MuscleMeat

vervanging van kwark

arjan20

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
69kg
Vetpercentage
7%
Ik eet al een aantal jaren kwark voor het slapen gaan.
Nu heb ik ook al jaren een beetje last van acne, nu wil ik een tijdje stoppen met kwark om te kijken wat voor effect dat heeft op me acne. Maar nu zit ik te kijken waar ik kwark het beste mee kan vervangen.
Ik hoor wel eens gehoord van mensen die whey met een beetje olijfolie nemen voor het slapen gaan zodat de eiwitten wat trager word opgenomen maar ik zelf wil het liefst zo min mogelijk supplementen gebruiken.
Iemand ideeën?

eieren, biefstuk, rund, vis, kip, kalkoen, varken....
is dit een grap trouwens?

Franse magere kwark.

Caseine shake

Zelf heb ik een tijd lang 4 eieren gegeten voor het slapen gaan.

kwark zijn langzame eiwitten, caseine eiwitten. Je moet dus als vervanging eveneens caseine eiwitten eten. Of idd gewone eiwitten met vet om de opname te vertragen. Bijvoorbeeld noten of lijnzaadolie.

Caseine shake dus.
Maar het zijn waarschijnlijk deze langzame eiwitten die je dit probleem geven, dus het zal niks uitmaken.

Cottage cheese

Hij word weer t*fus hard getrollt, waarom gaat dat altijd zo op dit forum??! Behalve door @marina1975

als je acne heb moet je alleen beef eiwit nemen geen melk eiwit

Huttenkase, fix die shit.

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Eventueel met een scheutje olijfolie.

Volkoren broodje kip met pindakaas.

goed alternatief is in olijfolie gebakken eieren (ik at er 4, waarin 1 met eidooier en 3 alleen de ei-eiwitten). Weet niet of je naast je kwark ook koolhydraten at. Zo ja, vervang die door volkorenbrood waar je je omelet op legt. Zo niet, kun je de eieren gewoon zo eten.

Kost wat meer tijd en afwas etc. maar is zoveel lekkerder :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips allemaal, ik ga kijken wat nu het beste tussen mijn voedingschema past

Terug
Naar boven