Fitness Seller

Vingers lossen bij schrugs :(

Laat ik eens wat anders roepen... wat dacht je van barbell shrugs ? Kun je zelfs met een mixed grip doen.

Grip trainen en laat die straps voorlopig nog achterwegen.
Kijk hier eens naar in de strongman sectie op het forum onder Grip.

Hoewel er redelijk wat artikelen / boeken / sites zijn voor griptraining in de Engelse taal, is er maar heel weinig beschikbaar in het Nederlands.
Daarom zal ik mijn best doen om van dit topic een zo'n compleet mogelijk pakket voor de beginnende en gevorderde gripsporter te maken:

Grip Training - Sterk Als Een Bankschroef

Begrijp niet goed dat bij 30 kg de gewichten al uit je handen vallen eigenlijk, maar dit ter zijde.
Ik zou in geen geval straps gebruiken voor een dergelijk laag gewicht. Gewoon knijpen in die stang.

Ben ik de enige die vindt dat die man op video zeer irritante manier van praten heeft? (hoewel de dingen die hij zegt, wel interessant zijn)

meen je dat nu?! als er iemand is die ik graag hoor praten is het rippetoe wel, plus het feit dat het een echte 'word smith' is.

Laat ik eens wat anders roepen... wat dacht je van barbell shrugs ? Kun je zelfs met een mixed grip doen.

Inderdaad vind barbell ook veel fijner. Kan je vaak ook makkelijker terug leggen op squat rek. Smith machine ook fijn, of lever apparaat (weet de nederlandse naam niet).

Gewoon doen zoals gewichtheffers het doen: je duimen naar binnen steken en je laat echt geen enkel gewicht meer vallen. In het begin wel wat pijnlijk, maar dat gaat vanzelf beter.;):)

Ben ik de enige die vindt dat die man op video zeer irritante manier van praten heeft? (hoewel de dingen die hij zegt, wel interessant zijn)

Ik vind het juist grappig.
Het accent van hem zeker met de video waar hij het squatten uitlegt.
dan hoor je ong. 100 keer hip drive en rack it.
het gaat dan echt in je hoofd zitten en vergeet je het nooit meer :)

Terug
Naar boven