AndroidHealthClinic

Vetpercentage gezakt

Natalie vdw

Novice
Waardering
0
Hallo,
Ik heb gisteren zo een meting laten doen. Ik wou vragen of het een goed resultaat is. Ik ben nu zo'n 5 maanden aan het fitnessen. Mijn eerste meting toen ik begon was 31 % vetmassa nu is dat 26.8% en mijn gewicht was 58 kg en nu 56.6 kg. De vetmassa die ik in het begin had was 18 kg en nu 15 kg.
Ik wou vragen of dit een goed resultaat is anders weet ik wat mij te doen staat.
Alvast bedankt!

Wat is je doel?

Hallo,
Ik heb gisteren zo een meting laten doen. Ik wou vragen of het een goed resultaat is. Ik ben nu zo'n 5 maanden aan het fitnessen. Mijn eerste meting toen ik begon was 31 % vetmassa nu is dat 26.8% en mijn gewicht was 58 kg en nu 56.6 kg. De vetmassa die ik in het begin had was 18 kg en nu 15 kg.
Ik wou vragen of dit een goed resultaat is anders weet ik wat mij te doen staat.
Alvast bedankt!

Ik denk dat je erg tevreden kan zijn! Let wel op dat de eerste maanden het vetpercentage vaak sneller daalt en steeds langzamer wordt. Net jes ook dat je aardig wat gewicht (spieren) hebt weten vast te houden. Verhouding van 1 op 2 spieren versus vet verlies.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil slankere benen. Dat is een moeilijke plaats om vet te verliezen dus zal ik mijn vetpercentage moeten laten dalen tot ik daar resultaat zie he niet ?

En zijn je benen slanker geworden? Zo ja dan ben je goed bezig, zo nee dan ben je ook wel goed bezig hoor maar dan ben je er nog niet. Ga niet teveel af op die vet% kijk naar de spiegel die verteld je of je goed bezig bent of niet
Veel succes

• Topic Starter Topic Starter
mijn boven benen zijn nog niet echt slanker geworden van uitzicht de procent vet is daar wel gezakt maar het is nog niet zichtbaar vind ik. rond mijn buik is het al veel zichtbaarder
ik blijf gewoon verder doen en dan zal ik hopelijk later toch vooruitgang zien
ik train 3 a 4 keer op de week dus
Zijn er nog mensen die het probleem hebben met de bovenbenen ?
Het is toch zo dat je moet blijven afvallen tot je daar ook begint af te vallen eh want de benen daar is het niet zo makkelijk denk ik

je bent tot nu toe goed bezig.
Als je nog niet tevreden bent met je bovenbenen moet het vet% nog wel verder dalen.

Mijn bovenbenen waren best wel dik dus op dit moment ben ik er best tevreden over.
Ik wil nog wel bij me heupen en liezen strakker worden.
Ik heb juist meer problemen met me buik.

Hoi Natalie, je bent goed bezig hoor!
Gewoon lekker doorgaan mat trainen, je moet wel in de gaten houden dat je niet teveel traint, spieren hebben ook rust nodig.
Ik zou lekker hoog gaan zitten met de herhalingen van oefeningen, dan verbrand je ook sneller vet.
Succes meid!

Goed resultaat hoor!!
Je kan nu eenmaal niet in een korte tijd zo veel vet verliezen.
Gewoon door blijven gaan en na een half jaar weer eens kijken.
Veel mensen geven op na een half jaar maar de kunst is om door te blijven gaan
Een goed lichaam bouwen kost nu eenmaal tijd.

Terug
Naar boven