XXL Nutrition

Visolie capsule doorslikken

Lmao... Gewoon slikken man!

Snap niet dat mensen hier problemen mee hebben... Ik slik 3 caps cafeïne, 2 caps visolie en 1 tab multivit in 1 keer door.

ik vraag me af hoe je dan brood slikt? als je brood eet is het veel dikker , zon pilletje is niks

ur a p*ssy

Eerst slok water, pillen erbij, hoofd omlaag, slikken.
Don't be a p*ssy.
Je verwacht het ook van een chica...

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben een p*ssy :(. haha jah ik snap dr niks van eten is bij mij hap slik weg kauwen doe ik niet heel erg goed. waarom zoon pilletje me niet lukt is een raadsel. marja ooit zal het me lukken!! :D

waarom kunnen mensen dit niet inslikken maar snoep enzo wel in een keer?

open knippen en mengen met water!

Klinkt mss verschrikkelijk dom. Maar ik had vroeger hetzelfde probleem.
Heb me dit aangeleerd met tic tac'jes te slikken XD

Ze zijn klein en lekker. Nu slik ik zelfs de dikste pillen weg :p

Ik ben een p*ssy :(. haha jah ik snap dr niks van eten is bij mij hap slik weg kauwen doe ik niet heel erg goed. waarom zoon pilletje me niet lukt is een raadsel. marja ooit zal het me lukken!! :D
zit in je hoofd, eerst kon ik ook geen pillen naar binnen krijgen. Je moet er simpelweg niet overnadenken maar gewoon in een keer die pil pakken en in je mond pakken + slikken.

Ik kon het vroeger ook totaal niet, maar als je roa krijgt dan MOET je het toch echt gaan leren. Ik slik nu de dikste pillen weg, kan zelfs pillen slikken zonder water. Blijven oefenen.

Beetje water en de capsule in je mond, en dan doorslikken terwijl je inademt. Klinkt raar misschien, maar het helpt echt!

Ga toch maar eens zo'n boek kopen van een Het Zit Allemaal Tussen Je Oren filosoof want er zit blijkbaar toch wat waars in die theorie.
Ik slik mijn tabletten en capsules altijd in een keer door. Stuk voor stuk kost teveel moeite :)

Als het echt niet lukt,probeer je het maar anaal.:D

Terug
Naar boven