MuscleMeat

Video Aimee Molleman & Saskia Salemink

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar breng je ook een goed punt! :)

In wedstrijdshape sta je gewoon met een enorm laag vetpercentage en dat tekent zich ook in het gezicht. Daarom hebben vrouwelijke BBsters vaak een hardere uitdrukking op het podium. Off season ziet men er heel anders uit. Mijn familie vindt mij off season ook mooier hoor dan in wedstrijdshape en dat kan ik heel goed begrijpen. Wedstrijdshape is natuurlijk toch iets heftiger.

En dan heb ik maar een lage stem! Mijn stem is altijd al laag geweest, dus dat kan me echt niks schelen.Ik heb nog nooit een man erover horen klagen hoor als ze me in het echt spreken. Hoor juist eerder dat ik een zwoele stem heb! Misschien dat veel heren hier nog niet de baard in de keel hebben en ja, in verlijking daarmee, heb ik idd een zware stem!!

Zware stem oke, maar alle female BB hebben dan van nature een zware stem:D
Tuurlijk word je gezicht hoekiger als je droger word, maar laten we elkaar nu niks wijs proberen te maken.

Jij weet zelf hoe het zit, het is je eigen keuze.
Ik zelf houd niet van female BB, maar ik kan het soms nog wel als mooi zien.
Niet zo zeer uit vrouwelijk punt, maar gewoon in de algemene zin van BB.

Echter dat vrouwen nog geheimzinniger doen als mannen, terwijl het imo sneller duidelijk/opvalt als ze iets gebruiken.

Maar idd het gezanik over dat het niet mooi is slaat soms nergens op.
Maar ook die mensen mogen hun mening verkondigen op het forum.

en waarschijnlijk 'vertekend ' het geluid via de tv/internet ook want ik heb Saskia eens in het echt horen praten en toen viel me helemaal niets op aan haar stem....

Bodybuilding gaat om het uiterlijk en dat vind je mooi of niet mooi, simpel. En als je het niet mooi vind mag je dat ook wel zeggen toch? Misschien vind degene Aimee ook niet mooi als ze niet aan bodybuilding had gedaan.....

Bodybuilding gaat om het uiterlijk en dat vind je mooi of niet mooi, simpel. En als je het niet mooi vind mag je dat ook wel zeggen toch? Misschien vind degene Aimee ook niet mooi als ze niet aan bodybuilding had gedaan.....

met het verschil dat je niet zomaar naar iemand toe loopt en zegt: hee, ik vind jou niet mooi!!

Vanuit bodybuildingoogpunt vind ik het een hele mooie prestatie.

Vanuit het oogpunt van vrouwelijkheid vind ik het niet mooi.

Het gaat hier alleen om het eerste punt en niet het tweede. Bij deze dus mijn complimenten voor de dames :)

pijnlijk kruis heb ik elke dag al.. ;)

blauwe ogen schijnt het goed te doen bij de vrouwen.. misschien help je me wel...

help ik je bij het herkennen van humor en zelfspot.

ok genoeg offtopic..

ontopic :

het boeit me geen kloot wat er wel en niet gebruikt is, dit is gewoon neerlandsch top op het gebied van female BB.

Vanuit BB oogpunt vind ik het puik werk, de rest boeit niet, die mening ventileer ik wel op het libelleforum

:D
pijnlijk kruis heb ik elke dag al.. ;)

blauwe ogen schijnt het goed te doen bij de vrouwen.. misschien help je me wel...

help ik je bij het herkennen van humor en zelfspot.

maar daarvoor stond dat leuke groene dingetje er ook achter...ook wel bekend als een smilie:D :D --> kijk daar is 'ie weer..:rolleyes:
ok genoeg offtopic

ontopic :

het boeit me geen kloot wat er wel en niet gebruikt is, dit is gewoon neerlandsch top op het gebied van female BB.

Vanuit BB oogpunt vind ik het puik werk, de rest boeit niet, die mening ventileer ik wel op het libelleforum

Laten we het dan inhoudelijk over de video hebben; Aimee zat jij eerst 5 dagen in de week bij de McDonalds... foei hoor! Goed dat je je dieet nu hebt aangepast ;).

Verder vind ik Aimee's schouders er wel uitspringen en vind haar fysiek ook wel mooier dan dat van Saskia, smaller middel lijkt het en ze is ook wat langer en mooier gevormd.

Over die harde look op zon laag vetpercentage klopt wel ja, dus dat moet je dan maar even negeren.

OT:
Tuurlijk kijken mannen naar neukbaarheid, that's what we do!

DBB is nu eenmaal geen jury die je gaat quoteren op enkel en alleen BBnormen, logisch toch dat er bij zijn die zeggen dat ze de fysiek niet aantrekkelijk meer vinden. Een mannelijke pro die hier zijn foto's plaatst zal ook bij veel vrouwen niet meer in de smaak vallen.
En dit is natuurlijk niet de plek om voorwendsels te maken rond gebruik. Ik begrijp best dat je openbaar zulke dingen niet rondstrooit maar probeer ook niet bij hoog en laag te beweren dat je clean bent want de meeste leden weten wel ongeveer hoe het er aan toe gaat aan de top in het BBwereldje.

OT: beide een superfysiek zonder meer :thumbup:

want de meeste leden weten wel ongeveer hoe het er aan toe gaat aan de top in het BBwereldje.

Dat weten ze dus NIET, anders blijven ook niet telkens die vragen en die argumenten komen!!

Ik vraag toch ook niet aan Ronnie Coleman of hij heeft gebruikt als hij zijn foto's hier zou posten? Kom op zeg! Wat gaat mij dat nou aan? Niks! Dat is zijn zaak en ik weet heus wel beter. Daarnaast doet het niks af aan de prestatie die men neerzet! En dat is waar het om draait!

