MuscleMeat

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen

Zou gewoon dan geen tren gebruiken man, als je meds gebruikt om bijwerkingen van andere meds to ''schaduwen'' dan ben je wel heel slecht bezig. :roflol:

Dan geen tren maar wat anders

Ben k het mee eens.

@Rob, bij mij verdween het slechte slapen op een gegeven moment. Ik zat ook op 100 ED, na een week of 3 begon ik wat minder te slapen. Werd op een gegeven moment wakker en hoorde dan echt alles, had ook een hekel aan het hele donkere van m'n kamer en 't geluid van m'n vriendin. Op de bank slapen werkte prima die 2 weken. Op een gegeven moment verdwenen die sides gewoon en sliep ik als een roos.

Ik ga iig geen slaappillen nemen. Pakte toen wel melatonine en l-tryptophaan (oid) maar werkte niet.
Volgende keer gewoon eens heel licht beginnen met 50mg eod en dan langzaam opbouwen. Misschien dat dat beter werkt.

• Topic Starter Topic Starter
Maja het is dus zo dat je gewoon heel laag of amper carbs moet eten gedurende de dag en na je training een abnormaal hoeveelheid moet eten? 400 g rijst is best wel hardcore voor me hoor.

Grappig dat het eten van grote hoeveelheden ijs wordt aangeraden in een dieet dat gericht is op droog worden. Het doet me denken aan het geheime wapen van de powerlifters van vroeger die gemberbier en roomijs mixten om te bulken. Leuk voor de mensen die het kunnen hebben maar met zoveel carbs (of een fractie daarvan) krijg ik het niet voor elkaar om definitie te behouden; en dan maakt het denk ik niet uit hoeveel tren of Nordi er in mijn systeem zit.

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen.

Veel kennis in dit topic, ik volg ff :)
Oh en hertog roomijs deze week nog in de aanbieding: 1000ml van 3,29 voor 1 euro :p

Grappig dat het eten van grote hoeveelheden ijs wordt aangeraden in een dieet dat gericht is op droog worden. Het doet me denken aan het geheime wapen van de powerlifters van vroeger die gemberbier en roomijs mixten om te bulken. Leuk voor de mensen die het kunnen hebben maar met zoveel carbs (of een fractie daarvan) krijg ik het niet voor elkaar om definitie te behouden; en dan maakt het denk ik niet uit hoeveel tren of Nordi er in mijn systeem zit.

GJM is wel 1 van de grootste gasten hier he, moet het beetje omzetten naar je eigen stats/behoeften denk ik. Zonder dosis GH hoef je dit volgens mij sowieso niet te doen.

Gozer jij snapt hem niet he?:rolleyes::D

Is een grapje, Bill weet genoeg van AAS, dat hele eten op deze manier is ook vrij nieuw voor mij.

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Is een grapje, Bill weet genoeg van AAS, dat hele eten op deze manier is ook vrij nieuw voor mij.
Het gaat niet om veel Carbs eten an sich maar de carbs (en vooral ook welke) eten op de momenten dat je ze nodig hebt.

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Maja het is dus zo dat je gewoon heel laag of amper carbs moet eten gedurende de dag en na je training een abnormaal hoeveelheid moet eten? 400 g rijst is best wel hardcore voor me hoor.

Niet alleen veel carbs, maar tevens hoge GI-carbs. Op niet trainingsdagen eet je dan wel kleine hoeveelheid lage GI-carbs; ofwel helemaal geen carbs ook mogelijk is, zelfs misschien beter om droog te worden.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: YOGI
Veel kennis hier goed bezig :thumbs:.
Ik zag GJM een stuk terug zeggen "Eet de carbs wanneer je ze nodig hebt en eet er dan veeel..." en moest meteen aan een docu'tje denken die ik pas had gezien. Gaat over de biologische klok en over hoe dit invloed heeft op oa je organen. Stukje info:
De biologische klok, een structuur in de hersenen, stuurt normaal gesproken signalen naar andere organen, zodat ze allerlei lichaamsprocessen kunnen voorbereiden. Deze klok werkt op basis van prikkels als licht en heeft een ritme van ongeveer 24 uur. ‘Dat aansturen van de stofwisseling gebeurt op specifieke, vaste momenten’, stelt Frank Scheer, neurowetenschapper aan Harvard Medical School. ‘Maar als de klok uit de pas loopt, gaat het mis.’ Scheer sloot proefpersonen een week lang op in een bunker zonder licht en gaf ze een ritme van 28 uur. Toen ze naar buiten kwamen had het merendeel een voorstadium van diabetes type 2 en obesitas, dit zag men o.a. in hun hormoonspiegel.

