- Waardering
- 2.744
Ze kunnen beter de leiding testen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben bij wijze van test gisteren gestart met mono van QNT. Dit ter vervanging van een huiscreatine dewelke ik reeds enkele maanden gebruik. Ben benieuwd..... wel een fijner poeder. Minder korrelig, makkelijker oplosbaar. (22 euro voor 800 gr. bij Decathlon, tov 12,50 euro voor 500 gr. huismerk)
Precies! Ik en meerdere in de gym bij mij gaan prima op deze creatine, gains zijn merkbaar aanwezig en na jaren gebruik ben ik nogsteeds tevreden!
Bij de snackbar hier op de hoek kun je voor een goede prijs een frietje satésaus halen.
Blijkt dat de frietboer al jaren in zijn satésaus schijt.
Zal ik daar dan maar een kroket bestellen?

Bij de snackbar hier op de hoek kun je voor een goede prijs een frietje satésaus halen.

Bij de snackbar hier op de hoek kun je voor een goede prijs een frietje satésaus halen. Blijkt dat de frietboer al jaren in zijn satésaus schijt. Zal ik daar dan maar een kroket bestellen?
bij de snackbar hier op de hoek kun je voor een goede prijs een frietje satésaus halen.
Zegt ie dat ie het niet meer doet en dat dit toevallig iets van de laatste paar maanden is omdat ie niet meer goed z'n satesaus controleerde? Dan zou ik er gewoon kroket halen!Bij de snackbar hier op de hoek kun je voor een goede prijs een frietje satésaus halen.
Zegt ie dat ie het niet meer doet en dat dit toevallig iets van de laatste paar maanden is omdat ie niet meer goed z'n satesaus controleerde? Dan zou ik er gewoon kroket halen!