AndroidHealthClinic

Video Aimee Molleman & Saskia Salemink

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt wel of men hier alleen maar kijkt of ze wel 'neukbaar' zijn en daarbij komt nog eens het gezeur over gebruik en de zware stemmen.

Wordt er aan de andere kant over mannelijke bodybuilders zo gesproken? Ik hoor jullie ook niet klagen over het gebruik en de 'neukbaarheid' van een Jay Cutler bivoorbeeld? De prestaties zijn er niet minder om!

Dus het zou leuk zijn als er eens naar de prestaties van de dames wordt gekeken en naar het harde werk dat zij ervoor over hebben! Je zit hier nb op een BODYBUILDING board. Als je voor geile wijven komt ga je lekker naar Sugababes.nl - Frontpage !!!!

Ik kan me helemaal vinden in jou ergenis. Ik heb ook diep en diep respect voor deze dames. Maar toch, en dat is mijn mening gewoon, moet een vrouw gewoon afblijven van de androgene middelen (er zijn genoeg andere middelen voor een vrouw om te nemen).

Knappe prestatie verder, maar toen ik die stemmen hoorde moest ik wel lachen.

Dat stukje waar Aimee vertelt over manwijven vind ik wel komisch... moest stiekem wel even lachen ;)

Maar verder heeft ze wel een strakke body.

Mannen worden geen vrouwen als ze zich volspuiten, maar vrouwen wel mannen... dus zie hier het verschil voor diegene die dat niet 1-2-3 doorhad.

Wat roids niet allemaal kunnen doen..

Mooi om te zien hoe snel Aimee gegroeit is. De dames hebben een erg mooie fysiek. Ben zelfs jaloers :D

Veel respect hiervoor, maar laat het aub niet te ver meer gaan met de hormonen (niet dat jullie hier naar luisteren ;) ).

Mannen worden geen vrouwen als ze zich volspuiten, maar vrouwen wel mannen... dus zie hier het verschil voor diegene die dat niet 1-2-3 doorhad.

ik weet niet uit welk ei jij komt, maar laat ik 1 hint geven.. thailand
je hebt ze hier ook wel, maar dan stukken lelijker ;)

dat terzijde... Saskia en Aimee zijn Neerlands top in amateur BB.
iedereen kan zijn eigen beeldvorming/mening hebben over wat ze wel of niet mooi vinden, maar het is en blijft nog altijd een jury sport. je moet een bepaald schoonheidsideaal uitstralen en dat doen beide dames fantastisch.

de heren die geintimideerd zijn dit geweld van passie en doorzettingsvermogen... kijk dan fijn naar de dames fitness en figure, dat zijn speciaal voor jullie, de lekkere wijven

ik weet niet uit welk ei jij komt, maar laat ik 1 hint geven.. thailand
je hebt ze hier ook wel, maar dan stukken lelijker ;)

dat terzijde... Saskia en Aimee zijn Neerlands top in amateur BB.
iedereen kan zijn eigen beeldvorming/mening hebben over wat ze wel of niet mooi vinden, maar het is en blijft nog altijd een jury sport. je moet een bepaald schoonheidsideaal uitstralen en dat doen beide dames fantastisch.

de heren die geintimideerd zijn dit geweld van passie en doorzettingsvermogen... kijk dan fijn naar de dames fitness en figure, dat zijn speciaal voor jullie, de lekkere wijven

Maar het gaat hier toch over bodybuilden en de gevolgen van anabolen gebruik voor vrouwen? Je voorbeeld is dus sowieso niet relevant.
Feit is dat vrouwen mannelijker worden van de anabolen die ze gebruiken.

Qua lichaam is de prestatie zeker top

Misschien, Heren, zijn Aimee en Saskia wel te veel vrouw voor jullie!!!

Of is het toch mischien jullie ego???

Ik weet het niet, probeer eens iedereen te respecteren om WIE hij/zij is ipv uiterlijk!

Oh brother :rolleyes: teveel vrouw, ja dat zal het zijn.

Ze zagen er beide geweldig uit. Ik denk dat menig man droomt van zo'n spiermassa. Bodybuilding gaat om het bereiken van een gespierd fysiek. Hoe je dat bereikt maakt niet uit. Het kost hoe dan ook een enorme hoeveelheid werk en tijd. De natuur een handje helpen met veoding en supplementen. Het hoort allemaal bij de sport. Het enige waar ik problemen mee heb is Synthol.
Lelijk en ongededinieerd

Ik denk dat Saskia het goed uitlegt in dit filmpje, de 1 loopt er bij met een uitpuilende bierpens en zij kiezen er voor om veel op te geven voor hun sport. Als zij er mee kunnen leven dat dat er een aantal onomkeerbare veranderingen plaatsvinden, wie zijn wij om dan te oordelen?

Respect voor de inzet zou meer op zijn plaats zijn, het zijn fysieken waarmee ze internationaal ook hoge ogen kunnen gooien.

Maar het gaat hier toch over bodybuilden en de gevolgen van anabolen gebruik voor vrouwen?

Nee, daar gaat het hier niet over, HIER wordt de video van Aimee en Saskia onder de aandacht gebracht.

Niet het al dan niet gebruiken van anabolica en de eventuele gevolgen daarvan...