DAMN! En maar vooruitgang boeken! Erg goed. Ik snuffel hier al een poosje rond en elke keer als ik weer eens een foto van Aimee tegen het lijf loop is dr een een flinke lap aangehangen! Puik werk!

En gebruiken of niet doet zeker niets af aan de prestatie. Het zijn alleen wel 2 verschillende leagues en moeten dus wel individueel van elkaar beoordeeld worden. Agreed?

Nou ben ik wel erg nieuwsgierig naar een off-season picture. Zouden we er zo eentje tegen kunnen komen binnenkort een keer? Nevermind. Je hebt niet voor niets een website :) Wat een verschil hè off-season of contest. Brrrrr ben benieuwd wat er van mij overblijft na mn CUT

Dat weten ze dus NIET, anders blijven ook niet telkens die vragen en die argumenten komen!!

Ik vraag toch ook niet aan Ronnie Coleman of hij heeft gebruikt als hij zijn foto's hier zou posten? Kom op zeg! Wat gaat mij dat nou aan? Niks! Dat is zijn zaak en ik weet heus wel beter. Daarnaast doet het niks af aan de prestatie die men neerzet! En dat is waar het om draait!

Als Ronnie hier online zou zitten zouden we dat zeker vragen. Zelf ben ik niet zo met kuren bezig, maar denk dat iedereen toch wel zou willen weten welke hoeveelheden er bij een pro naar binnen gaan.

Verder is het inderdaad jouw zaak, maar wil niet zeggen dat we het niet willen weten. Als je het niet vraagt kun je ook geen antwoord krijgen, sommige mensen zijn hier meer open in dan andere.

Verder doet het wel af aan de prestatie (Pro's daargelaten, maar zeker als je gaat vergelijken op amateur niveau). Iemand die hier zijn foto's plaatst en er redelijk buff uitziet wordt altijd wel gevraagd of diegene gekuurd heeft. Als iemand er dan net iets beter dan gemiddeld uitziet en er 4 dikke kuren voor heeft moeten zetten, dan doet dat af aan de prestatie als je het vergelijkt met iemand die er net zo uitziet en nog naturel is. Ook al zijn goede genen een must, een onderscheid wordt hier altijd gemaakt.

Ongeveer hetzelfde als een vrouw met grote borsten. Als ze eenmaal flink groter zijn dan gemiddeld, dan ga je je wel afvragen of er toevallig niet een operatie aan te pas is geweest. Direct vragen ligt misschien hier gevoeliger, maar het is geen rare gedachte om te denken dat het niet zomaar mogelijk is. Beetje vreemd om dan alsnog te blijven beweren dat het zo natuurlijk is, als iedereen ziet dat er vulmiddel gebruikt is.

Laatst bewerkt:
En dan heb ik maar een lage stem! Mijn stem is altijd al laag geweest, dus dat kan me echt niks schelen.Ik heb nog nooit een man erover horen klagen hoor als ze me in het echt spreken. Hoor juist eerder dat ik een zwoele stem heb! Misschien dat veel heren hier nog niet de baard in de keel hebben en ja, in verlijking daarmee, heb ik idd een zware stem!!

Jouw en Saskia's stem hebben allebei de toonhoogte van een volwassen man. Maar het is niet zo dat je niet hoort dat je geen vrouwelijke stem hebt, maar ik vind dat je goed kan horen dat de toonhoogte van jullie stemmen niet binnen de scope van de gemiddelde vrouw ligt, ze zijn zelfs zwaarder dan van de meeste oudere vrouwen. Maar dat is hoe ik het hoor.

Vanaf het bodybuilders perspectief gezien is het top en een klasse prestatie. En iedereen moet zelf weten hoe ie eruit ziet: moddervet of goed gespierd. Ik zie dat laatste wel liever tbh.

Alleen ik heb wel eens een foto gezien van hoe je eruitzag voordat je trainde en toen was je (vooral in je gezicht) erg knap. Helaas is dat nu wat verandert op een, naar mijn smaak, minder mooie vorm en ik denk dat het deels komt doordat er nu wat zaken bij zijn komen kijken wat dat een handje heeft geholpen, maar dat is op zich wel begrijpelijk als je op dat niveau iets wilt bereiken in deze tak van sport. Of je er hier open en bloot voor wilt uitkomen ja of nee moet je zelf weten en I can't blame you for not doing.

Vergeet de afgetraindheid niet, een vrouw die laag in haar vet staat ziet er bijna altijd zo hoekig uit in het gezicht dat het standaardbeeld van een vrouw enigzins geweld wordt aangedaan. Je kan niet verwachten dat iemands lichaam droog staat en in het gezicht er nog uitziet als een poppetje. Zelfs bij de fitnessklasse zie je vaak al hoekige vormen in het gezicht, bij BB zal dat alleen maar meer het geval zijn.

Gebruiken of niet, droogstaan heeft een invloed op de zachtere vormen die de meesten gewend zijn. Als je zachte vrouwen wil zien kan je beter een Playboy openslaan en daar kijken naar de gephotoshopte koppies en lichamen.

Natuurlijk mag jij je vrije mening uiten, ervan uitgaande dat jij hier op dit BB forum terecht bent gekomen om ervaringen op te doen, respect te krijgen en gemotiveerd te raken.

Misschien kun je, met die gedachten in je achterhoofd, ook het respect opbrengen voor Aimee en dit soort opmerkingen tijdens je dagelijkse trektocht even onder je dekbad te uiten.

Maw, geef je menig als er om gevraagd wordt. :cool:

Dit is een discussieboard en er wordt een filmpje over 2 deze dames gepost. NAtuurlijk geeft hij zn mening. Jij geeft toch ook je mening?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven