Fitness Seller

Vervanger voor vis

Tim82

Novice
Waardering
0
Hallo mensen,

Ik wou graag weten of er vleessoorten en/of andere voeding is waarmee ik vis in een dieet zou kunnen vervangen, dit omdat ik echt absoluut geen vis lust alleen de lucht maakt me al ziek, heb het al vaak geprobeerd te eten maar ik krijg het er dus echt niet in.
Als iemand wat weet hoor ik het graag,

Greetz,

eitjes
kip
kalkoen
biefstuk
struisvogelvlees
...

kip - kalkoen - tartaartje - biefstuk (runds en paard) - ...

Kwak vis in de blender, mix het met yoghurt/melk en opdrinken:D:D:D

lust je echt geen enkele vis? de smaken zijn nogal uiteenlopend, ik dacht eerst ook dat ik geen vis luste tot ik eens haai geproefd hat, niet veel smaak maar een beetje ketchup maakt het jammie:cool:

Als je het maar vaak genoeg probeert lus je uiteindelijk alles;)

visolie in capsules (eventueel lijnzaadolie) en verder gewoon vlees eten dan maar in plaats van vis.

Voor de eiwitten volstaan alle vleessoorten.
Gaat het om de omega-3 dan ben je goed af met visolie(capsules). Of je eet eens wat vaker omega-3 eitjes en vlees van dieren die in de wei lopen, zoals vlees uit Ierland, Argentinië of domweg lamsvlees oid.

Octopus, zeesterren, zeeslakken, walvis (is geen vis maar een zoogdier).

En octopus is ook geen vis net zomin als garnalen of mosselen.

meschien
moet je eens proberen :rolleyes:

je kan ook zoetwater vis proberen. Dat is niet te vreten, maar het ruikt/smaakt niet naar zoutwater vis. Je kan van die rotzooi uit de diepvries proberen, geen idee meer hoe het heet. Bij de c1000 is het iig te verkrijgen.

• Topic Starter Topic Starter
keej dan,

hartstikke bedankt, zal die zoetwatervis ook eens proberen met ketchup,
andere soorten vis krijg ik echt niet door mijn strot,
in iedergeval weer wat meer te weten gekomen, ga morgen gelijk maar eens capsules met visolie halen.

groeten,

Tim

Probeer ook eens tonijn e.d als dunne laagjes op stokbrood of geroosterd brood.

Terug
Naar boven