Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zet nu enanth om de 2 dagen en wou na mijn vakantie verhogen naar om de dag ! heb ook nooit test flu of zo maar ben nog wel eens para of agressief van hoog test en loop op mijn vakantie liever niet met een kwaaie kop rond daarom verhoog ik langzaam en als ik me goed voel blijf ik langzaam verhogen !
---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 23:08 ----------
vlieg inderdaad van zaventem dus bedankt voor de tip
Ik neem alles mee door heel europa, tabs. injects, 10 mls, naalden.
In koffer of hand baggage geen probleem. Ghb... noem maar op.
hellooo , ga weekie op vakantie en vlieg vanaf brussel maar zet om de 2 dagen een testo'tje en vind het k*t als ik 10 dagen niet kan zetten dus het liefst neem ik er 3 mee !
maar nou lees ik steeds dat de belgen zwaar gecontroleert worden met wedstrijden en zelfs in de gym vandaar mijn twijfel of dit wel verstandig is ??
Ik neem alles mee door heel europa, tabs. injects, 10 mls, naalden.
In koffer of hand baggage geen probleem. Ghb... noem maar op.
steengoed idee haha ga naar bekende dus dat kan wel ! die had ik nog niet gehoord , heel simpel eigenlijk (waarom kwam ik daar zelf niet op) voel me nu best wel stom
![]()
lol, alleen die 10 naalden in je handbagage worden al gespot.
vorig jaar 14 x gevlogen en bijna non stop op kort werkende shit gezeten.
nog NOOIT ergens problemen gehad. zat gewoon bij me deo, tandenborstel ect.
---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 10:03 ----------
ja hoor.. voornamelijk hand bagage
3 ampulletjes.. ik denk als je het op je lijf houdt dat je voor 99% safe bent
Een ampul kan je trouwens ook makkelijk in een flesje shampoo ofzo duwen.
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat ze dat gaan spotten
hebben ze het er wel uitgehaald en gevraagd waar het voor dient? Ik bedoel.. als ze naalden in je handbagage zien gaat de douane toch wel nadenken?