MuscleMeat

vlindermes(je)

Koop dan pepperspray idd.

Waarom niet meteen een 9mm?

vlindermesjes zijn zo jaren 80's

laat haar een uurtje met chuck norris trainen op jouw kosten ;)

Idd pepperspray is beter

Vlindermes is niks, dat pakt iedereen zo af...

Ik heb een honkbal knuppel. Werkt perfect.

Ik ook in mn broek.

:orly:

Een mes trekken doet eerder kwaad dan goed, vooral vrouwen/meisjes die er niet mee kunnen omgaan

Een vlindermes is toegestaan mits:

- lengte in het geheel niet groter is dan je hand
- mag maar aan 1 kant scherp zijn
- geen bloedgleuf
- enzovoort

Maar hoe sommige mensen al zeiden, pak pepperspray in plaats van een mes ;) . Of een bus haarlak en een aansteker.

Het hebben alleen al is feitelijk jezelf een vrijbrief geven om het te gebruiken, 'ja maar puur voor de veiligheid' todat je bij een licht geschil het gevoel krijgt in je recht te staan.

En zo ontstaan die incidenten in het land. :)

Kan je pepperspray zo kopen in nederland?, en mag dat dan?
Ik weet ook wel iets leuks maar dat is helemaal verboden, die electroschok apparaten, en dat is voor een meisje wel veilig.

Kan je pepperspray zo kopen in nederland?, en mag dat dan?
Ik weet ook wel iets leuks maar dat is helemaal verboden, die electroschok apparaten, en dat is voor een meisje wel veilig.
Ja, complete onzin dat het verboden is.:sad:
Je schijt je broek vol + je ligt te bibberen op te grond als je geraakt wordt, voor de rest is het redelijk veilig toch?:D

Elk steekwapen is verboden in Nederland. Laat je niets wijsmaken.

Het best wat je je zusjes kan aanbieden is een busje haarlak. Als ze dan toevallig een keertje gecontroleerd wordt dan zal er niets aan de hand zijn. Heeft ze echter een busje pepperspray in haar tas zitten dan heeft ze een fiks probleem. Daarnaast als ze een discotheek binnenstapt en ze zien zoiets bij de controle dan wordt het afgepakt en wordt ze wellicht overgedragen aan de politie en mag ze de tent niet meer in.

Hadden ze toen niet zoiets als smurfenverf, kon je op hem spuiten en dat duurde zeker een week voor het eraf gaat.

idd koop dan wat pepperspray, heb het getest en je doet echt niks meer als die zooi in je ogen komt, geloof mij maar:D

Het is toch maar een vals gevoel van veiligheid.

Stel een kerel wil haar verkrachten, moet ze dan zeggen "wacht, stop ff m'n peperspray zit in m'n tasje".

Zelfs als heeft ze een shotgun in haar tasje veel zal het niet helpen.

Kan ze hier voor je kopen bij de schietvereniging :)

Terug
Naar boven