XXL Nutrition

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen

link ruilen voor karma plzz

Kan iemand mij de link ook even pm'en? :D

Of gewoon in dit topic of kan dat niet?

Besloten de voeding toch eens te gaan proberen, ik kan prima ijs handelen blijkt :) Helaas zonder GH maar wil het toch eens 2 a 3 weken uitproberen. Voor de geïnteresseerden, m'n log staat in de kuurlog sectie. Morgen ga ik de torrent maar eens downloaden en bekijken voor eventuele aanpassingen.

Besloten de voeding toch eens te gaan proberen, ik kan prima ijs handelen blijkt :) Helaas zonder GH maar wil het toch eens 2 a 3 weken uitproberen. Voor de geïnteresseerden, m'n log staat in de kuurlog sectie. Morgen ga ik de torrent maar eens downloaden en bekijken voor eventuele aanpassingen.

Post je ook je voedigschema? Klinkt wel interessant namelijk. Ijs lijkt me wel een fijne toevoeging :D

Post je ook je voedigschema? Klinkt wel interessant namelijk. Ijs lijkt me wel een fijne toevoeging :D

Ja planning staat in m'n laatste post daar. Wil 't wel helemaal uittypen in de reclame van Transporter 3 straks :P Dat vind ik dus ook, ik heb normaal niet veel moeite met clean eten maar damn, ijs is wel lekker hoor zo :P

kan iemand mij die link ook ff pmén, ijs klinkt wel goed!
karma voor diegene

Ik gebruik nu flink wat slagroomijs in mijn shakes als een soort van mini-cheat. Vooralnog geeft het me een goed gevoel omdat het de maag vult en erg lekker is. Verantwoord ongezond zou ik het willen noemen. :P

• Topic Starter Topic Starter
Lol zit mensen nu srs ijs te eten?

Hij zit wel best aan een redelijk dosis AAS plus HGH en hij moet een groot aantal kcals wegwerken hopelijk snappen jullie dat het niet kan als je gewoon een ''standaard'' kuur volgt en maar 80-90 weegt

ik heb geen link bij me prive berichten:mad:

En ik geen karma :trollface:

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Hij zit wel best aan een redelijk dosis AAS plus HGH en hij moet een groot aantal kcals wegwerken hopelijk snappen jullie dat het niet kan als je gewoon een ''standaard'' kuur volgt en maar 80-90 weegt

Vast wel :P Zou wel zo'n blender willen hebben zoals BC dan kun je best wat leuks doen met ijs, groenten etc

• Topic Starter Topic Starter
Veel geluk dan maar, ik ga dat echt niet doen. Lekker veel suikers, lactose, en kcals in zon ijs.

Later als ik 110 weeg grammen aas neem en hgh dan is het een ander verhaal

Nee ik ook niet op dit moment, misschien ooit maar denk het niet :)

Niet de kilo zoals Seeker idd. Ik weeg op het moment een 107 kg en ben 5 cm langer dus ik kom nog lang niet aan zijn hoeveelheden/fysiek :p De theorie achter alleen carbs binnen 4 uur post workout snap ik wel en wil ik eens bekijken. Ik zit volgens mij op dezelfde dosis Ace als hij alleen zonder de HGH.

Dit dus.

Seeker weegt 130 (!) kg, en zit doorgaans op redelijke hoge dosissen AAS. Die kan zich echt wel wat carbs permiteren op een dag zonder vet te worden.

Dit dus.

Seeker weegt 130 (!) kg, en zit doorgaans op redelijke hoge dosissen AAS. Die kan zich echt wel wat carbs permiteren op een dag zonder vet te worden.

Je neemt toch ook niet klakkeloos zijn schema over? Pas 't een beetje aan naar je eigen behoeftes als je het wilt proberen. Niks moet overigens uiteraard, ik ben er benieuwd naar en het wordt steeds vaker aangeraden, denk aan GH15 en zijn complete board.

Je neemt toch ook niet klakkeloos zijn schema over? Pas 't een beetje aan naar je eigen behoeftes als je het wilt proberen. Niks moet overigens uiteraard, ik ben er benieuwd naar en het wordt steeds vaker aangeraden, denk aan GH15 en zijn complete board.

Dit weet ik ook bro. Wil er alleen op wijzen dat 2 liter ijs op een dag je geen Cutler maakt ;) Dat het een nuttige toevoeging kan zijn wil ik zeker geloven.

Terug
Naar boven