AndroidHealthClinic

Review Vitamine B-12 - injecteerbaar

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbetert eetlust en spijsvertering, stimuleert de productie van rode bloedcellen, verbetert pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek (België)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Niet echt een normaal supplement omdat het in deze vorm doorgaans alleen bij deficiëntie als gevolg van ziekte wordt toegediend, maar omdat het beter werkt dan veel populaire supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit had zowel voor- als nadelen. Voordelen: meer vasculariteit, betere pomps en meer energie tijdens de training. Ik had ook de indruk dat het een positief effect had op de geest. Het nadeel: als je gaat diëten is het niet wenselijk dat je eetlust toeneemt. Dit probleem heb ik kunnen opvangen met een efedrine/cafeïne/yohimbine stack, wat de eetlust remt.

Na anderhalf tot twee weken merkte ik veranderingen op. Meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Ook meer energie en levenslust. Daarnaast een verbeterde spijsvertering. Cardio ging ook steeds beter (vermoedelijk door de verhoogde aanmaak van rode bloedcellen). Hierdoor kon ik bij de KT ook beter presteren.

De injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een insulinespuit makkelijk tot diep in de spier geraakt, voor een optimale opname. Dosis: 1 injectie om de andere dag (is meer dan voldoende).

Wat mij betreft een aanrader. Het is mogelijk dat je het in Nederland niet zonder voorschrift kan kopen. In Belgie doen de meeste apotheken er niet moeilijk over.

Vitamin_B12_Injection.jpg

Ik heb er gistere geen last van gehad met het breken van de capsule maar dat was misschien beginners geluk :p morge nog eens testen :d

Haha , dat is natuurlijk ook een mogelijkheid .
Wanneer ben je begonnen met B12 en merk je er al iets van ?
Grtz

Ik merk na 3 injecties al een groter hongergevoel...energie is ook top maar dat komt mss omdat ik nu langer kan uitslapen in de vakantie.

Ik heb voor het moment 2 injecties achter de rug waarvan 1dag tussen elk en heb nog niets gemerkt ze zeggen wel resultaat kan je verwachte na 1.5 tot 2 weken dus we gaan gewoon afwachten :d

Erg interessant, ik heb absoluut interesse om dit ook te gaan proberen. Net de gehele thread gelezen en erg veel tegenstrijdige dingen gelezen, dus nog even om alles overzichtelijk en wel op een rijtje te krijgen:
De B12 moet dus geïnjecteerd worden voor optimaal resultaat, dat is duidelijk. Ik heb als plaats waar geïnjecteerd moet worden de bovenarmen, benen en billen gelezen, maar weet nu nog steeds hoe en wat haha. Ik heb zelf nog nooit een spuit gezet, dus daar ga ik eerst even flink over doorlezen, maar de plek zelf zou ik nog wel graag willen weten.
Ik ben van plan het gewoon via een van de Duitse shops te bestellen, goedkoop en gemakklijk lijkt me?

Dus:

-Beste plek om dit (liefste online) aan te schaffen en wat voor soort naalden en co. heb ik nodig? Ik ben echt een groentje wat betreft injecties, vandaar zoveel mogelijk info op een makkelijke manier uitgelegd haha.
-Wat is de correcte plaats om de spuit te zetten, en waar MOET ik echt op
letten?
-Wat is de juiste duur van een kuurtje (heb ook verschillende antwoorden hiervan gezien). Wat is de juiste richtlijn?
-Eventueel nog andere info die ik echt dien te weten?

Hopelijk kunnen jullie me hier mee helpen, want ik sta te trappelen om te beginnen :D

is dat met de pomp en betere vasculariteit niet interessant op een bbwedstrijd?
Weet iemand hier iets van af?

Grts

Ik ben nu een week B12 aan't gebruiken nu had ik een vraag , toevallig valt mn B12 injectie ( om de dag dus) elke keer samen met mijn training.Nu vraag ik me af is het beter B12 op niet trainingsdagen te nemen of juist wel ?

Mn B12 Kure zit er bijna op , heb nog 4 capsules over en dan heb ik er 19 achter de rug telkens om de dag.
Het honger gevoel vind ik de grootste ervaring , de Vasculariteit was er ook wel , het energie gevoel is moeilijker te beoordelen , voelde me wel altijd fit tijdens de trainingen etc dus ben vrij zeker dat de B12 daar parte in speelt.

Zou ik opnieuw B12 nemen:
Ja , maar enkel in de Bulk nu binnekort rond April droog traine. Erna mss terug een kuurtje van een maand

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu een week B12 aan't gebruiken nu had ik een vraag , toevallig valt mn B12 injectie ( om de dag dus) elke keer samen met mijn training.Nu vraag ik me af is het beter B12 op niet trainingsdagen te nemen of juist wel ?
Maakt niet uit, hoewel betere doorbloeding als gevolg van training is wel goed.

vandaag opnieuw mee begonnen na zes maand om de twee dagen vijf weken lang
zalig

Ik heb er 2 doosjes opzitten, best wel lekkere shizzle, op naar de volgende doos :D

Heb er nu 1,5 week opzitten, 5 ampullen. Hongergevoel merk ik nog niet helaas, maar dat zal nog wel komen. Meer energie wel al, met name tijdens het trainen!

Heb al vaker b12 geinjecteerd in mun benen.. Maar gister kreeg ik em niet door mun huid..mss een paar mm maar hij ging niet door mun huid.. verschillende plekken geprobeerd.. maar et ging niet.. iemand een idee hoe dit kan? Toen ik de naald eruit trok ik mijn huid mee naar boven dus hij zat ook echt vast..

(ik heb de naald waarmee ik heb opgetrokken wel vernieuwd)

In je kont laten zetten door een kennis of eender , ben nu aan mijn laatste 3 capsule bezig. Heb nooit prob gehad als ik deze 3 erop heb zitten heb ik 19 capsules ingespoten altijd vlot verlopen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb er nu 1,5 week opzitten, 5 ampullen. Hongergevoel merk ik nog niet helaas, maar dat zal nog wel komen. Meer energie wel al, met name tijdens het trainen!
Klopt helemaal, na 1.5 zal hongergevoel er bij de meesten nog niet zijn, dat komt er pas na 2-3 weken.

Heerlijk getraind zojuist! Vasculariteit was goed zichtbaar, pomp was lekker en cardio ging super..langzamerhand begint het aardig te werken! Nu die extra honger nog, maar dat zal volgende week wel komen.

hoe bewaren julie de b12? in de koelkast?

Terug
Naar boven