AndroidHealthClinic

Review Vitamine B-12 - injecteerbaar

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbetert eetlust en spijsvertering, stimuleert de productie van rode bloedcellen, verbetert pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek (België)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Niet echt een normaal supplement omdat het in deze vorm doorgaans alleen bij deficiëntie als gevolg van ziekte wordt toegediend, maar omdat het beter werkt dan veel populaire supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit had zowel voor- als nadelen. Voordelen: meer vasculariteit, betere pomps en meer energie tijdens de training. Ik had ook de indruk dat het een positief effect had op de geest. Het nadeel: als je gaat diëten is het niet wenselijk dat je eetlust toeneemt. Dit probleem heb ik kunnen opvangen met een efedrine/cafeïne/yohimbine stack, wat de eetlust remt.

Na anderhalf tot twee weken merkte ik veranderingen op. Meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Ook meer energie en levenslust. Daarnaast een verbeterde spijsvertering. Cardio ging ook steeds beter (vermoedelijk door de verhoogde aanmaak van rode bloedcellen). Hierdoor kon ik bij de KT ook beter presteren.

De injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een insulinespuit makkelijk tot diep in de spier geraakt, voor een optimale opname. Dosis: 1 injectie om de andere dag (is meer dan voldoende).

Wat mij betreft een aanrader. Het is mogelijk dat je het in Nederland niet zonder voorschrift kan kopen. In Belgie doen de meeste apotheken er niet moeilijk over.

Vitamin_B12_Injection.jpg

hoe bewaren julie de b12? in de koelkast?

Ik bewaar hem gewoon op kamertemperatuur

Ik zet hem meestal in mn schouder, soms in mn benen

Ik heb er met mn apotheker over gepraat en zei dat ik om de dag 1ml zet, ik vroeg of het kwaad kan om het te blijven gebruiken, ze heeft het toen opgzocht en een paar dagen later gebeld en zei dat als je intensief sport je gewoon mag blijven doorgebruiken :D

Nee niet in de frigo , je moet het bewaren op kamer temp dat staat er ook op vermeld

Leuke review, ik sluit mij hierbij aan, ik gebruik het ook en mijn vriendin ook.

Het werkt echt super, alleen gebruik ik de depot versie, dus 1 keer per week, gekocht in duitsland

Hoef je de depot versie maar 1 keer in de week te spuiten? en hoeveel ml dan?;)

Ben een weekje geleden bloed gaat laten trekken bij mn dokter gewoon om eens te weten hoe het met mijn lichaam zit , ik vroeg ook mijn B12 na te kijken het resultaat:
Vitamine B12: 731 pg/ml
Norm is 150-850.
Niet slecht hé :D:cool:

Bereik je met goede vitamine B12 pillen een soorgelijk effect, of kan je beter injecteren?

Ben nu met b12 pillen bezig, binnenkort eens wat verhogen..
merk er amper wat van.

Wat voor heb je dan: je kan het ene niet met het andere vergelijken. Zuigtabletten werken ongeveer even goed als injecties, dat staat vast.

• Topic Starter Topic Starter
Sublinguaal gaat er een groter deel verloren, als je de injecties zelf zet dan komt het altijd goedkoper uit. Als je genoeg zuigtabletten neemt dan kan het inderdaad overeenkomen met regelmatige injecties.

Ik merkte na 3 injecties al een enorm hongergevoel (deels placebo??), ik vraag me af hoeveel pillen je daar voor moet nemen om hetzelfde effect te bereiken op korte termijn :)

Dat is niet ongebruikelijk. Bij mij gebeurde trouwens het omgekeerde, 'k werd minder gestresst en de eetlust nam daardoor juist af.

Net naar de apo geweest om vitB12.

6,5euro voor 10 ampules @ 1mg. Vind ik niet erg "goedkoop" hoor zoals sommigen hier vermelden. Zeker niet als je 1mg injecteerd EOD (juist toch?).

• Topic Starter Topic Starter
6,5 euro voor 2,5 weken kuur (2,6 euro per week) en dat is niet goedkoop? Dezelfde hoeveelheid in pillen betaal je meer voor (als je dezelfde effectiviteit wenst).

6,5 euro voor 2,5 weken kuur (2,6 euro per week) en dat is niet goedkoop? Dezelfde hoeveelheid in pillen betaal je meer voor (als je dezelfde effectiviteit wenst).

Dat is inderdaad goedkoop. Zal binnenkort eens naar België afreizen, dan. Thanks.

Dear Costumer, you can order this, but we cant deliver the ordered items to Netherlands. Wecan deliver it only to german adress. If you now a person who lives ingermany you can place your order with his name and he send the package toyou. Mit freundlichen Grü*en Sonnen-Apotheke
:( nog Duitsers aanwezig hier?:P

Of gewoon in Duitsland bestellen, misschien wat makkelijker.
[edit]Hmm... sinds wanneer kun je daar niet meer bestellen als Nederlander?

Die Duitse apotheker stuurt alleen naar Duitsland en Oostenrijk... lees de post boven je:P

Check de tijdstippen van de beide posts :P

Bestel zelf altijd bij Versandapotheke 1-apo -, wist niet dat deze mensen sinds kort niet meer versturen naar de Westerburen.

Terug
Naar boven