MuscleMeat

Vet

Speedthief

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
56kg
Hey,

Ik ben 14, ben 1.57 m groot en weeg 55.7, Ik weet dat ik veel te dun ben. Maar mocht ik aankomen, Blijven de spieren dan want ik ben bang dat ik dan vet krijg i.p.v spieren =/. ( Ik ben een beetje gespierd want ik werk 1x in de garage, Accu's en banden schouwen enzo )

als je bang bent om een beetje vet te krijgen zal je altijd een mager manneke blijven....

Goede voeding is belangrijk, eiwitten zijn je bouwstenen voor spiermassa.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom geeft nou niemand gewoon antwoord op me vraag >.<

lees eens de sticky's

btw, als je 1,71 lang bent en 56 kilo weegt, hoef jij je nog niet druk te maken over "dik" worden. dus eten school eten trainen eten slapen repeat :)

good luck.

heb je nog vragen, ga eerst even googlen, of gebruik hier de fantastische zoekfunctie. heb je dan nog geen antwoord, wat me sterk lijkt, open dan een nieuw topic :)

Hey,

Ik ben 14, ben 1.57 m groot en weeg 55.7, Ik weet dat ik veel te dun ben. Maar mocht ik aankomen, Blijven de spieren dan want ik ben bang dat ik dan vet krijg i.p.v spieren =/. ( Ik ben een beetje gespierd want ik werk 1x in de garage, Accu's en banden schouwen enzo )

1.57m hmm? typo?

Hey,

Van 1x een accu en band schouwen word je niet gespierd ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ong 50 accu's en 50 banden ...

Pff accu's verslepen is nou niet echt te vergelijken met een trainingshema.

Veel eten veel rusten en veel trainen.

Over vet zou ik me niet te druk maken

Hey,

euhm nr 1 je bent 14 dus hoop voor je dat je nog geen arnold wil worden
nr 2 door vet verlies je je spieren niet ze worden alleen wat minder goed zichtbaar
nr 3 als we de gemidelde bmi derbij pakken heb je nu ondergewicht alleen er zijn tegenwoordig veel jongens die kunnen eten wat ze willen en zullen niet zo snel aankomen voorall als je nog in de groei zit zoals jij neem ik aan dan hoef je je er neit zo druk om te maken zoek wat voedings tips op hier op de forums blijf nog ff van de sups af en train gewoon een klein beetje erbij mogt je er echt mee zitten dat je zo dun bent dan kan je altijd naar de doc gaan ;)

Terug
Naar boven