XXL Nutrition

vet verliezen.. tips? Nieuw op het forum

hocico

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Hallo beste mensen, ik heb al wat tijd zitten rondneuzen op het forum.
in besloot nu toch een account aan te maken omdat ik sneller van mijn vet af wil.

Laat ik een korte uitleg geven over mijn situatie... :rolleyes:

ik ben nu 24, 1.87 cm
Het grootste gedeelte van mijn 16+ leven woog ik 100/110KG!
deed eigenlijk niet aan sporten en was echt iemand die alleen deed gamen ect..
Sinds een jaar of 2 ben ik wat meer aan het sporten,vooral kracht training
sinds een paar maanden ben ik meer gaan lopen/joggen/fietsen zonder kracht training

Omdat ik een probleem heb met mijn sportschool (heb betaald) heb bewijs opgestuurd van betaling, mijn hun blijven volhouden dat er niks is binnen gekomen! dus nu valt mijn kracht training eigenlijk weg. Wat ik echt vervelend vind.

maar ik probeer het positief in te zien en tot dat het is opgelost kan ik meer aan mijn cardio werken ( wat ik normaal heel vervelend vind ) binnen in de sportschool.

ik weeg nu 91KG maar wil graag mijn vetgehalte nog naar beneden halen
en mijn conditie verbeteren dus daarom graag tips. (vooral onderrug/onderbuik trainen en lovehandles wil ik weghebben!

ik denk dat het grootste verschil waarschijnlijk ligt bij mijn voeding.
ff basic idee van wat ik eet op een dag.

09:00 50gr haver met halfvolle melk + multi vita en visolie caps
12:00 3-4 brood met beleg (kaas/ei/worst) altijd bruin brood (nu las ik dat niet al het bruine brood zo goed voor je is als ik dacht )
15:00 een appel/banaan/peer + brood
17:00 wat de pot schaft (bijna altijd rijst maaltijden/pasta of hollands pot (friet 1x per week eet ik uit zonnebloem olie met kipfilet )
20:00 brood + bcaa

ik zal deze week is bijhouden wat ik precies eet zodat ik een duidelijker overzicht kan maken
(ik geloof dat ik een excel sheet heb zien rondzweven ergens? iemand?*

hocico :cool:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
helemaal niemand??

Terug
Naar boven