XXL Nutrition

Vetpercentage & Huid

Tinoo

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Hallo mensen,

Nou ben ik sinds vorig jaar ongeveer 45 kilo afgevallen daarna begonnen met krachttraining, eerst fullbody schema's gedaan en nu een tijd 4 daagse split, nou lees ik overal dat als je onder de 12% BF zit je buikspieren zichtbaar worden, nou heb ik nog overtollige huid overal zitten omdat ik toentertijd te snel ben afgevallen, een operatie vond de dokter niet nodig en er zaten teveel risico's aan zei die, wat ik nu probeer is smeren met vocht inbrengende cremes, huid scrubben, en veel water drinken en goed buikspieren trainen, vandaag weer men BF laten meten, 8,7% ze zeiden daar dat het niet minder moest worden en dat dit in 1 jaar van 38% naar 8,7% erg goed is, maar nogsteeds geen Abs zichtbaar, dat overtollige "vel" zit in de weg..

Mijn vraag : Hoe krijg ik dat het snelste / Beste weg?

Alvast bedankt! :)

Overtollig vel krijg je niet echt weg-gesmeerd of -getraind.

1 - geduld
2 - opvullen met spiermassa
3 - snijden.

In 1 jaar van 38 naar 8 is trouwens een super prestatie !

goed insmeren met een vette creme.probeer niet meer zoveel cardio te doen.
veel krachttrainingen.en je huid zal strakker worden.het heeft wel tijd nodig.
je bent teveel afgevallen in een korte periode.daarom dat je lichaam zo is geworden.
maar het komt zeker goed.
zekr minderen met cardio en goed aan je dieet houden.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties, zal gaan minderen met cardio en Geduld hebben... en daar ben ik zo slecht in :(

Dan doe je de verkeerde sport ;)

Hoe heb jij je vetpercentage laten meten? Huidplooimeting? weegschaal?

• Topic Starter Topic Starter
't was met 1 of ander apparaat dat je vast moest houden en dan je leeftijd, gewicht etc in moest voeren, dan moest je dat apparaat voor je houden en dan met 2 handen vasthouden en toen berekende die het.

't was met 1 of ander apparaat dat je vast moest houden en dan je leeftijd, gewicht etc in moest voeren, dan moest je dat apparaat voor je houden en dan met 2 handen vasthouden en toen berekende die het.

die dingen zijn erg inaccuraat.
lijkt me ook echt bizar om in 1 jaar van 38 naar 8 te gaan:eek:

Hahaha op zo een apparaat stond ik een keer op 4,8% :roflol:
Die instructeur wilde zich niet laten kennen en zei vervolgens: "Zo he! Da's lekker droog man!"
Goede weegschalen zijn het :)

Ik zat op het apparaat wat ik tussen mijn handen moest houden op 10% en via huidplooimeting op 10.5 :P

Terug
Naar boven