Fitness Seller

Vetverbrander

Cardiolatti

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal

Een vraagje dat waarschijnlijk al wel eens gepasseerd is geweest...
Ben al een tijdje aan het trainen, 4-5 x per week lopen (duurloop 60min afwisselend met intervaltraining) of op de schaatsmachine en elke keer buikspieren trainen. Elke dag probeer ik ook een andere spiergroep te trainen (billen-armen-benen-borst en schouders meestal)
Nu, ben al zo'n 6-7 kg kwijt maar er zit nog wel wat. (21j, v , 1m77 van +-69kg naar +-63kg). Ik probeer zo goed mogelijk op m'n voeding te letten maar ben af en toe een cheater...
Graag zou ik een vetverbrander proberen, ik lees maandelijks 'Shape' en daar stond iets in van Thermonex [Link niet meer beschikbaar], iemand ervaring mee? Ik sta ook open voor alle commentaar en advies! Graag zelfs! :)

Alvast bedankt!

x

Vetverbranders zijn highly overrated.

In het beste geval geven ze je wat meer energie zodat je langer / sneller / harder cardio kunt doen of onderdrukken ze honger zodat je met minder moeite minder eet.

Zijn allemaal hulpmiddelen.
Hebben ook risico's.
Zou gaan voor een ECA stack, is ff wennen maar werkt wel echt.

Kost wat maar dan heb je ook wat.....

Hallo allemaal

Een vraagje dat waarschijnlijk al wel eens gepasseerd is geweest...
Ben al een tijdje aan het trainen, 4-5 x per week lopen (duurloop 60min afwisselend met intervaltraining) of op de schaatsmachine en elke keer buikspieren trainen. Elke dag probeer ik ook een andere spiergroep te trainen (billen-armen-benen-borst en schouders meestal)
Nu, ben al zo'n 6-7 kg kwijt maar er zit nog wel wat. (21j, v , 1m77 van +-69kg naar +-63kg). Ik probeer zo goed mogelijk op m'n voeding te letten maar ben af en toe een cheater...
Graag zou ik een vetverbrander proberen, ik lees maandelijks 'Shape' en daar stond iets in van Thermonex [Link niet meer beschikbaar], iemand ervaring mee? Ik sta ook open voor alle commentaar en advies! Graag zelfs! :)

Alvast bedankt!

x

Zorg eerst dat je alles hieraan geprobeerd hebt en gebruik alleen een fatburner wanneer je daar niet ver genoeg mee komt, nadat je eerst op de ouderwetse manier hebt gedaan.. en niet proberen, maar doen.. Anders zal een fatburner ook zijn werk niet doen..

Zijn allemaal hulpmiddelen.
Hebben ook risico's.
Zou gaan voor een ECA stack, is ff wennen maar werkt wel echt.

Kost wat maar dan heb je ook wat.....
Waardeloos advies

Zorg eerst dat je alles hieraan geprobeerd hebt en gebruik alleen een fatburner wanneer je daar niet ver genoeg mee komt, nadat je eerst op de ouderwetse manier hebt gedaan.. en niet proberen, maar doen.. Anders zal een fatburner ook zijn werk niet doen..

+1!
Hoe lang heb je er over gedaan om de kilo's kwijt te raken die je nu kwijt bent?
Hoe snel verwacht je dat het gaat?

In mijn ervaring helpt zo'n vetverbrander vaak wel. Niet zozeer om gewicht kwijt te raken,
maar eerder om inderdaad wat harder door je cardio te knallen. En sommige vetverbranders
houden je bloedsuikerspiegel ook goed onder controle. Waardoor je eigenlijk minder geneigd
bent om te cheaten.

• Topic Starter Topic Starter
Mm de reacties die ik verwacht had! :)
Ups en downs maar nu zo'n 6 maanden op hetzelfde gewicht, niet slecht maar wil graag een beetje droger staan.
Ok cheaten moet je natuurlijk niet begrijpen als elke dag een Mars naar binnen spelen of dergelijke...

Gisteren zag er bv zo uit:

's morgens op nuchtere maag 60min gaan joggen. (9.00km/u)
dan appeltje en 250ml alpro soya light melk

ontbijt/middagmaal; kopje havermout, kopje water, kopje alpro soya light in microgolfoven met paar eetlepels musli.

nectarine
2 stukken peperkoek light

wortelen-komkommer-sla met kipfilet met mager yoghurtsausje
2 rijstwafels met pindakaas

avondsnackje: chocolademelk alpro soya light sapje
graanreep 68kcal

Voila, dit zal zo ongeveer een normale weekdag zijn.

Ups en downs maar nu zo'n 6 maanden op hetzelfde gewicht, niet slecht maar wil graag een beetje droger staan.
Ok cheaten moet je natuurlijk niet begrijpen als elke dag een Mars naar binnen spelen of dergelijke...

ontbijt/middagmaal; kopje havermout, kopje water, kopje alpro soya light in microgolfoven met paar eetlepels musli.

nectarine

graanreep 68kcal

om droger te komen, moeten alle bewerkte producten vervangen worden; zoals muesli--> je hebt al havermout, doe iets meer
peperkoek light --> rijstwafels
zou je salade aanvullen met rijst/pasta ipv rijstwafels met pindakaas-->vetten!! en geen yoghurtsaus, maar evt wat azijn
graanreep weg-->appel
Daarnaast moet je de zuivel vervangen door evt tonijn/witte vis of isolate whey

Tevens zou ik je ontbijt gelijk na je cardio nemen, want je lichaam schreeuwt om eiwitten en koolhydraten..

Maar over z'n algemeenheid eet je gewoon te weinig..

nectarine

graanreep 68kcal

Sorry, maar dit haalt het niet bij wat hier aanbevolen wordt. Ga je eens inlezen in de stickies.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/ (eerste 6 a 7 threads)

Een nectarine en 2 stukken peperkoek light... kom op zeg.

• Topic Starter Topic Starter
Als je om 9u gaat trainen tot 11u dan wil ik samen met de familie kunnen eten 's middags, vandaar snel een appel.
Mijn namiddagsnack is die nectarine en peperkoek.
's avonds dan die maaltijd.
Bon, te weinig dus?

Als je om 9u gaat trainen tot 11u dan wil ik samen met de familie kunnen eten 's middags, vandaar snel een appel.
Bon, te weinig dus?

In ieder geval te weinig eiwit komt me zo toe.

Bon, te weinig dus?
Waarom niet een klein schaaltje havermout (25 gram) met een schep whey?

Bon, te weinig dus?

Ja ben het zeker eens met de rest dat je te weinig eet.

En als je samen met je fam. wil eten..kan best.. maar waarom sla je dan bijv. een maaltijd over? Sta wat vroeger op, neem een maaltijd van bijv. gekookt water + brinta (bambix/havermout..) + schep whey en wat fruit. Na je training dan een appel + rijstenwafels ofzo... en dan lekker mee lunchen met je fam.

In iedere geval schreef je: Ik probeer zo goed mogelijk op m'n voeding te letten maar ben af en toe een cheater...
Ik zou nog niet beginnen met een fatburner... kijk naar je voeding, dat kan namelijk nog VEEEEL BETER! En ik weet zeker al sje voeding goed zit en je training daar ook aan is aangepast je een stuk meer vooruitgang zult gaan boeken.

Terug
Naar boven