Fitness Seller

Vita-Life

y0sH

Novice
Waardering
0
Hebben jullie ervaringen met vita-life weight gainer? En amino 4900? Ik maak er nu een maand gebruik van en die 5 kilo weight gainer zit nog iets minder dan de helft in, maar aankomen nee hoor? Ik neem altijd een shake na het avond eten en s'avonds na het trainen.....(300 ml halfvolle melk en 4 scheppen weight).....

wat eet je verder op een dag allemaal?

• Topic Starter Topic Starter
Dit is wat ik normaal gesproken gemiddelt op een dag eet:

s'ochtens als ik opsta schaaltje havermout en 3 of 4 bruine boterhammen met rood vlees zoals file american, rosbief ect..
Een uur na het ontbijt neem ik 2 amino tablets (over de hele dag neem ik er 8,dus 1 uur na de maaltijd steeds 2)
Dan neem ik 8 rijstwafels mee naar school met pindakaas, stukje fruit (banaan), blikje tonijn en eet ik mischien nog een bakje magere kwark.
En dat allemaal over de gehele schooldag versprijd.
S'avonds eet ik wat de pot schaft (want ik woon nu eenmaal nogniet op mezelf, over een half jaartje wel ) en dat kan vannalles zijn meestal gewoon groente vlees en jus daarna neem ik een shake als toetje dat is dus 300 ml half-volle melk met 4 scheppen weight-gainer van vita-life daarna trainen en na de training weer zo'n shake en daarna slapen...

rijstenwafels??

Boterhammen moet je vreten lekkere, dikke, bruine volkoren boterhammen.
Vind je het gek dat je dan niet aankomt,een bordje rijst zou ook niet gek zijn met wat tonijn.

En om 21.30 moet je ook wat vreten proppen instoppen die troep zo doen we dat.

Je eet veel te weinig. Je komt hoogstwaarschijnlijk ook eiwitten tekort.
Ik zou zeggen : meer melk ( gewoon 2 liter ertegenaan gooien ) , bruin brood i.p.v rijstewafels , meer kwark en de hele dag doorvreten! En anders maak je wat lekkers van het recepten boek op dit forum. :)

Azrael zei:
Je eet veel te weinig. Je komt hoogstwaarschijnlijk ook eiwitten tekort.
Ik zou zeggen : meer melk ( gewoon 2 liter ertegenaan gooien ) , bruin brood i.p.v rijstewafels , meer kwark en de hele dag doorvreten! En anders maak je wat lekkers van het recepten boek op dit forum. :)

Vitalife sucks (in ieder geval hun weight gainer)

DE beste en meest smaakvolle weight gainer tot nu tot vindti k nog steeds Universal gain fast.. moet je ook zien wat daar voor spullen bij inzitten (ijzers, mineral, aminozuren)

Ik zou gaan voor de universal, heb een keer een pot van vitalife gehad en die was niet te vreten zo ranzig.. de universal vanille smaakt echt lekker door yogurt en iis prima te eten!

Heb ook net weer een nieuwe pot binnen.
alleen ik merk dat ik aan de weightgainer niet genoeg heb om echt gigantisch aan te komen dus ik pak er nu ook proteine bars bij, weer opnieuw swole, en nog wat sups..

• Topic Starter Topic Starter
ja ik neem ook nu de tonijn op brood mee dus 6 bruine broodjes tonijn en dan nog rijstewafels met pindakaas en appelstroop en 2 bananen dan koop ik ook nog bij albert heijn op school meestal een fles met geperste vruchten drank (smoothie, koolhydraatjes) en wat sandwitches tussendoor neem ik ook aminos en een liter water en of nog melk....( ik moet nog ff van dat tupperwair of hoe dat ook heet van die plastic bakken zijn dat die moet ik nog kopen om rijst mee te nemen met kip)

btw: zou je rijst ook koud kunnen eten?? want ja magnetronnetje hebben we niet op school....

Tuurlijk kun je dat koud eten, maar of het lekker is weet k niet. Wat ik een goede gainer vond is de Kwik Size XXL van Labrada.

Ook de gain force van Athletes Nutrition schijnt goed te zijn al is die wat :D duurder.

Labrada XXXL heeft mij ook enorm geholpen en verder helpt brinta ook altijd enorm...gewoon aantal scheppen nog door je weightgainer gooien...t wordt wel een stuk dikker en smeriger van, maar jah het werkt wel...

vind zelf wg beetje overbodig en duur, neem dan gewoon extra wat rijst ofzo, of bouw zelf een shake met kwark melk brinte weet ik veel wat, gaat in de bulk puur om de goede kcal (lees pro en carb) en meeste wg'ers is teveel suiker naar mijn mening, in de bulk gaat het om vreten, vreten en nog eens vreten

Terug
Naar boven