Het verschuiven van de klok heeft gevolgen voor de verbranding van suiker en vet. En hoe dat vervolgens wordt opgeslagen. ‘Sinas drinken voordat je gaat slapen is een slecht idee’, zegt Andries Kalsbeek, werkzaam aan het Nederlands Instituut voor Neurowetenschappen (NIN) en het Academisch Medisch Centrum (AMC). Toen hij bij ratten de biologische klok verwijderde, werden de dieren enorm dik. Kalsbeek onderzoekt nu op welke momenten suiker en vet optimaal verbrand worden. ‘Het kan goed zijn dat mensen die op dieet gaan, beter moeten letten op wannéér ze eten dan wat ze eten.’

bron: http://www.wetenschap24.nl/programmas/labyrint/labyrint-tv/2012/oktober/Biologische-klok.html

Een stukje uit de docu zelf; wanneer ze 2 groepen ratten hadden die allemaal exact dezelfde voeding kregen dan werden de ratten die snachts eten kregen dikker :). Dit zou dus suggereren dat timing wel degelijk belangrijk is in tegenstelling tot wat veel andere op dbb verkondigen...

aan de benzo's om te kunnen slapen van de side effects van tren, moet niet gekker worden. Dan kun je dus elke avond aan de benzo's gaan.

op 600mg tren hd ik ook bijna geen slaap terwijl er weinig test naast liep. ook heel geirriteerd, kon me opwinden om elke scheet ;) lol

Veel kennis hier goed bezig :thumbs:.
Ik zag GJM een stuk terug zeggen "Eet de carbs wanneer je ze nodig hebt en eet er dan veeel..." en moest meteen aan een docu'tje denken die ik pas had gezien. Gaat over de biologische klok en over hoe dit invloed heeft op oa je organen. Stukje info:
De biologische klok, een structuur in de hersenen, stuurt normaal gesproken signalen naar andere organen, zodat ze allerlei lichaamsprocessen kunnen voorbereiden. Deze klok werkt op basis van prikkels als licht en heeft een ritme van ongeveer 24 uur. ‘Dat aansturen van de stofwisseling gebeurt op specifieke, vaste momenten’, stelt Frank Scheer, neurowetenschapper aan Harvard Medical School. ‘Maar als de klok uit de pas loopt, gaat het mis.’ Scheer sloot proefpersonen een week lang op in een bunker zonder licht en gaf ze een ritme van 28 uur. Toen ze naar buiten kwamen had het merendeel een voorstadium van diabetes type 2 en obesitas, dit zag men o.a. in hun hormoonspiegel.

Het verschuiven van de klok heeft gevolgen voor de verbranding van suiker en vet. En hoe dat vervolgens wordt opgeslagen. ‘Sinas drinken voordat je gaat slapen is een slecht idee’, zegt Andries Kalsbeek, werkzaam aan het Nederlands Instituut voor Neurowetenschappen (NIN) en het Academisch Medisch Centrum (AMC). Toen hij bij ratten de biologische klok verwijderde, werden de dieren enorm dik. Kalsbeek onderzoekt nu op welke momenten suiker en vet optimaal verbrand worden. ‘Het kan goed zijn dat mensen die op dieet gaan, beter moeten letten op wannéér ze eten dan wat ze eten.’

bron: http://www.wetenschap24.nl/programmas/labyrint/labyrint-tv/2012/oktober/Biologische-klok.html

Een stukje uit de docu zelf; wanneer ze 2 groepen ratten hadden die allemaal exact dezelfde voeding kregen dan werden de ratten die snachts eten kregen dikker :). Dit zou dus suggereren dat timing wel degelijk belangrijk is in tegenstelling tot wat veel andere op dbb verkondigen...

