XXL Nutrition

Vetmeting

Bezoekers in dit topic

hardgainers

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2004
Berichten
2.399
Waardering
3
IK wil graag een apparaat aanschaffen om vetmetingen te verichten, alleen dan begint het.. Een huidplooimeter? een weegschaal of een digitale die je vast moet houden?

Wat is nu de beste keuze? even afgezien van de kosten. heb ook enkele huidplooimeters al gezien prijzen varieren enorm.

Wie heeft er tips en eventueel verwijzingen naar tests ofzo??

Wie heeft nuttige input?
 
hardgainers zei:
IK wil graag een apparaat aanschaffen om vetmetingen te verichten, alleen dan begint het.. Een huidplooimeter? een weegschaal of een digitale die je vast moet houden?

Wat is nu de beste keuze? even afgezien van de kosten. heb ook enkele huidplooimeters al gezien prijzen varieren enorm.

Wie heeft er tips en eventueel verwijzingen naar tests ofzo??

Wie heeft nuttige input?

Huidplooimeter. Is volgens mij het accuraatst, gewoon een goedkope kopen, dure zijn niet veel nauwkeuriger.
 
HEb zelf een paar weken twee digitale vetmeters gebruikt. Een weegschaal en een die je moet vast houden. En hou je vast een verschil van 15%:eek:
Dus ik zou zeggen huidplooi meeting. Succes met kiezen:D
 
Digimeters zijn k*t.

Gewoon huidplooimeter nemen want dan weet je echt wat je meet.
 
huidplooi en hoeft niet eens zon dure

manier van meten? handleidingen zat te vinden via google :)
 
Zo'n huidplooigeval zoek ik ook. Iemand tips (links) naar goede huidplooimeters om te bestellen? En uiteraard voor niet te veel geld :D
 
geen elektrische nemen want daarop heb ik een vetpercentage van 7% terwijl met een huidplooimeter dat 12,9 was... elektrisch klopt echt vrij weinig van!
en die weegschalen zijn voor zover ik weet al helemaal geen flikker waard;)
 
huidplooi meter! die ^%$#@elektronische gevallen zitten dr 5-6%naast..toen ik op 15% zat scheen ik volgens dat ding op 8% te zitten:(
 
Back
Naar boven