AndroidHealthClinic

vet kwijtraken en spieren kweken

miketoth

Novice
Waardering
0
Hallo ik ben mike ik ben 15 jaar.
ik heb dikke heupen en zou daar graag vanaf willen omdat het er niet uit ziet.
alles is goed behalfe me heupen
ik zou ook graag nog verder willen gaan met me borstkas en rug groter maken zou dat dan nog kunne of moet ik daar dan mee wachten

alvast bedankt

Ja, ga lekker 'n uurtje tot anderhalf krachttraining doen en daarna 45 min cardio, en kijk dat een maandje aan ofzo... succes

ga lekker een uurtje tot anderhalf sticky's doorlezen ;) het is wel te doen hoor gewoon je krachttraining tot een uur beperken en dan wat extra cardio erbij. Goede voeding is ook heel belangrijk!

Het is of of he.
Of massa bouwen
Of vet cutten.

dream on, je moet er gwoon voor zorgen dat je spiermassa sneller groeit dan je vetmassa

Plaatselijk vet verliezen is ook zo goed als onmogelijk dacht ik

Apart, je groeit namelijk door een calorieoverschot en je vetmassa neemt daardoor ook (een beetje) toe.

Niet echt mee eens.

Want ik train nu 1,5 jaar en ben echt hard gegroeit ma mensen zeggen ja je hebt aanleg. En ik let niet eens zo op me eten kwa hoeveel heid. Wel kwa gezond en eiwitten. En soms eet ik heeeeeel vaaaaak onder me onderhoud. En groei nog hard,.

Ik groei nu ook. EN word sneeeeel droog ma ik moet ook eerlijk zeggen dat ik GEEN training oversla en veeeeel cario doe.

Berry moet je sowieso niet geloven

Ja zeker.

Maar eten als nog je kunt het niet vaak genoeg zeggen maar eten is belanrijk meeste mensen gooien met de pet na.

wat zijn wij toch gezegend met berry de expert :D

Terug
Naar boven