AndroidHealthClinic

Vetten voor en na de training?

ryan r

Competitive Bodybuilder
Waardering
4.778
Lengte
1m88
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hi,

Is het eten van vetten voor en na de training slecht?

Ik ga zo trainen en er liggen hier nog flink wat gehaktballen waar ik er een paar van wil nemen, of kan ik beter wachten er mee?

Geen probleem, lekker doen joh, je staat op 10%.
Maar in principe moet je juist hoog in eiwitten en koolhydraten zitten rond de training

• Topic Starter Topic Starter
9% inmiddels :p

Het gaat me nu ook niet om mn fp, heb een cheatday, maar meer om maximale power/nutrienten opname voor mn training...maar heb net wat gehaktballen op, zal dr niet echt veel van merken denk ik, zo nog een banaantje en klaar.

gwn vreten als een baas jonguhhhh!:D

Maakt niets uit

Je lichaam kan meerdere dagen bezig zijn met het verwerken van een maaltijd, als je onder de illusie bent dat timing veel gaat doen zit je verkeerd

Hangt ervanaf. Als je traint na je ontbijt, zo weinig mogelijk vetten bij je ontbijt nemen en bij je post-workout maaltijd.

Niet zo aangevallen voelen lieverd.
Jij beweert iets, dan moet je het ook kunnen toelichten.
Nogmaals, wat heeft zijn vetpercentage hiermee te maken?

hij bedoeld lijkt mij, dat omdat die op 10% staat hij makkelijk wat vet kan eten. Maar je weet niet wat zijn doelstelling is dusja...

Dus als je hoge VP hebt, kan je beter geen vet eten?
Seems legit! :o

Dus als je hoge VP hebt, kan je beter geen vet eten?
Seems legit! :o

haha als je niet nog vetter wil worden kan je t beter niet doen he maar hier draait het hele topic niet om... hij wil gwn weten of t slecht is om vet te eten voor of na de training

:roflol: niveautje zeg

Zou die vetten liever bewaren voor een ander tijdstip. Vertraagt de opname van voedingsstoffen die je op dat moment beter kunt gebruiken.

Vezels vertragen de opname ook. Ga je ook geen vezels voor of na je training eten?

ligt eraan wat voor vetten, maar een gehaktbal die lekker vet gebakken is, is zeker een dikmaker....

Euuuuh, echt niet dus he.
een gram vet is 9 kcal, of het nou verzadigd of onverzadigd is.
BOVENDIEN, verzadigd vet en enkelvoudig onverzadigd verhogen testosteron. Dus ik zou zeggen prop die gehaktbal naar binnen en neem er gelijk nog eentje

vetten voor de training zijn prima heb je lekker veel energie tijdens trainen doe ik ook altijd, na het trainen wil je echter zo snel mogelijk je carbs en eiwitten verteren en dat gaat trager met vetten in de maag. Dus post workout geen vetten ;)

Terug
Naar boven