en dat dit toevallig iets van de laatste paar maanden is omdat ie niet meer goed z'n satesaus controleerde? Dan zou ik er gewoon kroket halen!

dat proef je toch ?

Terug
Naar boven