MuscleMeat

viron: hoe vaak injecteren?

hilo

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hallo wil binnekort een kuurtje gaan pakken met oa viron, ga dit samen doen met iemand die mij begleid met trainen en weet nog niet precies de hoeveelheden omdat we daar nog mee bezig zijn, wel weet ik dat er ook deca bijkomt en de laatste 4 tot 6 weken trembolone acetate en winstrol bijkomt. Wat ik me nog wel afvraag is ten eerste wat vinden jullie van deze combinatie en hoe vaak moet ik de viron injecteren, had namelijk zelf het idee dat viron om de dag moet, maar mijn begleider zegt elke vierde dag, dus ben benieuwd wat jullie vinden.

Vreemde combi omdat ik nog nooit van Viron heb gehoord ???

Tzal wel Viromone zijn,kortwerkende test,ben er vrijwel zeker van met de andere produkten(Tren/Win) dat hij stackt.
Best van Viromone om de dag te zetten omdat het maar een halvewaardetijd heeft van 2 dagen.Hebt het ook gebruikt met deze combi(Viromone/Tren/Win),zou zeker deca of bold toevoegen als je enkel kilo's wil winnen.
Viromone/Tren/Win is ideaal om lekker droog/hard te komen,mits de voeding etc..natuurlijk optimaal zijn.
Maar afhankelijk van je doel moet je zelf beslissen wat je stackt.
Ik persoonlijk zou gaan ipv Viromone,Test Enanthaat of Susta/Omna bij Tren en Win te voegen.Maar er zijn zoveel opties,bv frontload,...

Jeof

• Topic Starter Topic Starter
Jeoffrey zei:
Tzal wel Viromone zijn,kortwerkende test,ben er vrijwel zeker van met de andere produkten(Tren/Win) dat hij stackt.
Best van Viromone om de dag te zetten omdat het maar een halvewaardetijd heeft van 2 dagen.Hebt het ook gebruikt met deze combi(Viromone/Tren/Win),zou zeker deca of bold toevoegen als je enkel kilo's wil winnen.
Viromone/Tren/Win is ideaal om lekker droog/hard te komen,mits de voeding etc..natuurlijk optimaal zijn.
Maar afhankelijk van je doel moet je zelf beslissen wat je stackt.
Ik persoonlijk zou gaan ipv Viromone,Test Enanthaat of Susta/Omna bij Tren en Win te voegen.Maar er zijn zoveel opties,bv frontload,...

Jeof
het is eigenlijk de bedoeling om ook aan te komen, daarom vraag ik het ook hier na, mijn begleider zegt namelijk dat ik hierdoor ook wel 6 tot 8 kilo kan aankomen zelf lijkt me dit ook sterk maar ik ben nog beginner die wil aankomen, maar hij zegt dat hij mij niet wil laten ontploffen en vervolgens weer kiloos kwijt te raken ook wil hij gaan voor kwaliteit en ja hij zegt dat ik ook zal aankomen en dat ik de virormone of testoviron of wat hij nou precies bedoelt elke vierde dag moet injecteren zou dit wel kunnen wat hij allemaal zegt, ik vertrouw hem wel goed moet ik zeggen maar wil ook graag kijken wat anderen zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
niemand hier iets over te melden?

hey kerel,

begin eerst eens om je voorgestelde kuur uit te schrijven in mg.... dus op deze manier:

wk ... t/m ...: ... mg test prop eod
enz.

Terug
Naar boven