Misschien, Heren, zijn Aimee en Saskia wel te veel vrouw voor jullie!!!
Of is het toch mischien jullie ego
Ik weet het niet, probeer eens iedereen te respecteren om WIE hij/zij is ipv uiterlijk!
Op welke opmerking doel je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien, Heren, zijn Aimee en Saskia wel te veel vrouw voor jullie!!!
Of is het toch mischien jullie ego
Ik weet het niet, probeer eens iedereen te respecteren om WIE hij/zij is ipv uiterlijk!
bummer,sorry meid,maar kzie dat je echt voor de sport gaat en dat alleen al is veel belangrijker dan mijn coïtusuele gevoelens
Ze zag er stukken beter uit toen ze nog geen(of minder) drugs gebruikte.
Wel respect hoor voor Aimee en Saskia, maar ik vind het niet echt vrouwelijk meer, vooral de stem.
Het lijkt wel of men hier alleen maar kijkt of ze wel 'neukbaar' zijn en daarbij komt nog eens het gezeur over gebruik en de zware stemmen.
Wordt er aan de andere kant over mannelijke bodybuilders zo gesproken? Ik hoor jullie ook niet klagen over het gebruik en de 'neukbaarheid' van een Jay Cutler bivoorbeeld? De prestaties zijn er niet minder om!
Dus het zou leuk zijn als er eens naar de prestaties van de dames wordt gekeken en naar het harde werk dat zij ervoor over hebben! Je zit hier nb op een BODYBUILDING board. Als je voor geile wijven komt ga je lekker naar Sugababes.nl - Frontpage !!!!

maar zou er nooit een relatie mee willen of kunnen beginnen.

De vraag blijft nog steeds....
Waarom praat men niet zo over de mannelijke bodybuilders?

De vraag blijft nog steeds....
Waarom praat men niet zo over de mannelijke bodybuilders?

neg karma.Een mannelijke BB'er is natuurlijker althans sinds jaar en dag wordt de man als het sterkste geslacht gezien ( met uitzondering van pk,Bascross en nog wat namen ) en dat vindt bijna iedereen want hoeveel airtime krijgen vrouwelijk BB wedstrijden?
![]()
respect voor wat ze er allemaal voor moeten doen en laten (want vooral vrouwen zijn degene die in de snackbar te vinden zijn, dat is een feit) , maar ik zet toch me vraagtekens bij die zware stemmen![]()
Het gaat om de SPORT! Het doet er niet toe of jullie er seksueelopgewonden door raken of niet. Telkens als er een topic over vrouwelijke BBsters komt, is er commentaar over gebruik en vrouwelijkheid. Bij mannen wordt er nooit wat gezegd over het gebruik. En je hoort geen een vrouw praten over hoe neukbaar Jay Cutler is!
!
Heel veel respect voor jullie meiden. Maar ik mag ook mn vrije mening uiten dat ik het dus echt niet meer vrouwelijk vind. Ook al zegt aimee ''vroeger was het allemaal mannelijker'', ik vind dit nu dus nog steeds het geval maar ok. Jullie leven ervoor en weten van tevoren wat je kan verwachten. Nogmaals veel respect hoor.