- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gok zo dat iedereen dit een topkuur gaat vinden.1-3 dianabol 50 mg
3-6 winstrol 50 mg
6-8 nolva 30 mg
wat vinden jullie hiervan?
Ja dat denk ik ook wel.Ik gok zo dat iedereen dit een topkuur gaat vinden.
Hij heet Llewellyn. En de beste man is zelf een voorstander van testosteron. Notabene is 'eiwitspaarder' een lekenterm (die Llewellyn niet hanteert) voor een gunstiger effect op de MPB, kun je geen directe conclusie aan verbinden wat betreft hoe anabool een steroide is.omdat het effect met een eiwitspaarder zoals primobolan, boldenone of nandrolone een stuk hoger is. Lees het boek van william lewlyn een keer.
1-3 dianabol 50 mg
3-6 winstrol 50 mg
6-8 nolva 30 mg
Hij heet Llewellyn. En de beste man is zelf een voorstander van testosteron. Notabene is 'eiwitspaarder' een lekenterm (die Llewellyn niet hanteert) voor een gunstiger effect op de MPB, kun je geen directe conclusie aan verbinden wat betreft hoe anabool een steroide is.
Jep.Ik dacht me zo uit m'n hoofd te herinneren dat hij ook een van die mensen was die deca/dbol aanraadde als eerste cycle ipv iets met test?
On topic: Ik vind winstrol only onzinnig, maar je moet het zelf weten.
1-3 dianabol 50 mg
3-6 winstrol 50 mg
6-8 nolva 30 mg

1-3 dianabol 50 mg
3-6 winstrol 50 mg
6-8 nolva 30 mg

Moet zeggen dat ik vrij snel resultaat begon te zien maar dit heeft ook te maken met mijn voeding die goed zat en redelijk veel Cardio + Personal training en Bikram Yoga waardoor ik vrij snel droog en harder begon uit te zien.@krisse, vanaf wanneer begon je lichamelijke resultaten echt duidelijk te zien?
Gyno is niet uitgesloten, stanozolol aromatiseert niet maar je kan er na je kuur last van krijgen. (nakuren dus, ook bij winie only)
1-3 dianabol 50 mg
3-6 winstrol 50 mg
6-8 nolva 30 mg