De video geeft wel aanleiding tot zo'n discussie, ook al zou je het juist op een forum als DBB niet verwachten. Freaks als Cutler, Coleman etc worden normaal gevonden, terwijl 90% van de bevolking waarschijnlijk zo'n fysiek ook een gruwel vindt. Hier wordt door sommigen alleen de nadruk gelegd op de virilisatie van vrouwelijke BB-ers, oog voor andere zaken is er nog amper.

Man oh man, het zou een keer niet over gaan over gebruik bij vrouwelijke BBers. Kijk eens naar de uitspraken van Es, Morgan en EricR... dat is waar het om gaat! En ja, ik zeg in het filmpje dat vrouwelijkheid onder de female BBsters belangrijk is en dat is iets wat Sas en ik duidelijk op het podium laten zien.

Maar degene die zo moeten lachen om het filmpje.... lach maar!! Ik zeg altijd maar.. wie het laatst lacht, lacht het best!

• Topic Starter Topic Starter
Aimee, idd wie het laatst lacht, lacht het best! Knappe prestatie!!!
Iedereen die een beetje serieus aan de ijzers hangt heeft wel een idee wat je voor jullie fysiek allemaal moet doen, dus nogmaals veel respect voor jullie beiden!!

Niels

Man oh man, het zou een keer niet over gaan over gebruik bij vrouwelijke bodybuilders. Kijk eens naar de uitspraken van Es, Morgan en EricR... dat is waar het om gaat! En ja, ik zeg in het filmpje dat vrouwelijkheid onder de female BBsters belangrijk is en dat is iets wat Sas en ik duidelijk op het podium laten zien.

Maar degene die zo moeten lachen om het filmpje.... lach maar!! Ik zeg altijd maar.. wie het laatst lacht, lacht het best!

idd kvind er totaal niets lachwekkend aan,het enige wat ik zie das een knappe vooruitgang en een goede prestatie!!

trouwens het "mannelijke" uitzien komt ook deels door de droogte van de meisjes.
kheb net even naar de gallery gekeken van Aimee,

[Link niet meer beschikbaar]

hier staat ze met een hoger vet% steeds bruut veel massa maar toch ziet ze er toch nog flink vrouwelijk uit!!

alles is relatief in BB...ga niet af op 1 indruk...wie er nu zus of zo uitziet kan volgende maand er volledig anders bijstaan...

Knappe prestatie. Ik denk dat je het een niveau van Saskia zal gaan ontstijgen. Je hebt een ongeloofelijk mooie bouw. Smalle taille, mooie V en goede schouderpartij. Hierin heb jij voordeel. Nog wat massa erop en nog harder komen en dan kom je heel ver.

trouwens het "mannelijke" uitzien komt ook deels door de droogte van de meisjes.
kheb net even naar de gallery gekeken van Aimee,

[Link niet meer beschikbaar]

hier staat ze met een hoger vet% steeds bruut veel massa maar toch ziet ze er toch nog flink vrouwelijk uit!!

alles is relatief in BB...ga niet af op 1 indruk...wie er nu zus of zo uitziet kan volgende maand er volledig anders bijstaan...

Daar breng je ook een goed punt! :)

In wedstrijdshape sta je gewoon met een enorm laag vetpercentage en dat tekent zich ook in het gezicht. Daarom hebben vrouwelijke BBsters vaak een hardere uitdrukking op het podium. Off season ziet men er heel anders uit. Mijn familie vindt mij off season ook mooier hoor dan in wedstrijdshape en dat kan ik heel goed begrijpen. Wedstrijdshape is natuurlijk toch iets heftiger.

En dan heb ik maar een lage stem! Mijn stem is altijd al laag geweest, dus dat kan me echt niks schelen.Ik heb nog nooit een man erover horen klagen hoor als ze me in het echt spreken. Hoor juist eerder dat ik een zwoele stem heb! Misschien dat veel heren hier nog niet de baard in de keel hebben en ja, in verlijking daarmee, heb ik idd een zware stem!!

In wedstrijdshape sta je gewoon met een enorm laag vetpercentage en dat tekent zich ook in het gezicht. Daarom hebben vrouwelijke BBsters vaak een hardere uitdrukking op het podium. Off season ziet men er heel anders uit. Mijn familie vindt mij off season ook mooier hoor dan in wedstrijdshape en dat kan ik heel goed begrijpen. Wedstrijdshape is natuurlijk toch iets heftiger.

En dan heb ik maar een lage stem! Mijn stem is altijd al laag geweest, dus dat kan me echt niks schelen.Ik heb nog nooit een man erover horen klagen hoor als ze me in het echt spreken. Hoor juist eerder dat ik een zwoele stem heb! Misschien dat veel heren hier nog niet de baard in de keel hebben en ja, in verlijking daarmee, heb ik idd een zware stem!!

ik zou ook niet durven klagen hoor :o

maar zo is het idd op wedstrijden moet je gewoon zorgen dat je er staat en ja dat gaat soms te kosten van enkele schoonheidspuntjes,doe verder zoals je bezig bent meid!!!

date?;)

Maar heb je voor het fysiek moeten kuren? Of naturel zoals in het verleden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven