GJM
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rijst in de blender met de ei-eiwit. Is idd erg veel en erg moeilijk weg te krijgen...

Ik snap het principe erachter idd. Die 300 gram ongekookte rijst tot 2 keer toe over zou ik meer moeite mee hebben haha. Zoveel krijgen de meeste hier niet weg gok ik. Lijkt me wel heel interessant, ik zou 't willen proberen.
Kook je het wel eerst toch? In de blender en wegdrinken heb ik ook wel 's over gedacht. Ga ik proberen als ik weer ga cleanbulken. In m'n cut ga k niet beginnen aan zulke hoeveelheden, ben bang dat ik dan zelfs op Ace gewoon vet word![]()
Hij vindt je een ecto mikienou ben je dat ook vergeleken met hem
Hoeveel kcals zijn dat op trainingsdagen GJM? of bereken je dat soort dingen niet?
Hij vindt je een ecto mikienou ben je dat ook vergeleken met hem
Hoeveel kcals zijn dat op trainingsdagen GJM? of bereken je dat soort dingen niet?
Ik hoop er ooit eens zo bij te staan.Brb, rauwe biefstuk kilo ei & kilo ijs eten. Toetje wordt 600gr ongekookte rijst.
Zal heerlijk kunnen schijten morgen.
En eerlijk gezegd is een blender van 600!!! euro me ook net ff te duur voor nu haha.Ja dat gaat er bij mij ook niet in man, die rauwe biefstukEn eerlijk gezegd is een blender van 600!!! euro me ook net ff te duur voor nu haha.
Haha... Eet de rijst niet ongekookt hoor, slechts ongekookt gewogen...
---------- Toegevoegd om 00:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------
Tip: download Ben Pukalski MI40. Heb hem thuis, dus mail en ik kan hem doorsturen voor weinig: kost 70e om zelf te kopen...
Yup voedsel, maar belangrijker: trainen... Gozer is echt geniaal!!! Kijk anders op zijn youtube kanaal...
Dit doe ik nu:
375mg Test E/week
100mg Tren A/dag voor slapen
Dieet:
7:00
3IU Nordi IM
200 gram paardenbiefstuk, 3 eieren bio raw, 200 gram broccoli raw, eetlepel cocosolie
10:00
100 gram kip (gekookt gewogen), 150ml ei-eiwit, 200 gram spinazie raw, hand walnoten
13:00
100 gram kip (gekookt gewogen), 150ml ei-eiwit, avocado met pit (Vitamix blender)
16:00
200 gram paardenbiefstuk, 200 gram broccoli raw, eetlepel cocosolie
17:00
trainen met 10 gram leucine en 20 gram isolaat (zonder smaak e.d.)
18:00
PWO met 100 gram dextro en 40 gram isolaat
19:00
500ml roomijs bio (AH), 300 gram witte rijst (ongekookt gewogen), 500ml ei-eiwit
21:00
500ml roomijs bio (AH), 300 gram witte rijst (ongekookt gewogen), 500ml ei-eiwit
23:00
200 gram vis voor het slapen
Resultaat:
droger en groter!!!
Eet de carbs wanneer je ze nodig hebt en eet er dan veeel...
Ja dat gaat er bij mij ook niet in man, die rauwe biefstukEn eerlijk gezegd is een blender van 600!!! euro me ook net ff te duur voor nu haha.
Halve kilo roomijs 2x per dag? Ik weet niet hoe dat moet werken als ik eerlijk mag wezen.
En wat je eet is sws 4000+ kcal daar bulk ik op.
Die 3 IU Pharm HGH doet ook zn aandelen eraan.
Ga je schema ook overnemen en wat aanpassen, maar de roomijs moet je me even wijsmaken.
Dit doe ik nu:
375mg Test E/week
100mg Tren A/dag voor slapen
Dieet:
7:00
3IU Nordi IM
200 gram paardenbiefstuk, 3 eieren bio raw, 200 gram broccoli raw, eetlepel cocosolie
10:00
100 gram kip (gekookt gewogen), 150ml ei-eiwit, 200 gram spinazie raw, hand walnoten