AndroidHealthClinic

Vetverlies, hoe onder de 10 %?

  • Topic starter Mjers
  • Startdatum
  • Reacties 3
  • Weergaven 790
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Mjers

Cool Novice
Lid geworden
17 nov 2016
Berichten
95
Waardering
16
Lengte
1m83
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Hi guys,

Ik zit momenteel op een vetpercentage van 10.8 %... Begin september heb ik mijn eerst "wedstrijdje" gepland. Ik zou toch nog minimaal naar 7% willen. Alles eronder is meegenomen.

Ik zit meestal ergens tussen 13 en 16% qua vetpercentage. Maar de laatste twee weken sta ik zo goed als stil
op 19/06 had ik vetpercentage van 10.9%... Ik zit momenteel 350 kcal onder mijn onderhoud. Maar ik merk dat mijn lichaam de laatste weken spieren aan het verbranden is!!
Dit terwijl ik nog 6% lager wil komen in vetpercentage.

Iemand tips hoe ik de laatste maanden best aanpak om zo droog mogelijk te staan?

Thanks
 
Hoe merk je dat je spieren aan het verbranden bent? Heb je een gevoel of zie je het duidelijk, als het laatste zo is dan zou ik even een before en after foto vergelijken en eventueel plaatsen.
Als de conclusie er is dat het niet klopt: minder eten
Als het wel klopt: hebben andere betere tips op dat gebied dan ik
 
Hi guys,

Ik zit momenteel op een vetpercentage van 10.8 %... Begin september heb ik mijn eerst "wedstrijdje" gepland. Ik zou toch nog minimaal naar 7% willen. Alles eronder is meegenomen.

Ik zit meestal ergens tussen 13 en 16% qua vetpercentage. Maar de laatste twee weken sta ik zo goed als stil
op 19/06 had ik vetpercentage van 10.9%... Ik zit momenteel 350 kcal onder mijn onderhoud. Maar ik merk dat mijn lichaam de laatste weken spieren aan het verbranden is!!
Dit terwijl ik nog 6% lager wil komen in vetpercentage.

Iemand tips hoe ik de laatste maanden best aanpak om zo droog mogelijk te staan?

Thanks
Als je lichaam jouw spierweefsel gaat aanspreken voor energie dan is het tekort aan calorieën de oorzaak.
Spieren bestaan grotendeels uit water, glycogeen en spierweefsel (eiwit).\

De enige manier om spiermassa te behouden is volgens velen een dieet hoog in eiwitten te eten tijdens het cutten. Als natural, zal je echter altijd spiermassa/grootte verliezen wanneer je cut.
 
Meer LISS cardio, mocht je dat nog niet doen. Of specifiek een stubborn fat protocol van Lyle McDonald (hij heeft er meerdere). Voor onder de 10% vond ik het best een uitkomst, maar het is wel een aanslag op de benen. Ik doe liever meer LISS cardio eerlijk gezegd.
 
Back
Naar boven