CBL is bioritmisch eten. Wetenschappelijk onderzoek concludeert dat ontbijt de stofwisseling voor de rest van de dag dicteert; eet carbs bij je ontbijt en je verbrandt een heel stuk minder vet per dag. Eet geen carbs Pre-WO en je hersenen (neurotransmitters) geven een signaal om meer serostine en adrenaline af te scheiden.
Handig om te weten voor de mensen die avondcardio doen...

Laatst bewerkt:
CBL is bioritmisch eten. Wetenschappelijk onderzoek concludeert dat ontbijt de stofwisseling voor de rest van de dag dicteert; eet carbs bij je ontbijt en je verbrandt een heel stuk minder vet per dag. Eet geen carbs Pre-WO en je hersenen (neurotransmitters) geven een signaal om meer serostine en adrenaline af te scheiden.
Handig om te weten voor de mensen die avondcardio doen...

Hoe doe je het dan met slin bij ontbijt?

En slin pre wo?

Lijkt me toch dat je wel wat carbs neemt dan :D

Volgens mij neemt hij geen slin meer, staat op de vorige pagina.

GJM, zou een dergelijke manier van eten ook voordelen hebben voor een naturel atleet, of is een dergelijk dieet vooral voordelig in combinatie met effecten van stimulerende middelen?

Die 600 euro heb ik met pijn besteed... Had daarvoor een Magimix van 180e en die was kaduuk na 3-4 maanden, de overtreffende trap (tevens laatste) is de Vitamix of Blendtec.

Die dingen blenden een iphone (youtube: will it blend), dus o.a. bevroren biefstuk en kipfilet (voorgekookt), alsmede avocado-pit lukt makkelijk.

---------- Toegevoegd om 06:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:07 ----------

Die Roomijs zorgt ervoor dat je vol staat, nokkie vol. De maaltijden anders dan 19.00 en 21.00 houden je anabool en zorgen dat vet% onder controle blijft of minder wordt.

Het klinkt raar maar je moet weten hoe het lichaam kcal en vooral carbs op bepaalde tijdstippen gebruikt, verdiep je anders eens over de insuline onafhankelijke en afhankelijke werking van tGLUT in de spieren als de insulinegevoeligheid hoog is na het trainen door het niet eten van carbs de rest van de dag.

---------- Toegevoegd om 06:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:15 ----------

Je zou eens moeten weten. Alle Inet-dudes zitten in de cut netjes elke gram healthfood te wegen en worden droger EN kleiner, terwijl de 'guys that matter' zich lekker vol douwen PWO in de vier 'magic hours' met tren en ijs terwijl ze droger EN groter worden...

---------- Toegevoegd om 06:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:21 ----------

Probeer het en laat het me weten.

heb je hiervoor echt tren nodig? Of kan dit ook met andere aas?
Gebruik je deze techniek year round (cruise/blast)?

Hoe doe je het dan met slin bij ontbijt?

En slin pre wo?

Lijkt me toch dat je wel wat carbs neemt dan :D

Denk dat je dan slin PWO moet nemen. Moet je alleen geen roomijs eten ;)

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

GJM, zou een dergelijke manier van eten ook voordelen hebben voor een naturel atleet, of is een dergelijk dieet vooral voordelig in combinatie met effecten van stimulerende middelen?

Juist effectief voor een naturel. Carbs als je lichaam het niet hebt zorgt bij jullie sneller voor vetopslag. Wel zou je dan moeten oppassen met een te grote hoeveelheid roomijs.

Juist effectief voor een naturel. Carbs als je lichaam het niet hebt zorgt bij jullie sneller voor vetopslag. Wel zou je dan moeten oppassen met een te grote hoeveelheid roomijs.

Erg bedankt! Ik ga me er in verdiepen en kijken hoe ik het zelf toe zou kunnen passen. Karma!

Terug
Naar boven