MuscleMeat

Krachttraining en Cardio tegelijk of alleen cardio en erna kracht?

Bezoekers in dit topic

Als ik naar je stats kijk, en je foto: geen reden om te cutten, of extra cardio erbij te doen. Wel reden om lekker te gaan sporten en wat gains te pakken

Cardio is altijd nuttig om te doen, ik zou er wel mee beginnen als warming up. Ik vind je voedingsschema ook niet 100% met je witte brood en rijstewafels. En 2 witte boterhammen met kipfilet als pre workout? Hoe laat is jouw avondeten als je daarna nog een pre workout etentje in plant (los van dat ik het een beroerde maaltijd vind ;) ). En op die 500kc zou je je nog wel eens kunnen verkijken. Ligt er uiteraard aan wat de pot schaft, maar dat zie ik niet.
 
Ik ben op 6 maanden 10kg kwijt en in spiermassa bijgekomen door 3x per week intensief krachttraining en te eindigen met 20minuutjes cardio (hartslag rond 145bpm : loopband op snelwandelen en max helling, trappenmachine, ...)
Daarnaast clean eten (tussen 1900 en 2000cal per dag). Nog niet teveel met macro’s bezig geweest. Gewoon eenvoudige suikers (snoep, chocola,...) en vetten laten. Succes
Laag in vetten maar hoog in carbs en eiwitten? Welk trainingsschema volgde je dan?
 
Laag in vetten maar hoog in carbs en eiwitten? Welk trainingsschema volgde je dan?
Vetten zat ik per dag tussen 55gr en 70gr
Koolhydraat tussen 125gr en 150gr
Eiwitten tussen 150gr en 175gr
Calorieen 1800-2000.
Speciaal eetschema niet direct. Sochtends havermout banaan enkele diepvriesaardbei en granola, voormiddag proteinreepje(van de lidl, 50% eiwit op 45gr, geen suikers, 179cal), smiddags kip met groenten, namiddag skyrr met kiwi en mango of aardbei, s avonds stukje vis of kip en salade/tomaat/komkommer/rauwe bloemkool/wortel...
 
Vetten zat ik per dag tussen 55gr en 70gr
Koolhydraat tussen 125gr en 150gr
Eiwitten tussen 150gr en 175gr
Calorieen 1800-2000.
Speciaal eetschema niet direct. Sochtends havermout banaan enkele diepvriesaardbei en granola, voormiddag proteinreepje(van de lidl, 50% eiwit op 45gr, geen suikers, 179cal), smiddags kip met groenten, namiddag skyrr met kiwi en mango of aardbei, s avonds stukje vis of kip en salade/tomaat/komkommer/rauwe bloemkool/wortel...
En mag ik nog vragen welk trainingsschema je precies volgde? ( ik ben van Kortrijk). At je dan geen aardappelen of rijst s’middags?
 
Laatst bewerkt:
En mag ik nog vragen welk trainingsschema je precies volgde? ( ik ben van Kortrijk). At je dan geen aardappelen of rijst s’middags?
Neen geen pasta rijst noch patatten.
training schema bestat uit 3 dagen. Borst, biceps, buik en beetje cardio. Dag 2: rug schouders triceps traps en wat cardio. Dag 3: deadlift , benen en wat cardio. op dag 2 en 3 durfde ik nog enkele buik oef doen
 
Back
Naar boven