XXL Nutrition

Vials vs ampuls

Vials zijn in gebruik vele malen fijner, amps kun je ook nog eens geen halve nemen en als een amp wat ouder is wil het glas soms poreus raken, heb al 2x een vial kapot geknepen van..En heb inmiddels meer als genoeg ervaring met openen van amps, knakken altijd zonder kracht te zetten en toch 2x mis gegaan dus.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een vial kapot geknepen?:scratch:

Yep... Zowel de top als de onderkant, flink veel bloed (logisch bij je vingers) en een sneetje als resultaat. Amp spatte letterlijk uit elkaar.

Goed lezen wat er staat. VIAL kapot geknepen, niet ampu ;)
Je bent een beste freak of nature als jij een vial kapot knijpt.

Vials zijn in gebruik vele malen fijner, amps kun je ook nog eens geen halve nemen en als een amp wat ouder is wil het glas soms poreus raken, heb al 2x een vial kapot geknepen van..En heb inmiddels meer als genoeg ervaring met openen van amps, knakken altijd zonder kracht te zetten en toch 2x mis gegaan dus.

Lol nice vial niet haha. Maar had het toch duidelijk over amps in 2 posts terug van mij.

<3

ik heb ook ooit een amp kapot geknepen, van t merk wat einidigt op Olie en begint met Sla(je kan me geen kaart geven trem!!:P) hele duim lag open moest 3x naar eerste hulp om kleine scherfjes eruit te halen en tren a kwam in mn bloed. Gelukkig daarna wel uitgeweest haha that vodka lifestyle

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is me gelukt zojuist!

Ampullen zoveel prettiger en breken stelt geen ruk voor. Staan ook filmpjes genoeg van op internet.

Nou misschien dat andere ampullen beter gaan ofzo, maar deze gaan echt verdomd lastig!
Heb er vandaag dus 4 open gekregen met wc papier.

Terug
Naar boven