AndroidHealthClinic

Vetverbranding en gewichtscontole

Truckertje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
80kg
Vetpercentage
17%
Ben van plan om clen oral te gebruiken om op mijn gewicht te komen , kan iemand mij een update geven of mij een ander product te gebruiken
Ik doe heel veel aan sport maar geraak niet op mijn streef gewicht wat ik ook doe '

Don't do it

Geef mij de laatste 100 dingen welke je geprobeerd hebt...

Ook Clen is geen wondermiddel. Kcal in vs. kcal out is wat belangrijk is.

Op het internet staan genoeg updates: trillende handen, nerveus, zweten, warmte, hartkloppingen, slapeloosheid en dat allemaal in 2 weken tijd waar je misschien 30-40% meer afvalt dan zonder clen, mits je de piramide gebruikt. Laten we zeggen ipv. 1kg in 2 weken, 1,35kg vet. Worth it? Your call. Als je rond de 8% zit en je wilt lager zou ik het kunnen snappen, alles erboven is een waste of struggles.

Een ander goed product wat ik jou zou aanraden is: Havermout, melk, broccoli, zilvervlies rijst, beef, moet ik door gaan?

Ben van plan om clen oral te gebruiken om op mijn gewicht te komen , kan iemand mij een update geven of mij een ander product te gebruiken

Ik doe heel veel aan sport maar geraak niet op mijn streef gewicht wat ik ook doe '

Wat is je huidige gewicht en vet%? En wat is je doel?

Clen heeft veel bijwerkingen en is alleen nuttig als je al een redelijk laag vet% hebt.

Terug
Naar boven