AndroidHealthClinic

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen

2:1 tren/mast met lage dosis test en wat T3, en als je het goed wil doen lage dosis GH. Want let erop dat tren de indruk geeft dat je vetmassa verliest, maar in werkelijkheid zorgt ze gewoon dat het subcutaan vet elders gaat zitten als je nog steeds genoeg calorien eet om te gainen. Het is pas met GH dat je gaat merken dat het vet effectief verdwijnt.

lijkt een beetje op de gh15 dieet,

eet clean zoveel mogelijk, zit je nog niet vol? Dan neem je er maar ijs bij haha

icm

tenbolonas/gh haha (only adults)

• Like
Waarderingen: YOGI
Baaln, ik was wel enthousiast over het een kans geven, niet bij nagedacht dat ik geen ijs kan hebben ( lactose intolerant :(

2:1 tren/mast met lage dosis test en wat T3, en als je het goed wil doen lage dosis GH. Want let erop dat tren de indruk geeft dat je vetmassa verliest, maar in werkelijkheid zorgt ze gewoon dat het subcutaan vet elders gaat zitten als je nog steeds genoeg calorien eet om te gainen. Het is pas met GH dat je gaat merken dat het vet effectief verdwijnt.

Yo,

Zat een paar pagina's van je posts door te lezen en het is grappig dat jouw theoretische kennis veelal overeenkomt met mijn praktische ervaring.

Weet niet of je het nog weet, maar vroeger heb ik nog in je club gezeten (Seeker)?!

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

lijkt een beetje op de gh15 dieet,

eet clean zoveel mogelijk, zit je nog niet vol? Dan neem je er maar ijs bij haha

icm

tenbolonas/gh haha (only adults)

GH15 is een waus maar hij weet wel waarover hij praat...

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Baaln, ik was wel enthousiast over het een kans geven, niet bij nagedacht dat ik geen ijs kan hebben ( lactose intolerant :(

Homo

I know, life sucks :P Kan 't alsnog wel op andere manieren zien binnen te krijgen, berg havermout + rozijnen in de blender en wegdrinken, daarna 200 gram rijst ofzo. Ga er wel eens voor zitten morgen.

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Dit vind ik wel een belangrijke toevoeging persoonlijk daar natuurlijk lang niet iedereen die op Ace zit ook op 3 iu Pharma GH zit.

Yup ijs, gelijk veranderd...

Ei-eitwit bij de Sligro of anders bij Musclemeat.nl

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Roomijs is BB'er beste geheime wapen op Tren als je weet hoe te gebruiken en wanneer...

Leg dat eens uit kerel. Ik heb dat idd al vaker gehoord maar heb me er verder nooit in verdiept. Kan B&J chocolate brownies ook? :D

Geen slin btw??

Laatst bewerkt:
Is eigenlijk een soort carb backloading of niet GJM? Insuline laag houden gedurende de dag en dan na je training alles volpompen met koolhydraten.

Ik eet zelf 3 keer per week een pizza van de newyorkpizza en een 500ml bak B&J.
Geen idee of ik het "weet hoe te gebruiken en wanneer" maar ik blijf droog op GH :P

Leg dat eens uit kerel. Ik heb dat idd al vaker gehoord maar heb me er verder nooit in verdiept. Kan B&J chocolate brownies ook? :D

Geen slin btw??

Geloof dat de gedachte erachter is dat de GI-carbs je glycogeen opvullen en de room het lichaam iets geeft om op te teren.

B&J bevat naar ik meen te veel toevoegingen wat je vochtig maakt en bevat te veel extra vetten...

Slin heb ik geprobeerd, goed groot geworden, maar werd te vochtig/vet (heb een indo-chick die me dwingt vet te eten ;)). Zat telkens rond de 10-12% met een bolle buik van de carbs en nu 8-10% met platte buik; gewicht hetzelfde...

Bio roomijs bevat geen toevoegingen en alleen room.

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Is eigenlijk een soort carb backloading of niet GJM? Insuline laag houden gedurende de dag en dan na je training alles volpompen met koolhydraten.

Yup idd een vorm van CBL. Heb het boek van de week gelezen en op basis daarvan wat gesleuteld. Daarvoor at ik ook 3 uur van te voren carbs zonder vet en uur voor het trainen ei-eiwit.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Ik eet zelf 3 keer per week een pizza van de newyorkpizza en een 500ml bak B&J.
Geen idee of ik het "weet hoe te gebruiken en wanneer" maar ik blijf droog op GH :P

Jij kan gerust pizza en B&J eten; je bent immers een beest:cool:

thanks! :)

Geloof dat de gedachte erachter is dat de GI-carbs je glycogeen opvullen en de room het lichaam iets geeft om op te teren.

B&J bevat naar ik meen te veel toevoegingen wat je vochtig maakt en bevat te veel extra vetten...

Slin heb ik geprobeerd, goed groot geworden, maar werd te vochtig/vet (heb een indo-chick die me dwingt vet te eten ;)). Zat telkens rond de 10-12% met een bolle buik van de carbs en nu 8-10% met platte buik; gewicht hetzelfde...

Ok thnx. Klinkt niet verkeerd elke dag een liter roomijs ;)
Nu eet ik ca 700-800gr carbs per dag om bij te komen. Vet en vochtig wordt ik niet zolang ik alles onder controle houd zoals oestrogeen e.d. Wordt alleen een luie aap van al die carbs...ben de hele dag enorm moe/lui.

Geen last van bijwerkigen op 100mg Tren A pd? Ik heb het voor de zomer ff geprobeerd op 50mg pd maar na een dikke week hakte het er flink in. Deed geen oog meer dicht 's nachts, als ik 4-5 uur sliep was het veel. Ben er toen maar direct weer mee gekapt.

Ok thnx. Klinkt niet verkeerd elke dag een liter roomijs ;)
Geen last van bijwerkigen op 100mg Tren A pd? Ik heb het voor de zomer ff geprobeerd op 50mg pd maar na een dikke week hakte het er flink in. Deed geen oog meer dicht 's nachts, als ik 4-5 uur sliep was het veel. Ben er toen maar direct weer mee gekapt.

Je kan eens proberen je carbs te minderen dan wel compleet te vermijden in de avond (mits je dieet dat toe laat?). Scheelt een hoop in het wakker worden 's avonds ivm tren

Dat deed ik in de zomer juist. Laatste 2-3 maaltijden carbloos maar alsnog voor geen meter kunnen slapen.
Moet daar echt iets op vinden voordat ik weer Tren durf te pakken...zie het niet zitten om de hele dag als een zombie rond te lopen.

Licht slaapmiddel Rob

Echt, doet wonderen.

Hoeveel test (of andere AAS) had je ernaast? Scheelt ook weer een hoop..

---------- Post added at 19:12 ---------- Previous post was at 19:11 ----------

Licht slaapmiddel Rob

Echt, doet wonderen.

Melatonine en andere OTC rommel doet er niet zoveel tegen.. en om nou elke avond aan de benzo's te gaan :cool:

Of 4 uur slaap of beetje oxa.

Mijn keus was makkelijk.

Effies nog over de roomijs post-wo.

Het carbs laden post-wo spreekt mij ook steeds meer aan

Maar het wordt toch juist afgeraden om vetten na je training te nemen? I.v.m. opname ?
Roomijs bevat nog wel redelijk veel vetten.?!

• Topic Starter Topic Starter
Zou gewoon dan geen tren gebruiken man, als je meds gebruikt om bijwerkingen van andere meds to ''schaduwen'' dan ben je wel heel slecht bezig. :roflol:

Dan geen tren maar wat anders

Terug
Naar boven