MuscleMeat

vet rond de tepel

Ik heb er ook last van en ben nu ook in de cut.
De laatst weken ga ik over op Cafeine, Epherine hcl en Yohimbine hcl.
Yohimbine hcl hecht aan de alpha(2) adrenoreceptors en zorgt ervoor dat je herdnekkig vet wat makkelijker verliest.
Yohimbine Hcl is echter niet meer legaal zonder voorschrift in nl te verkrijgen, echter wel in belgie.

Wat meer uitgebreide info over Yohimbine hcl
Yohimbine Supplement Profile

Denk niet dat yohimbine de oplossing is.

Maar van dat overtollige huid/tepel kan ie wel gelijk hebben hoor, voor een deel. Ik denk als je het nog niet te lang hebt, het nog grotendeels is weg te krijgen. Dat ga ik vooral merken deze zomer.

edit

Laatst bewerkt:
Ik heb er ook last van en ben nu ook in de cut.
De laatst weken ga ik over op Cafeine, Epherine hcl en Yohimbine hcl.
Yohimbine hcl hecht aan de alpha(2) adrenoreceptors en zorgt ervoor dat je herdnekkig vet wat makkelijker verliest.
Yohimbine Hcl is echter niet meer legaal zonder voorschrift in nl te verkrijgen, echter wel in belgie.

Wat meer uitgebreide info over Yohimbine hcl
Yohimbine Supplement Profile

is het zo dat je van Yohimbine sneller hardnekkig vet verbrandt? En van Ephedra dan?:S

ephedra zorgt voor de nodige energie, niet vetverbranding

Niemand weet hier wat tips tegen? Want op sommige momenten durf ik mn t-shirt niet afdoen zonder dat het er wat normaler uitziet? Mss overdrijf ik wel, maar toch. Ben nu al begonnen met de cut, ben al goed vet aan het verliezen, maar op die plek blijft het toch!

dan is het gyno, ga naar je huisarts vertel hem/haar dat je er mee zit en hopelijk stelt hij voor dat het weggehaald kan worden.

ik heb precies het zelfde gehad ( over een paar weken al een operatie).

veel succes;)

wat the hell is gyno? want ik denk dat ik hed dan ook heb zo precies een harder bultje onder je tepel? heb het ook enkel bij men rechter :s kga is naar dokter, heb dit al heel lang btw

dan is het gyno, ga naar je huisarts vertel hem/haar dat je er mee zit en hopelijk stelt hij voor dat het weggehaald kan worden.

veel succes;)

wat een bullshit

no hard feelings, maar wat een bullshit.

Ik heb precies hetzelfde als de topicstarter. De harde waarheid is: sommigen moeten echt SERIEUS RIPPED worden, om bijv. op onderbuik/onderborst droog te staan. Ik heb dat pas onder de 6%

cut lekker verder haha sorry, maar het is zo! en bagitaliseer het 'probleem' niet, zoals je snel geneigd bent te doen

veel succes;)

het is idd bullshit, ik ben pas nog bij de huisarts geweest ervoor.. een echo gehad en er was niks te zien dus...

wat een bullshit

no hard feelings, maar wat een bullshit.

Ik heb precies hetzelfde als de topicstarter. De harde waarheid is: sommigen moeten echt SERIEUS RIPPED worden, om bijv. op onderbuik/onderborst droog te staan. Ik heb dat pas onder de 6%

cut lekker verder haha sorry, maar het is zo! en bagitaliseer het 'probleem' niet, zoals je snel geneigd bent te doen

@ massbuilder: ik heb net ff je gallerij gekeken, maar daar staan alleen maar ripped foto's:D.. en eentje van toen je nog 14 was, toen had je er zeker (nog) geen last van of wel?

@ mass_builder , iank

Vaak is het toch gyno. helemaal als je er een harde schijfje onder voelt. Maar er zijn natuurlijk ook mensen die daar gewoon vet hebben zitten dat moeilijk weggaat. Daarom zeg ik ook ga gewoon naar de dokter en dan weet je tenminste wat het is. Zodat je kan cutten als het geen gyno is.

Want het is dan helemaal zuur als je speciaal voor dat vet rond je tepel gaat cutten (wat heel lang duurt) en dan geen resultaat ziet. Daarom lijkt het mij de beste optie om er bij je huisarts naar te informeren.

Shit wat wordt hier een hoop bullshit gepost.

Anyway.
De yohimbine zou in het laatste deel van de cut gebruikt kunnen worden omdat deze zorgt dat je het hardnekkige vet dan makkelijker kwijt raakt.
Dit heeft te maken met de receptoren die deze vetcellen bezitten.
Dus als je het gebruikt doe het dan aan het einde van je cut. Zorg dat je niet teveel vet neemt in deze periode en dat de vetten die je neemt zoveel mogelijk gezonde vetzuren zijn. Yohimbine zorgt dat de hardnekkige vetcellen eerder en meer vet afstaan. Verder doe je er verstandig aan om b.v. Guggulsterones en Coleus Forskohlii extract erbij te nemen. Die de verbranding van vet stimuleren. Zorg dat je veel eiwitten eet en niet al te veel koolhydraten b.v. 40-40-20. De koolhydraten die je eet moet je goed verdelen voornamelijk bij je ontbijt en voor en na de training.

Ik ga niet eerst hier gaan zeuren en dan pas naar de huidarts gaan hoor. Zij zegt gewoon dat het mn borstspier is die ervoor zorgt dat het vet wat vooruit word geduwt, en mijn tepels ook wat worden uitgezet, maar dat vet is echt moeilijk weg te krijgen! Ga deze zomer nog zien, ga wel ff tot 6% gaan..

Nu zit ik op heel laag kh's. Rond 20-65-15

Is zo'n operatie pijnlijk? Of voel je daar niks van tijdens de operatie. Veel napijn?

Ik weet het persoonlijk nog niet maar ik heb van anderen gehoord dat ze dus wel napijn hebben, maar niet veel. En nee, ze voelen niets tijdens de operatie omdat het wordt uitgevoerd onder narcose.

verwijderd

Laatst bewerkt:
ik ook ben druk bezig om hem te verliezen .
bij mij heb ik in men linker wel een knobbeltje maar die zit er al sinds ik klein ben. ik wil gewoon -edit- erg -edit- droog worden en hopen dat het weggaat. maar zefl wedstrijd bb hebben er last van check RONNIE in de bulk

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven