newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA omfg wat een geruststelling!
zit in de fout
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA omfg wat een geruststelling!
Ik wou eerst zeggen dan is het goed, maar ik vond die eerste opmerking minder beledigend dan de vergelijking met ray.
normaal gesproken hoef ik geen avatar of naam te zien als ik zon bericht lees. vandaar
Wanna, gonna, because aan het begin van de zin
Het probleem is dat alleen derde en 4e jaars minors er momenteel mee werken.
Er moet ook altijd een supervisor en een lab assistente aanwezig zijn.
Enige optie is om aan te sluiten bij bovengenoemde klassen en hopen dat ik geholpen word.
Ik ga mijn best doen om iets te regelen in ieder geval.
I will keep you up to date![]()
Ben bij wijze van test gisteren gestart met mono van QNT. Dit ter vervanging van een huiscreatine dewelke ik reeds enkele maanden gebruik. Ben benieuwd..... wel een fijner poeder. Minder korrelig, makkelijker oplosbaar. (22 euro voor 800 gr. bij Decathlon, tov 12,50 euro voor 500 gr. huismerk)

Vandaag gesprek gehad, ze gaat overleggen met haar collega's.
Ze twijfelt heel erg omdat ze bang is dat ze een lawsuit op haar dak krijgt.
Hou jullie op de hoogte.
Ik heb zelf ook creapure staan van B&F. Zelf ben ik werkzaam bij een laboratoriumorganisatie. Ik zal de zuiverheid laten testen en laat het resultaat weten!
Ik heb zelf ook creapure staan van B&F. Zelf ben ik werkzaam bij een laboratoriumorganisatie. Ik zal de zuiverheid laten testen en laat het resultaat weten!