Fitness Seller

vliegen vanaf belgie met 3 test ampullen ??

muscle rico

Dutch Bodybuilder
Waardering
24
Lengte
1m75
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
hellooo , ga weekie op vakantie en vlieg vanaf brussel maar zet om de 2 dagen een testo'tje en vind het k*t als ik 10 dagen niet kan zetten dus het liefst neem ik er 3 mee !
maar nou lees ik steeds dat de belgen zwaar gecontroleert worden met wedstrijden en zelfs in de gym vandaar mijn twijfel of dit wel verstandig is ??

Lijkt me überhaupt geen goed idee, om test mee te 'smokkelen' want fijtelijk is dat wat je doet.

Gewoon ff een vraag, waarom start je met een kuur als je überhaupt op reis gaat?

• Topic Starter Topic Starter
ben niet met een kuur gestart , ben al maanden on !

en 3 test amp, is niet echt smokkelen ! gewoon eigen gebruik!

Moet je ook tegen de douane zeggen "nee hoor is voor eigen gebruik". Zo werkt het niet, ga je geheid gezeik mee krijgen.

anaal smokkelen of stoppen.

als je weet hoe je het moet meenemen waarom dan niet :D?

Ze zoeken niet naar ampullen op het vliegveld hoor :roflol:

wel fhked als je gepakt word though

3 ampulletjes.. ik denk als je het op je lijf houdt dat je voor 99% safe bent

Als je al maanden on bent had je je vakantie ook kunnen verzetten naar einde of begin kuur. Beetje ondoordacht

Vlak voor je weggaat eentje zetten en direct als je terug bent. Zou geen problemen op je hals halen daarvoor. 10 dagen toch?! Jij blijft daarna toch nog wel een tijdje ON.

Voor die paar dagen, je gaat niet echt je kuur in de soep werken.

Risico niet waard, ook niet als je wel helemaal zou moeten stoppen.
In België zijn ze niet zo makkelijk met anabolica, dat hebben verschillende topics hier op dbb toch wel duidelijk gemaakt.

Er is altijd een risico, indien je besluit om het mee te nemen....Wat zouden hier de consequenties van zijn (in geval van aanhouding)....?????

Als ik jou was zou ik het risico niet nemen....

Voor die paar dagen, je gaat niet echt je kuur in de soep werken.

Risico niet waard, ook niet als je wel helemaal zou moeten stoppen.
In België zijn ze niet zo makkelijk met anabolica, dat hebben verschillende topics hier op dbb toch wel duidelijk gemaakt.

dat bedoel ik ook , vanaf schiphol zou ik er zo 10 in mijn koffer douwen maar belgie is heel streng met doping en nee ik douw ze niet in me hol :D
naja ik zet wel voordat ik ga en meteen als ik terug kom , die 10 dagen overleef ik wel ! volgens mij kan je een boete krijgen van 1000 euro in belgie voor doping gebruik !
maarja zullen ze echt je koffer open maken voor die paar ampulletjes ?

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 17:23 ----------

Als je al maanden on bent had je je vakantie ook kunnen verzetten naar einde of begin kuur. Beetje ondoordacht

einde kuur is over 30 jaar vriend :eek:

Bij je apotheek spullen in je reiskoffer duwen.

Zet voor je gaat die 3ml test e in 1 keer.

Bij je apotheek spullen in je reiskoffer duwen.

me vader krijgt toevallig org sust bij apotheek, zou er natuurlijk ook 3 van hem kunnen pakken, zitten in doosje met zelfde achternaam !! dat zou kunnen werken ? geb datum is alleen anders

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 21:10 ----------

Zet voor je gaat die 3ml test e in 1 keer.

zal ik dan niet in mijn vakantie een onwijse piek krijgen jay ?? moet me natuurlijk wel goed voelen zo ver uit de buurt ? zet natuurlijk al om de 2 dagen en als ik dan 2 dagen later meteen weer 3ml zet is dat over een gram in een week ? weet niet hoe ik daarop reageer ?

Zou het risico niet nemen, ben nog niet zolang geleden op zaventem eruit gepikt voor volledige controle in appart kamertje.De gevolgen zouden wel eens kunnen tegenslaan je vlucht zal je missen,pv,tje en later voor de rechter komen.In een zeer ver verleden ben ik eens moeten voorkomen voor welgeteld 1 xtc pil.

me vader krijgt toevallig org sust bij apotheek, zou er natuurlijk ook 3 van hem kunnen pakken, zitten in doosje met zelfde achternaam !! dat zou kunnen werken ? geb datum is alleen anders

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 21:10 ----------

zal ik dan niet in mijn vakantie een onwijse piek krijgen jay ?? moet me natuurlijk wel goed voelen zo ver uit de buurt ? zet natuurlijk al om de 2 dagen en als ik dan 2 dagen later meteen weer 3ml zet is dat over een gram in een week ? weet niet hoe ik daarop reageer ?

Merk ik zelf nooit wat van eerlijk gezegd. Vaak wel als ik stop met kuren en weer over ga op 150mg test e per week dat ik me een paar weken wat minder goed voel, maar als ik veel test zet voel ik me altijd goed.
Heb ook nooit test flu oid dus als je daarvoor gevoelig bent is het misschien niet handig.

Maar wat zet je nu precies? prop of enanthate?

zet nu enanth om de 2 dagen en wou na mijn vakantie verhogen naar om de dag ! heb ook nooit test flu of zo maar ben nog wel eens para of agressief van hoog test en loop op mijn vakantie liever niet met een kwaaie kop rond daarom verhoog ik langzaam en als ik me goed voel blijf ik langzaam verhogen !

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 23:08 ----------

Zou het risico niet nemen, ben nog niet zolang geleden op zaventem eruit gepikt voor volledige controle in appart kamertje.De gevolgen zouden wel eens kunnen tegenslaan je vlucht zal je missen,pv,tje en later voor de rechter komen.In een zeer ver verleden ben ik eens moeten voorkomen voor welgeteld 1 xtc pil.

vlieg inderdaad van zaventem dus bedankt voor de tip

Gebruik je test e of test p?

Edit: zie t al was te laat, je zet dus test e.
Hoezo zou je test e om de 2 dagen zetten? Erg onlogisch en niet eens nodig. Zet iets meer hoeveelheid direct voor je vertrekt en zet weer als je terug komt, je gaat totaal geen verschil merken.

Terug
Naar boven