Fitness Seller

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen

Rijst in de blender met de ei-eiwit. Is idd erg veel en erg moeilijk weg te krijgen...

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Op non-training eet ik slechts 200-300 gram zilvervliesrijst/dag.

Rijst in de blender met de ei-eiwit. Is idd erg veel en erg moeilijk weg te krijgen...

Kook je het wel eerst toch? In de blender en wegdrinken heb ik ook wel 's over gedacht. Ga ik proberen als ik weer ga cleanbulken. In m'n cut ga k niet beginnen aan zulke hoeveelheden, ben bang dat ik dan zelfs op Ace gewoon vet word :P

Ik snap het principe erachter idd. Die 300 gram ongekookte rijst tot 2 keer toe over zou ik meer moeite mee hebben haha. Zoveel krijgen de meeste hier niet weg gok ik. Lijkt me wel heel interessant, ik zou 't willen proberen.

Probeer het en laat weten of het werkt. Geloof me groter en droger in enkele weken.

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

Kook je het wel eerst toch? In de blender en wegdrinken heb ik ook wel 's over gedacht. Ga ik proberen als ik weer ga cleanbulken. In m'n cut ga k niet beginnen aan zulke hoeveelheden, ben bang dat ik dan zelfs op Ace gewoon vet word :P

Ok, carbs op jouw gewicht misschien iets wat lager, maar vet word je zeker niet...

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Rijst kook ik eerst en laat het afkoelen, ei-eiwit eet ik rauw (gepasteuriseerd).

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Biefstuk eet ik trouwens ook rauw en dan in de blender (ben een beetje koekoek...).

• Like
Waarderingen: YOGI
Hij vindt je een ecto mikie :roflol: nou ben je dat ook vergeleken met hem :o

Hoeveel kcals zijn dat op trainingsdagen GJM? of bereken je dat soort dingen niet?

Blender moet trouwens van hoge kwaliteit zijn, ofwel Vitamix (600 euro...).

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

Hoeveel kcals zijn dat op trainingsdagen GJM? of bereken je dat soort dingen niet?

Kcal weet ik niet en interesseert me niet, gaat om wat je eet en wanneer...

Die gozer heeft een streeffysiek sinds de 1e keer dat ik hier keek geloof ik, potverdomme zeg :p Ik hoop er ooit eens zo bij te staan.

GJM, heb je PM gedaan om niet heel Little daddy zijn topic te jatten met mijn vragen.

Brb, rauwe biefstuk kilo ei & kilo ijs eten. Toetje wordt 600gr ongekookte rijst.
Zal heerlijk kunnen schijten morgen.

Brb, rauwe biefstuk kilo ei & kilo ijs eten. Toetje wordt 600gr ongekookte rijst.
Zal heerlijk kunnen schijten morgen.

Ja dat gaat er bij mij ook niet in man, die rauwe biefstuk :P En eerlijk gezegd is een blender van 600!!! euro me ook net ff te duur voor nu haha.

Haha... Eet de rijst niet ongekookt hoor, slechts ongekookt gewogen...

---------- Toegevoegd om 00:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

Tip: download Ben Pukalski MI40. Heb hem thuis, dus mail en ik kan hem doorsturen voor weinig: kost 70e om zelf te kopen...

• Like
Waarderingen: KaLe
Haha... Eet de rijst niet ongekookt hoor, slechts ongekookt gewogen...

---------- Toegevoegd om 00:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

Tip: download Ben Pukalski MI40. Heb hem thuis, dus mail en ik kan hem doorsturen voor weinig: kost 70e om zelf te kopen...

Die download ga ik morgen ff opzoeken hehe. Gaat over voedsel neem ik aan?

Yup voedsel, maar belangrijker: trainen... Gozer is echt geniaal!!! Kijk anders op zijn youtube kanaal...

Jij traint dus ook op die "mind muscle connection" ipv zo heavy mogelijk gewichten verplaatsen?

