Fitness Seller

vet rond de tepel

teron

Cool Novice
Waardering
0
beetje last van vet rond men tepel, waardoor het zo wat een rare vorm krijgt zo beetje opgeblazen, punt achtig :)
wanneer je t koud hebt zie je er wel nix van :p

gaat dit snel weg tijdens de cut want het is echt wel klote!

begin me er al zorgen om te maken

grtz

post eens een foto ervan zodat we weten wat je bedoeld

ben je bezig met testosteron??? daar hebben meerdere mensen last van waaronder ikzelf

• Topic Starter Topic Starter
niets ook niet :) nix kuur ofzo

gewoon sinds de bulk precies

ik post een foto als k het niet meer koud heb haha :)

Waarschijnlijk gewoon puffy nipples dat gaat gewoon weg als je je vet% verlaagt. Als er een verharding onder zit kan het gyno zijn........

ah oké :d haha

mja eu, er zit niets achter ofzo ze :)

gewoon beetje opgeblaze :p zo lijkt het wel :)

dus bij cut gaat het weg?

mja :) onderhand toch maar zakken naar 13 ofzo denk, tegen de zomer, nu denken mensen dat je gewoon dik bent, met wat puffy niples

ik heb er ook last van. Je bent niet de enige. Heel veel mannen hebben dit. Ik moet heel diep gaan in de cut om het (hopelijk) kwijt te raken. Ik ben (nog steeds) onderweg naar de 6% bf. Ik ben benieuwd of het dan weg is.

pff suckt wel he :)

is het bij jullie ook als je kou hebt dat het ineens weg is? ...

mja zo denken mensen nog dat het gewoon vet tet*en zijn eh

tja, als ik het koud heb is het weg inderdaad. Maar je moet het zo zien, als je shredded staat heb je waarschijnlijk ook geen puffy nipples. Dus je moet je vetpercentage naar beneden brengen. Iedereen heeft een andere opslag van vet. De ene heeft op 14% nagenoeg geen vet meer op zijn borst en de ander heeft bijna een A-cup. Dus ga je lekker cutten en in de zomer lekker zonder schaamte met je blote bast op het strand ;)

Ik heb het ook..idd als het koud is (stijve tepels) zie je er niets van...

helaas zit nu op 11% en heb het nog steeds :(

jep heb ik ook, precies zo als jullie het omschrijven ja haha..
vorig jaar tot 10% vet gegaan en het was inderdaad ook niet weg:( :( , ik vind het eigenlijk een beetje overdreven om tot 5% te gaan cutten, dus ik overweeg om het met lipolyse te verwijderen..

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

denk dat het te maken heeft met 'harder' vet, dus vet dat daar al heel lange tijd zit, miss zelf al van kinds af aan, waardoor het heel moeilijk te verbranden is...

denkt er nog iemand zo over? of zit ik verkeerd?

kan kloppen, of je zet daar gewoon makkelijkker vet aan..

ik hoop dat het waar is wat jij zegt, want dan zou je dus met 1x'tje cutten tot 4 of 5% er voor de rest van je leven vanaf zijn..

het zou goed kunnen dat het gewoon nog 'babyvet' is:D

Heb ook precies hetzelfde. Dus dat het puntig is, op puffy nipples lijkt en niet duidelijk is wanneer ik het koud heb. Maar was toch gyno bij mij(word volgend maand geopereerd). Dus als je toch twijfelt moet je naar je huisarts gaan en je laten onderzoeken.

Succes;)

Ik heb dat ook, krijg het echt heel moeilijk weg en vind het totaal geen zicht! Ik kuur wel, maar had het daarvoor ook (door te kuren helpt het wel niet, maar trekt wel stukje weg na). Moet toch wel iets aan te doen zijn he, maar tepelcorretie ofzo lijkt me wat overdreven :D

vergeet het maar......ook al zak je naar een percentage van 5%, het gaat nog niet weg!

de enige manier om hier wat aan te doen is opereren.
ik weet niet waar het aan ligt, maar lijkt wel of er huid (tepel) te veel is ofzo, het verlagen van je vetpercentage veranderd hier niks aan.

Het ligt namelijk niet aan het vet dat er omheen zit.

vergeet het maar......ook al zak je naar een percentage van 5%, het gaat nog niet weg!

de enige manier om hier wat aan te doen is opereren.
ik weet niet waar het aan ligt, maar lijkt wel of er huid (tepel) te veel is ofzo, het verlagen van je vetpercentage veranderd hier niks aan.

Het ligt namelijk niet aan het vet dat er omheen zit.

niet veralgemenen he, bij velen is het gewoon vet.

Ik heb er ook last van en ben nu ook in de cut.
De laatst weken ga ik over op Cafeine, Epherine hcl en Yohimbine hcl.
Yohimbine hcl hecht aan de alpha(2) adrenoreceptors en zorgt ervoor dat je herdnekkig vet wat makkelijker verliest.
Yohimbine Hcl is echter niet meer legaal zonder voorschrift in nl te verkrijgen, echter wel in belgie.

Wat meer uitgebreide info over Yohimbine hcl
Yohimbine Supplement Profile

Terug
Naar boven