MuscleMeat

Vet Verlies Ochtends

TheOnly1

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
81kg
Vetpercentage
17%
Ik heb een vraagje ik heb veel topics gelezen en heb 2 vraagjes over vetverlies en of spierverlies

als je waker wordt een uurtje fietsen of HIIT training doen van 20 minuut

zonder dat je iets gegeten hebt = 1 verlies je veel spier dan ?

2 is het mogelijk om toch s ochtends direct vet te verbranden en toch geen of bijna geen spier afnamen ?

ik zou liever geen shakes gebruiken of suplamenten

sorry voor spelling

dank u alvast

"Na een lange nacht van 6 – 8 uur geslapen te hebben, is je lichaam in een katabolische fase. Dit betekent dat er teveel negatieve hormonen in je lichaam aanwezig zijn wat geen enkele bodybuilder of sporter wil. Wanneer je direct bij het wakker worden de cardiotraining doet, zou je direct je vetcellen aanspreken en niet je glycogeen voorraden uit je spieren. Neem wel eerst een whey shake of whey isolaat, om er in ieder geval voor te zorgen dat je spieren voldoende eiwitten tot hun beschikking hebben en werk daarna je cardiotraining af. Op deze manier houd je de avond vrij om je spieren te trainen."

Ik weet niet of ik bron mag vermelden, maar heb het gevonden via Google :)

doe gewoon wanneer het je het beste uitkomt het maakt MISCHIEN een klein verschil als je fasted cardio doet maar het is het hoogwaarschijnlijk niet waard,

Well its a all depend on the training time and plaining.. What kind of training you are doing and do you have your proper energy getting routine according to your body need..
I am same losing my body fat and making my muscles.. With the help of exercise and vegetables..

Well its a all depend on the training time and plaining.. What kind of training you are doing and do you have your proper energy getting routine according to your body need..
I am same losing my body fat and making my muscles.. With the help of exercise and vegetables..
Wat is deze ?

• Topic Starter Topic Starter
Im training HIIT training 3-4 x a week + 2x gym

"Na een lange nacht van 6 – 8 uur geslapen te hebben, is je lichaam in een katabolische fase. Dit betekent dat er teveel negatieve hormonen in je lichaam aanwezig zijn wat geen enkele bodybuilder of sporter wil. Wanneer je direct bij het wakker worden de cardiotraining doet, zou je direct je vetcellen aanspreken en niet je glycogeen voorraden uit je spieren. Neem wel eerst een whey shake of whey isolaat, om er in ieder geval voor te zorgen dat je spieren voldoende eiwitten tot hun beschikking hebben en werk daarna je cardiotraining af. Op deze manier houd je de avond vrij om je spieren te trainen."

Ik weet niet of ik bron mag vermelden, maar heb het gevonden via Google :)

Dit snap ik niet, is het niet zo dat eiwitten pas na 4 uren worden opgenomen?

Als je zo bang bent om veel spieren te verliezen (wat echt niet zal gebeuren, misschien heeft het een heel klein nadelig effect), dan zuip je toch even 10-20g BCAA's?

Terug
Naar boven