XXL Nutrition

vlindermes(je)

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik ben op zoek naar een vlindermes(je)

Hoeveel gaatjes, mag je in Nederland hebben? Wat mag nog en wat niet?
wat zijn alternatieven?

Waar kom je eraan?

Ik ben verder van helemaal goede wil, en wil alles volkomen legaal en netjes doen...

Het is niet voor mij zelf, maar voor mijn zus(jes), ik wil voortaan dat hun als het ''zwakke geslacht'' zijnde, een extra mogelijkheid hebben om zich te kunnen verweren in uiterste situaties... wanneer de nood aan de man is, vrouw in dit geval...

Hopende op jullie symathie, voor een enigzins ''rare'' gedachtegang...

dank U, fijn weekend.

Post eens een foto van je zusjes. Dan zal ik zeggen of ze dat vlindermesje al dan niet nodig zullen hebben.

Ik ben op zoek naar een vlindermes(je)

Hoeveel gaatjes, mag je in Nederland hebben? Wat mag nog en wat niet?
wat zijn alternatieven?

Waar kom je eraan?

Ik ben verder van helemaal goede wil, en wil alles volkomen legaal en netjes doen...

Het is niet voor mij zelf, maar voor mijn zus(jes), ik wil voortaan dat hun als het ''zwakke geslacht'' zijnde, een extra mogelijkheid hebben om zich te kunnen verweren in uiterste situaties... wanneer de nood aan de man is, vrouw in dit geval...

Hopende op jullie symathie, voor een enigzins ''rare'' gedachtegang...

dank U, fijn weekend.

jij vind het dus normaal dat een vrouw met een mes op zak rondloopt?
zal ik je eens wat vertellen, je zus wordt aangevallen op straat. Wat angstig en stuntelig haalt ze het mes boven. De aanvaller rukt het uit haar handen en geeft ze een paar rake meppen in het gezicht, of erger, plant het verkregen mes tussen de ribben. Was uiteindelijk zelfverdediging want je zus haalde een mes boven.
Laat de messen maar voor wat ze zijn, vrouwen moeten er mee leren leven dat ze fysiek zwakker zijn, en dus een makkelijkere prooi voor overvallers ed, en dus nooit alleen s'nachts rondlopen in een donker steegje of gelijkaardig

Ik denk dat het eerder kwaad dan goed kan doen. Niemand hoort zowiezo met messen rond te lopen, ook al en je een klein weerloos meisje. Want die marrokaantjes kunnen zichzelf toch ook weerlos noemen, vindt je het wel goed dat hun dan wel met een mes rondlopen.

Messen = slecht.

Wat homemade-pepperspray kan ook wonderen doen.

een busje pepperspray kopen! Is veel handiger in gebruik en niet zo gevaarlijk!

Stuur ze beter op zelfverdediging ofzo.

waarom een vlindermes? dan is ze nog beter af met een gewoon aardappelmesje imo (als je ze dan toch iets wil geven:rolleyes:)

om een vlindermes snel te kunnen gebruiken in geval van nood moet je toch een zekere handigheid bezitten om zo'n mes te gebruiken.

overigens: toon eens een foto van je zusje(s), eventueel mag je mij inhuren om ze te beschermen :eyebrow:
(dit alles volledig belangenloos)

hmmm waar ik vandaan kom mogen de marokkanen en turken wel een mes dragen.....zolang het maar goed zichtbaar in de rug is!!!!

maar ik dacht dat een vlindermes zowiezo verboden is

hmmm waar ik vandaan kom mogen de marokkanen en turken wel een mes dragen.....zolang het maar goed zichtbaar in de rug is!!!!

maar ik dacht dat een vlindermes zowiezo verboden is

is in Belgie inderdaad verboden, omdat je het "vast" kan zetten... Ik ben vorig jaar tegen gehouden voor een polietie controle en er lag een verboden mes in me wagen (door een kameraad vergeten) en ik heb een boete gekregen van 250€ :eek:

jij vind het dus normaal dat een vrouw met een mes op zak rondloopt?
zal ik je eens wat vertellen, je zus wordt aangevallen op straat. Wat angstig en stuntelig haalt ze het mes boven. De aanvaller rukt het uit haar handen en geeft ze een paar rake meppen in het gezicht, of erger, plant het verkregen mes tussen de ribben. Was uiteindelijk zelfverdediging want je zus haalde een mes boven.

Een mes lijkt me inderdaad geen goed idee. Een paar kickbokslessen kunnen echter geen kwaad, niet dat ze dan ineens eventuele belagers in elkaar kan slaan maar ze kan dan wel mensen die op zoek zijn naar een gemakkelijke prooi ontmoedigen.

Ik weet niet waar je woont maar bij jan de jong in kinrooi (belgie) net over de grens, kan je steek, knip en vlindermessen kopen. Zelf heb ik ze allemaal voor mijn verzameling..

dubbelzijdig snijvlak is verboden, overigens kunnen ze het ook al aanslaan als het geslepen is, hetzelfde geld voor messen met een stootrand

Die van mij hebben ze jaren geleden afgepakt en ik heb er een frisbee voor teruggekregen van de politie.

Iemand een link naar pepperspray oid ? Lijkt me handiger. En je kan ze daarna ook makkelijker neersteken natuurlijk ;)

Als iedereen met een wapen op zak gaat lopen, wordt het hier straks zoals in Amerika en gaat iedereen van het minste zijn wapen bovenhalen. Kijk even naar Bowling for Columbine...

deo kan je ook gebruiken.
of spuit gel.

Terug
Naar boven