Fitness Seller

vertrouwen B&F creatine

Wanna, gonna, because aan het begin van de zin :bang:

Het probleem is dat alleen derde en 4e jaars minors er momenteel mee werken.
Er moet ook altijd een supervisor en een lab assistente aanwezig zijn.
Enige optie is om aan te sluiten bij bovengenoemde klassen en hopen dat ik geholpen word.
Ik ga mijn best doen om iets te regelen in ieder geval.
I will keep you up to date ;)

Weet je al iets meer?

Ben bij wijze van test gisteren gestart met mono van QNT. Dit ter vervanging van een huiscreatine dewelke ik reeds enkele maanden gebruik. Ben benieuwd..... wel een fijner poeder. Minder korrelig, makkelijker oplosbaar. (22 euro voor 800 gr. bij Decathlon, tov 12,50 euro voor 500 gr. huismerk)

In voor de testresultaten

Ben bij wijze van test gisteren gestart met mono van QNT. Dit ter vervanging van een huiscreatine dewelke ik reeds enkele maanden gebruik. Ben benieuwd..... wel een fijner poeder. Minder korrelig, makkelijker oplosbaar. (22 euro voor 800 gr. bij Decathlon, tov 12,50 euro voor 500 gr. huismerk)

Heb er goede berichten van gelezen, ben ook benieuwd;)

In voor de "hopelijk" aankomende resultaten!

Ik heb zelf ook creapure staan van B&F. Zelf ben ik werkzaam bij een laboratoriumorganisatie. Ik zal de zuiverheid laten testen en laat het resultaat weten!

Zelf ook de creatine van b&f gebruikt . deed helaas niet zo veel .

Toen heb ik een tijd later een potje gehaald van musclepharm en die werkte wel beter :)

Kan ook placebo effect geweest zijn , creatine doet niet zoveel voor me lijkt het .

Ik heb in ieder geval een geseald potje weg gepleurd en een rest bestand..
ik vertrouw niks meer van hun.....

De hoogwaardige kwaiteit van Alzchem GmbH. Simpelweg de beste, meest zuivere creatine die er is. :)

Ralf

Terug
Naar boven