Fitness Seller

vet stimulans

zwan007

Cool Novice
Waardering
0
dat zou ik niet weten, maar ik weet wel dat visolie supplementen erg goed zijn voor vetverbranding ondersteuning, en gemoedstoestand soepele gewrichten enz.

dat is wat ze beweren op powersupplementen.nl en soortgelijke sites i.i.g. en ik geloof ze :D

slik die dingen zelf pas 3 dagen dus kan niet vertellen over de werking ervan, maar iedereen adviseerde mij visolie,

Owjah! en gebroken lijnzaadjes uit de supermarkt of van de tuinen :P

Geen fatburner.
Nergens voor nodig.

het is geen fatburner, visolie tabletten zijn gewoon erg gezond en hebben diverse erg positieve werkingen,

Omega 3 vetzuren helpen de ogen gezond te houden en hebben een gunstige invloed op hart en bloedvaten en op de gezondheid in het algemeen.
Ook helpt dit voor vetverbranding, goede gemoedstoestand, soepele gewrichten etc.etc. :)

succes!

Door Efedra kon ik nog sneller fietsen dan superman kon vliegen.

Helaas dat je al snel tegen slaapgebrek aan zit + Dat je spiersuikers enorm snel verdwijnen. Dus je moet dit niet na een refeed/junk dag nemen en dan vervolgens nog 5 dagen wachten, totdat je weer veel kan vreten.

het is geen fatburner, visolie tabletten zijn gewoon erg gezond en hebben diverse erg positieve werkingen,

Omega 3 vetzuren helpen de ogen gezond te houden en hebben een gunstige invloed op hart en bloedvaten en op de gezondheid in het algemeen.
Ook helpt dit voor vetverbranding, goede gemoedstoestand, soepele gewrichten etc.etc. :)

succes!

Had het toch niet tegen jou ook ?
De ts vroeg of een fatburner nodig is, en ik zeg van niet.

ow ik voelde me aangesproken, nou is fatburner wat anders als visolie maar vraag me dan af waar ze die voor uitgevonden hebben.... kijk het zal niet erg gezond ofzo ofzo zijn maar, je kan het ook op google intypen en dan heb je het zo gevonden.

anyways ik ben van deze topic af, heb me best gedaan en kan er niet meer van maken, suc6 met fietsen i.i.g.

Terug
Naar boven