• Topic Starter Topic Starter
Dit doe ik nu:

375mg Test E/week
100mg Tren A/dag voor slapen

Dieet:
7:00
3IU Nordi IM
200 gram paardenbiefstuk, 3 eieren bio raw, 200 gram broccoli raw, eetlepel cocosolie
10:00
100 gram kip (gekookt gewogen), 150ml ei-eiwit, 200 gram spinazie raw, hand walnoten
13:00
100 gram kip (gekookt gewogen), 150ml ei-eiwit, avocado met pit (Vitamix blender)
16:00
200 gram paardenbiefstuk, 200 gram broccoli raw, eetlepel cocosolie
17:00
trainen met 10 gram leucine en 20 gram isolaat (zonder smaak e.d.)
18:00
PWO met 100 gram dextro en 40 gram isolaat
19:00
500ml roomijs bio (AH), 300 gram witte rijst (ongekookt gewogen), 500ml ei-eiwit
21:00
500ml roomijs bio (AH), 300 gram witte rijst (ongekookt gewogen), 500ml ei-eiwit
23:00
200 gram vis voor het slapen

Resultaat:
droger en groter!!!

Eet de carbs wanneer je ze nodig hebt en eet er dan veeel...

Halve kilo roomijs 2x per dag? Ik weet niet hoe dat moet werken als ik eerlijk mag wezen.
En wat je eet is sws 4000+ kcal daar bulk ik op.
Die 3 IU Pharm HGH doet ook zn aandelen eraan.
Ga je schema ook overnemen en wat aanpassen, maar de roomijs moet je me even wijsmaken.

Ja dat gaat er bij mij ook niet in man, die rauwe biefstuk :P En eerlijk gezegd is een blender van 600!!! euro me ook net ff te duur voor nu haha.

Die 600 euro heb ik met pijn besteed... Had daarvoor een Magimix van 180e en die was kaduuk na 3-4 maanden, de overtreffende trap (tevens laatste) is de Vitamix of Blendtec.

Die dingen blenden een iphone (youtube: will it blend), dus o.a. bevroren biefstuk en kipfilet (voorgekookt), alsmede avocado-pit lukt makkelijk.

---------- Toegevoegd om 06:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:07 ----------

Halve kilo roomijs 2x per dag? Ik weet niet hoe dat moet werken als ik eerlijk mag wezen.
En wat je eet is sws 4000+ kcal daar bulk ik op.
Die 3 IU Pharm HGH doet ook zn aandelen eraan.
Ga je schema ook overnemen en wat aanpassen, maar de roomijs moet je me even wijsmaken.

Die Roomijs zorgt ervoor dat je vol staat, nokkie vol. De maaltijden anders dan 19.00 en 21.00 houden je anabool en zorgen dat vet% onder controle blijft of minder wordt.

Het klinkt raar maar je moet weten hoe het lichaam kcal en vooral carbs op bepaalde tijdstippen gebruikt, verdiep je anders eens over de insuline onafhankelijke en afhankelijke werking van tGLUT in de spieren als de insulinegevoeligheid hoog is na het trainen door het niet eten van carbs de rest van de dag.

---------- Toegevoegd om 06:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:15 ----------

Je zou eens moeten weten. Alle Inet-dudes zitten in de cut netjes elke gram healthfood te wegen en worden droger EN kleiner, terwijl de 'guys that matter' zich lekker vol douwen PWO in de vier 'magic hours' met tren en ijs terwijl ze droger EN groter worden...

---------- Toegevoegd om 06:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:21 ----------

Probeer het en laat het me weten.

Laatst bewerkt:
Dit doe ik nu:

375mg Test E/week
100mg Tren A/dag voor slapen

Dieet:
7:00
3IU Nordi IM
200 gram paardenbiefstuk, 3 eieren bio raw, 200 gram broccoli raw, eetlepel cocosolie
10:00
100 gram kip (gekookt gewogen), 150ml ei-eiwit, 200 gram spinazie raw, hand walnoten

Dat dieet heb ik goede ervaringen mee.

Pwo moet je ook eten als een beest.

300 gram rijst ongekookt gewogen? :D

Wil ik ook :(

Gjm, kom eens wat vaker je kennis delen man.
Of moet ik je halen? :p

Hey Mack ben druk man... Kennis? Waanzin bedoel je :)

Terug
Naar boven