Fitness Seller

Vervanging voor franse kwark ?

JDudeson

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
81kg
Vetpercentage
14%
Ik ben sinds kort begonnen met een voedings schema maar nu heb ik een probleem. Ik vind franse kwark zelfs met zelf gesneden stukken fruit erdoorheen echt niet te eten ik gooi het er direct weer uit. Heeft iemand mischien suggesties voor vervangbare producten ?
Bij voorbaat dank.

Verder heb ik als bijlage mijn voedingsschema erbij toegevoegd zoals het nu is. Op en aanmerkingen zijn altijd welkom.

Bijlagen

Miscellar Casein :)

andere melkproducten zoals yoghurt/melk misschien? en anders vis (uit blik) toevoegen?

zou gummi beren (???) /jam/mayo sowieso eruit halen

andere merken proberen, sommige merken krijg ik ook niet binnen

Casseine

Je kunt kwark ook vermengen met water in een drinkfles en er dan wat door doen. Olie, nootjes, fruit. Proeft het al heel anders. Helemaal als je een goeie blender hebt thuis.

kwark + water + blender => atten

knijp met je linker hand in je linker duim, dan is je kokhals reflex weg :)

Limonadesiroop er in, beetje roeren en opdrinken!

Kwark + vloeibare vervangsuiker (+ water) ---> geen extra kcal en smaakt naar yoghurt.

Gewoon eten tot je het lekker vind,, of anders caseine door je kwark heen gooien smaakt net als dannoontje

Doe er maar een beetje 'slimpie' in, een suikervrije siroop. Zit verder niets in, kan je prima er in doen voor wat smaak. Doen er wel meer hier.

wtf nice advies dat van die linker hand, linker duim wist ik nog niet. Kan ik best wel gebruiken af en toe.

Of hou gewoon je neus dicht als je het wegwerkt? Kokhalzen en smaak hebben een verband met elkaar. Neus dicht -> geen smaakopname -> problem solved.

Terug
Naar boven