XXL Nutrition

Video Aimee Molleman & Saskia Salemink

Status
Niet open voor verdere reacties.
bummer,sorry meid,maar kzie dat je echt voor de sport gaat en dat alleen al is veel belangrijker dan mijn coïtusuele gevoelens

Maar idd nog steeds te mannelijk....imo.

Ze zag er stukken beter uit toen ze nog geen(of minder) drugs gebruikte.

Wel respect hoor voor Aimee en Saskia, maar ik vind het niet echt vrouwelijk meer, vooral de stem.

Het lijkt wel of men hier alleen maar kijkt of ze wel 'neukbaar' zijn en daarbij komt nog eens het gezeur over gebruik en de zware stemmen.

Wordt er aan de andere kant over mannelijke bodybuilders zo gesproken? Ik hoor jullie ook niet klagen over het gebruik en de 'neukbaarheid' van een Jay Cutler bivoorbeeld? De prestaties zijn er niet minder om!

Dus het zou leuk zijn als er eens naar de prestaties van de dames wordt gekeken en naar het harde werk dat zij ervoor over hebben! Je zit hier nb op een BODYBUILDING board. Als je voor geile wijven komt ga je lekker naar Sugababes.nl - Frontpage !!!!

Mogen mensen tegenwoordig ook hun mening al niet meer geven?

zeker een knappe prestatie en geweldige fysieken.

ook ik vind het zeker niet aantrekkelijk die vermannelijking, maargoed ieder zijn eigen keuze.
De prestatie wordt er niet minder om.

respect meiden gruwelijk gewoon

Het lijkt wel of men hier alleen maar kijkt of ze wel 'neukbaar' zijn en daarbij komt nog eens het gezeur over gebruik en de zware stemmen.

Wordt er aan de andere kant over mannelijke bodybuilders zo gesproken? Ik hoor jullie ook niet klagen over het gebruik en de 'neukbaarheid' van een Jay Cutler bivoorbeeld? De prestaties zijn er niet minder om!

Dus het zou leuk zijn als er eens naar de prestaties van de dames wordt gekeken en naar het harde werk dat zij ervoor over hebben! Je zit hier nb op een BODYBUILDING board. Als je voor geile wijven komt ga je lekker naar Sugababes.nl - Frontpage !!!!

Ga toch snel weg jij...iedereen zegt dat ze hun doelen respecteren dus wat lul je nu? Er mag best gezegd worden dat men het niet meer vrouwelijk vind. En sorry maar voor mannen vind ik het wat anders als vrouwen. Zijn niet voor niks MANNELIJKE hormonen wat je inspuit (wat niet wegneemt dat ik nooit op Jay zou willen lijken hoor!). Nogmaals, ik heb zeer veel respect voor deze vrouwen, maar zou er nooit een relatie mee willen of kunnen beginnen. Maar er zullen genoeg mannen rondlopen die dit geen probleem vinden dus ook deze dames zullen heus wel ''aan hun trekken'' komen. Toch dames?;)

De vraag blijft nog steeds....

Waarom praat men niet zo over de mannelijke BBers?

Waarom praat men niet zo over de mannelijke bodybuilders?

A: Wij zijn mannen en niet homoseksueel
B: Elke afbeelding die je bekijkt over de sport laat sterke mannen zien!
C: Atlas was een man
D: Hercules was een man
E: Conan was een man
F: Red Sonja is paalbaar
G: B.A Baracus is man
H: Chuck Norris hoeft geen AS te gebruiken om iedereen on-stage te ownen

Een mannelijke BB'er is natuurlijker althans sinds jaar en dag wordt de man als het sterkste geslacht gezien ( met uitzondering van pk,Bascross en nog wat namen ) en dat vindt bijna iedereen want hoeveel airtime krijgen vrouwelijk BB wedstrijden?
;)

Waarom praat men niet zo over de mannelijke bodybuilders?

Waar doel je op? Ik wil niet veel zeggen maar volgens mij begrijp je het niet. Het gaat erom dat de vrouwelijkheid weg gaat bij de vrouwen. Bij de mannen zal de mannelijkheid alleen maar groter worden;)

Qua fysiek wordt er toch niks slecht over de dames gezegd? En ja, zoals ik al zei, ik zou ook nooit op een cutler of coleman willen lijken als je dat wilt horen.

Het gaat om de SPORT! Het doet er niet toe of jullie er seksueelopgewonden door raken of niet. Telkens als er een topic over vrouwelijke BBsters komt, is er commentaar over gebruik en vrouwelijkheid. Bij mannen wordt er nooit wat gezegd over het gebruik. En je hoort geen een vrouw praten over hoe neukbaar Jay Cutler is!

Er wordt niet door iedereen gekeken naar de prestatie die deze dames neerzetten. De dames zijn niet geinteresseerd in jullie coïtusuele voorkeur voor vrouwen.

Maar misschien is het dan toch waar.... mannen komen van Mars en vrouwen komen van Venus!

Hierbij stoppen we de discussie, want blijkbaar komen we er door de afstand van deze planeten er toch niet uit!

Een mannelijke BB'er is natuurlijker althans sinds jaar en dag wordt de man als het sterkste geslacht gezien ( met uitzondering van pk,Bascross en nog wat namen ) en dat vindt bijna iedereen want hoeveel airtime krijgen vrouwelijk BB wedstrijden?
;)
neg karma.

respect voor wat ze er allemaal voor moeten doen en laten (want vooral vrouwen zijn degene die in de snackbar te vinden zijn, dat is een feit) , maar ik zet toch me vraagtekens bij die zware stemmen :eek:

Ach,in deze tak van dames bb (hardcore) kun je niet clean zo hoog komen....wil niet zeggen dat er niet hard voor getrained moet worden,maar het is gewoon een keuze die iemand op een bepaald punt maakt.

Petje af ;) .

Het gaat om de SPORT! Het doet er niet toe of jullie er seksueelopgewonden door raken of niet. Telkens als er een topic over vrouwelijke BBsters komt, is er commentaar over gebruik en vrouwelijkheid. Bij mannen wordt er nooit wat gezegd over het gebruik. En je hoort geen een vrouw praten over hoe neukbaar Jay Cutler is!

!

Misschien niet praten maar we denken het wel hoor!!
trouwens is dat beoordelen van hoe iemand er uit ziet niet inherent aan de sport?? de meesten doe het toch voor het estethische aspect en niet voor iets anders.:rolleyes:

anyway ik vind het een mooie prestatie van beide dames.. ik zelf zou nooit zo willen worden ( als ik dat al zou kunnen bereiken ) maar bij hun vind ik het prachtig om te zien..

:D weet je meteen wie de baas is bij hun in huis :D

:thumbs: Nette prestaties en leuk filmpje :)

Heel veel respect voor jullie meiden. Maar ik mag ook mn vrije mening uiten dat ik het dus echt niet meer vrouwelijk vind. Ook al zegt aimee ''vroeger was het allemaal mannelijker'', ik vind dit nu dus nog steeds het geval maar ok. Jullie leven ervoor en weten van tevoren wat je kan verwachten. Nogmaals veel respect hoor.

Natuurlijk mag jij je vrije mening uiten, ervan uitgaande dat jij hier op dit BB forum terecht bent gekomen om ervaringen op te doen, respect te krijgen en gemotiveerd te raken.

Misschien kun je, met die gedachten in je achterhoofd, ook het respect opbrengen voor Aimee en dit soort opmerkingen tijdens je dagelijkse trektocht even onder je dekbad te uiten.

Maw, geef je menig als er om gevraagd wordt. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven