XXL Nutrition

Review Vitamine B-12 - injecteerbaar

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbetert eetlust en spijsvertering, stimuleert de productie van rode bloedcellen, verbetert pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek (België)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Niet echt een normaal supplement omdat het in deze vorm doorgaans alleen bij deficiëntie als gevolg van ziekte wordt toegediend, maar omdat het beter werkt dan veel populaire supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit had zowel voor- als nadelen. Voordelen: meer vasculariteit, betere pomps en meer energie tijdens de training. Ik had ook de indruk dat het een positief effect had op de geest. Het nadeel: als je gaat diëten is het niet wenselijk dat je eetlust toeneemt. Dit probleem heb ik kunnen opvangen met een efedrine/cafeïne/yohimbine stack, wat de eetlust remt.

Na anderhalf tot twee weken merkte ik veranderingen op. Meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Ook meer energie en levenslust. Daarnaast een verbeterde spijsvertering. Cardio ging ook steeds beter (vermoedelijk door de verhoogde aanmaak van rode bloedcellen). Hierdoor kon ik bij de KT ook beter presteren.

De injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een insulinespuit makkelijk tot diep in de spier geraakt, voor een optimale opname. Dosis: 1 injectie om de andere dag (is meer dan voldoende).

Wat mij betreft een aanrader. Het is mogelijk dat je het in Nederland niet zonder voorschrift kan kopen. In Belgie doen de meeste apotheken er niet moeilijk over.

Vitamin_B12_Injection.jpg

De energietoename is echt opmerkelijk te noemen vind ik.
Vooral bij het cutten waarbij je je wel es wat minder voelt had ik nu echt nergens last van...
Voor andere doeleinden vind ik het niet waard om het te gebruiken.

Had je geen probleem met de toenemende eetlust?

pat21 zei:
Had je geen probleem met de toenemende eetlust?
Nee ik had daar helemaal geen last, afgezien van de normale honger die je ervaart tijdens een cut. Maar ik at dan ook veel groenten en dronk veel water. Misschien dat dat ook veel scheelde.

Yess binnen zijn ze. Gelukkig meteen 10 ampullen genomen dus ik zal niet snel nog eens moeten bestellen daar.
Als je eenmaal hebt betaald dan krijg je het best snel iig.

Het gebruik van vitb12 is een grote aanrader voor tijdens je AAS kuur.

Mugje zei:
De energietoename is echt opmerkelijk te noemen vind ik.
Vooral bij het cutten waarbij je je wel es wat minder voelt had ik nu echt nergens last van...
Voor andere doeleinden vind ik het niet waard om het te gebruiken.

geen eetlusttoename? het doel voor mij is juist weer mijn eetlust te verhogen en andere mensen hebben volgens mij toch wel wat eetlust bij gekregen.

Eens kijken of ik deze week een keer naar België kan rijden, ik neem aan dat je die b12 bij elke apotheek vlak bij de grens kan halen of ???

Misschien is het verschil dat de een zich gaat volproppen als ze zich moe en lusteloos of gestresst voelen.. ik ben zo iemand die dan automatisch meer gaat eten. Maar als ik lekker in mijn vel zit, heb ik minder behoefte aan eten.
'k Moet echt doodziek zijn en hoge koorts hebben wil ik minder gaan eten.. en dan nog val ik amper af.. wel in spiermassa & vocht, maar niet in vet.

Built to survive!

http://shop.savit.de/sonnen-apothek..._errorpage=/title.html&_filterktext=b12+depot

Welke moet ik hier nou van nemen? Depot is wekelijks zetten en gewoon B-12 is om de dag zetten? Wat is het verschil? Want 1 x per week zetten is toch handiger/makkerlijk....

Moet ik dan bijv; 4673090 B 12 Depot Hevert Amp. , 50 St nemen?
Als ik bij de info van dat product kijk zie ik staan:
Zusammensetzung:
1 Ampulle à 2 ml enthält:
Hydroxocobalaminacetat 1000 µg (1mg)
(Depot Vitamin B12)

En ik las hier net dat je 1 ml per keer zet? Of is depot 2 ml per keer? hoeveel moet ik per keer injecteren?

50 st lijkt me wel erg veel trouwens. Als je slechts 1 keer in de week injecteert en dit 2 keer een maand doet heb je voorlopig voldoende aan 10 lijkt me zelf.
Ik heb zelf ook de depot genomen wel zo handig idd 1 keer in de week. :)

Ja 10st is de 1e keer wel voldoende :) Maar hoe zit het nou met die dosis die je moet injecteren? Hoeveel is dat? Want je kan een ampul niet open bewaren en als die ampuls 2 ml groot zijn en je moet maar 1 ml injecteren??

Laatst bewerkt:
Nah ik jas gewoon die hele ampul erin, zoveel is het niet. En een overdosis is uitgesloten. :/

Aan de hand van wat ik hier lees mag je het dus niet langer dan een maand gebruiken?

Ik ga gewoon 2 maanden lang gebruiken. Alles mag, niks moet :), lekker goedje voor tijdens de zomermaanden..

allrighty then,ben juist alles gaan halen en heb juist de eerste injectie gezet. Het prijskaartje heb ik bijgehouden dus voor de geintresseerden:
vit b12 1 mg/1ml 10 amp 6.50
vit b10 1 mg/1 ml 3 amp 2.90
13 spuiten 3.90
13 naalden (insuline) 1.30

28 totaal,14.60. Geen geld man:D

elke week een neurobion (B1-B6-B12) is meer dan genoeg. fortaneurin (zwaarde versie) is voorlopig niet meer te verkrijgen in belgische apotheek. neurobion wel en zonder voorschrift. voor diegenen die interesse hebben.

cool,wil ik volgende keer wel eens proberen.

1e inject gezet afgelopen donderdag (depot, 2 ML). Op de dag zelf voelde ik me wel ok(meer energie), maar heb tot op de dag van vandaag nog geen merkbaar verschil mogen ondervinden met b12..

Komt dit nog? Ik weet niet hoe het werkt met langwerkende depots en het was wel een erg vloeibaar goedje (geen olie, maar alcohol of water?).

Want ik wil graag weten of het nut heeft om meer te halen aankomende vrijdag in duitsland (want ik heb maar een paar ampullen gekregen)...Want als het zo goed als geen effect heeft hou ik me geld liever in de zak..

ervaringen?

Heeft er iemand misschien een bepaalde merknaam die in Belgie verkrijgbaar is en waarvan men weet dat het een goed merk is ?

ik heb sterop,van de apotheek heb je altijd wel kwaliteit denk ik

Terug
Naar boven